Kbc Sivek Global
TIP
Kbc Sivek Global
Beste Forumleden,
Ik wil een klein deel van mijn inkomsten gaan investeren,
(Dus maandelijks) liefst in een beleggingsfonds zodat ik er zelf niet iedere dag/week mee bezig moet zijn.
Nu zie ik door t bos de bomen niet meer, en weet nu niet goed meer hoe of wat.
KBC, Mijn hoofdzakelijke bank bied de 'Sivek Global' aan.. heeft iemand hier ervaring mee, of nuttige tips/links om te beginnen.
Alvast bedankt. Gr.
(Dus maandelijks) liefst in een beleggingsfonds zodat ik er zelf niet iedere dag/week mee bezig moet zijn.
KBC, Mijn hoofdzakelijke bank bied de 'Sivek Global' aan.. heeft iemand hier ervaring mee, of nuttige tips/links om te beginnen.
Alvast bedankt. Gr.
Re: Kbc Sivek Global
2.5% toetredingskosten, dat is veel. Over rendementen kan ik je niets zeggen want wat zou je kiezen: Sivek Global Low, Medium of High?
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Beslangrijkste tip bestaat eruit om niet via een grootbank zoals KBC te beleggen. Ga voor beleggingen naar een bank met open architectuur.
Er zijn internetbanken die geen kosten aanrekenen en waar je maandelijks kunt sparen in een fonds of zelfs een hele korf van fondsen.
Voor de ..... maal.Polovnik schreef:Beste Forumleden,
Alvast bedankt. Gr.
Ga eerst eens lezen op blog mijn kapitaal.be
Daarna aan u de keuze Me Direct - Keytrade - binck enz
Estate Guru believer.