Kbc start 2 save
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Re: Kbc start 2 save
december 2013 gestart met ST.2save , februari 2014 gestopt met ST.2save overgestapt naar NIBC. 
Ze hebben het mij bij KBC ook aangeraden bij de lancering. Maar door de beperkte stortingen vond ik het niet interessant, meer een lokkertje.
En doordat je maandelijks bijstort, zit je na een jaar met 12 'vervaldata' waarop de getrouwheidspremie zal verworven zijn. Raak daar maar eens wijs uit als je geld wil afhalen zonder te veel premie te verliezen. Zeker als de spelregels intussen veranderen dankzij de 'vereenvoudiging' die opgelegd wordt.
En doordat je maandelijks bijstort, zit je na een jaar met 12 'vervaldata' waarop de getrouwheidspremie zal verworven zijn. Raak daar maar eens wijs uit als je geld wil afhalen zonder te veel premie te verliezen. Zeker als de spelregels intussen veranderen dankzij de 'vereenvoudiging' die opgelegd wordt.
En la vivo oni elektu inter enspezi monon aù elspezi monon. Tempo mankas por fari ambaù (L. Zamenhof)
Ik ben in augustus 2013 begonnen en blijf voortdoen. Ik ben van mening dat je de kleine opportuniteiten moet pakken die zich voordoen en die ook houden, beter dan je te richten op één mogelijke grote superbelegging.
En kan je "controleren" of je rente en gp correct zijn ?Yaris schreef:Ik ben in augustus 2013 begonnen en blijf voortdoen. Ik ben van mening dat je de kleine opportuniteiten moet pakken die zich voordoen en die ook houden, beter dan je te richten op één mogelijke grote superbelegging.
en wat is de actie ?
loopt die nog ?
loopt die nog ?
"KBC boekte vorig jaar (2013) een miljard euro winst "
Maar van mij NIKS meer.
Ben al 45 jaar klant (vroeger cera) maar nu is de maat vol. Met meer dan 1 miljard euro winst toch de ST2S rente verlagen. Foei kbc poenscheppers.....ge ziet wat banken hier zijn .....gangsters
vg,
Maar van mij NIKS meer.
Ben al 45 jaar klant (vroeger cera) maar nu is de maat vol. Met meer dan 1 miljard euro winst toch de ST2S rente verlagen. Foei kbc poenscheppers.....ge ziet wat banken hier zijn .....gangsters
vg,
ING record winst in 2013....1,16 MILJARD euro en ook vandaag gemeld dat de rente naar een historisch dieptepunt zakt.
Sorry, maar ik voel me veiliger bij een bank die weinig interest geeft en veel winst maakt dan bij een bank die veel interest geeft en zwaar verlies maakt.
Deed je dat ook in 2008/09. Nooit gehoord van de 100.000 regelYaris schreef:Sorry, maar ik voel me veiliger bij een bank die weinig interest geeft en veel winst maakt dan bij een bank die veel interest geeft en zwaar verlies maakt.
Op die waarborg van 100.000 euro zou ik niet te hard rekenen. Waar gaat de staat het geld halen om alle spaarders te vergoeden als een grote bank failliet gaat?
Ik voel me veiliger bij een KLEINE (Europese) bank met veel intrest dan bij een grote met weinig intrest. Daardoor heb ik sinds 2008 het Drievoud van rente ontvangen.
(DHB Credit Europe....)
(DHB Credit Europe....)