KBC Start2Save op weg naar de uitgang
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
-
anonymous
Re: KBC Start2Save op weg naar de uitgang
Ik merk dat kbc wel veel met postnl stuurt en ze zijn niet alleen.
Misschien is het daarom?
Misschien is het daarom?
-
quixoticme81
- Full Member

- Contacteer:
Wat mogelijk is, is dat men bij KBC deze brief heeft opgesteld en naar de inbox op KBC touch gestuurd. De mensen die het niet gelezen hadden op een bepaalde datum, kregen de brief opgestuurd. Maar dan met de brief datum van het versturen naar hun inbox op KBC touch.
http://dinnovatievebeurs.weebly.com
-
Jiraisking
- Hero Member

- Contacteer:
Post NL bestelt hier de dingen sneller dan Bpost ... het zou me verwonderen.
De berichten in KBC : ik dacht dat ik die eens doorbladerd heb ondertussen maar het blijft wel mogelijk.
De berichten in KBC : ik dacht dat ik die eens doorbladerd heb ondertussen maar het blijft wel mogelijk.
Zijn er buiten DB en Beo ( maar bij deze laatste enkel een grote getrouwheidspremie) nog mogelijk alternatieven?
ING Tempo Sparen
Uit het menu bovenaan deze site https://www.spaargids.be/sparen/spaarta ... oduct_list
Passief lange-termijn belegger in breed-gediversifieerde indexfondsen, geïnspireerd door Bogleheads.org.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Nog (altijd) 0,15 basisrente + 0,10 getrouwheidspremie, voor wie het weten wil...
Voor wie het nog niet wist: sinds 1 juli 2019 bedraagt de basisrente op KBC Start2Save nog maar 0,01%, getrouwheidspremie 0,10%. Daarmee is KBC Start2Save een gewone spaarrekening geworden met het verschil dat je er maar maximum 500 euro per maand op kunt zetten via een automatische overschrijving. Een combinatie van de nadelen van een gewone spaarrekening (0,11% rente) met die van een hoogrentende spaarrekening (beperkte maandelijkse storting). Ik heb mijn rekening al afgesloten.
Ik ga ze ook gelijdelijk aan leeghalen. Stort niets meer uiteraard.