KBC start online betalen met Maestro
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
KBC start online betalen met Maestro
--
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Re: KBC start online betalen met Maestro
Dat kon toch al langer bij VDK, ING, ... ?
Pecunia non olet
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Was dat niet alleen voor binnenlandse aankopen via Bancontact (online dan welteverstaanEzeltje Strekje schreef: Dat kon toch al langer bij VDK, ING, ... ?
- relativity
- Hero Member

- Contacteer:
De grootbanken hebben inderdaad al langer het systeem waarmee je via het internet-bankieren direct kan betalen. Zo heb je geen kredietkaart nodig.
Het gebruik van een kredietkaart online houdt altijd wel enig risico in en het is niet slecht dat er verschillende systemen komen zodat ook mensen zonder kredietkaart makkelijk online kunnen betalen.
Als dit systeem met Maestro zou doorbreken en het geraakt ook voor webwinkels in het buitenland goed in omloop, kan ik stilaan overwegen mijn visa buiten te smijten.
Het gebruik van een kredietkaart online houdt altijd wel enig risico in en het is niet slecht dat er verschillende systemen komen zodat ook mensen zonder kredietkaart makkelijk online kunnen betalen.
Als dit systeem met Maestro zou doorbreken en het geraakt ook voor webwinkels in het buitenland goed in omloop, kan ik stilaan overwegen mijn visa buiten te smijten.
Ik heb dat toch al echt in het verleden gedaan met mijn KBC kaart hoor.
Dus dit deed ik:
je typt het kaartnummer in
je typt de responsecode in je digireader die op een site staat (niet kbc site!)
je typt de responsecode in op de website (niet kbc site!)
tada betaling gebeurd.
dat is toch maestro? of is dat nog iets anders
Dus dit deed ik:
je typt het kaartnummer in
je typt de responsecode in je digireader die op een site staat (niet kbc site!)
je typt de responsecode in op de website (niet kbc site!)
tada betaling gebeurd.
dat is toch maestro? of is dat nog iets anders
Was dat geen bancontact? Totnogtoe kon je nergens met Maestro online betalen.erazerbe schreef: dat is toch maestro? of is dat nog iets anders
Dat was inderdaad "Bankcontact/ Mister Cash", maar wat is deze Maestro dan?
(opgezocht) Het verschil is dus dat bankcontact een Belgisch systeem is, terwijl Maestro een Europees (of wereldwijd?) systeem is, zodat ook buitenlandse klanten makkelijk kunnen betalen
(opgezocht) Het verschil is dus dat bankcontact een Belgisch systeem is, terwijl Maestro een Europees (of wereldwijd?) systeem is, zodat ook buitenlandse klanten makkelijk kunnen betalen
Laatst gewijzigd door erazerbe op 24 september 2009, 22:21, 1 keer totaal gewijzigd.