KBC stop met uittreksels printen
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
-
David_DeWa
- Verbannen Gebruiker

Re: KBC stop met uittreksels printen
De uwe misschien wel maar de mijne al een tijdje niet meer.
Dat bewijs is nu gewoon wit.
En de verzekeringsmaatschappij geeft zelf aan dat dit zo is om een volledig digitaal dossier mogelijk te maken.
Je kan zelfs al aangeven dat je het alleen nog met mail wil krijgen.
Het is niet omdat jouw verzekeringsmaatschappij nog op de oude wijze wenst te werken dat dit de enige regel van toepassing is.
Af en toe met je tijd meegaan, of aanvaarden dat anderen dat doen, kan helpen.
Betalen kan je ook al een tijdje digitaal.
Dan moet je het artikel eens heel goed lezen.anonymous schreef: ↑18 februari 2021, 12:09Poging 2.
https://www.autogids.be/autonieuws/juri ... -2020.html
1/ het woordje "" kan " en " kunnen "daarom doen ze het niet
2/ Niet ieder land aanvaard een kopy of digitale versie.
Is dan toch duidelijk dat het origineel boven een kopy of duplikaat gaat..
De FOD Economie raadt wel aan om een papieren versie in de auto te hebben in het geval van een defect of diefstal van de smartphone, of als een buitenlandse autoriteit de digitale versie niet aanvaardt.
-
David_DeWa
- Verbannen Gebruiker

De FOD Economy raadt wel niet aan om nog een groen bewijs in de auto te hebben.
Gewoon een papieren versie is voldoende.
Dat is iets totaal anders dan wat jij eerst beweerde.
Volgens de mondelinge informatie aan mijn moeder was het spaarboekje 3-maandelijks.
Ofwel is die info fout.
Ofwel heeft mijn moeder niet goed geluisterd.
Ofwel heb ik het verkeerd begrepen.
Hoeveel valse zijn er in omloop denk je die niet geldig verzekerd rondrijden..David_DeWa schreef: ↑18 februari 2021, 12:19De FOD Economy raadt wel niet aan om nog een groen bewijs in de auto te hebben.
Gewoon een papieren versie is voldoende.
Dat is iets totaal anders dan wat jij eerst beweerde.
"" Volgens de jongste schatting rijden er zowat 71.000 (!!) onverzekerde voertuigen rond in België bedraagt 71.000 volgens de cijfers van 2014. ""
En bij wie kunnen ze frauderen , ja juist die hun uitreksels nooit controleren.
Die het de moeite niet vinden , te veel werk vinden enz.
Estate Guru believer.
Al vele jaren heeft een elektronische handtekening dezelfde bewijskracht als een manuele handtekening. Het zou een kleine moeite zijn voor banken om hun systeem in te stellen dat de export van de uittreksel of andere online documenten van het bankplatform een digitaal handtekencertificaat hebben. Dat is goed voorzien in het systeem van Adobe met de PDF's.
Zover ik weet doet geen enkele bank dit.
Zover ik weet doet geen enkele bank dit.
-
anonymous
Ik weet ondertussen dat het zinloos is om met ludo een discussie aan te gaan want zelfs wanneer hij met zijn voeten in het water staat zal hij nog ontkennen dat het regent.
Ik denk dat ik een klein beetje beter op de hoogte ben dan jij als het gaat over verzekeringsdocumenten.
Maar soit, ik verspil er geen energie meer aan.
Ik denk dat ik een klein beetje beter op de hoogte ben dan jij als het gaat over verzekeringsdocumenten.
-
anonymous
Heb je al eens geprobeerd om een copy te maken met je scanner/printer thuis?
Gaat niet lukken. In de scanners/printers zit er een beveiliging in die bankbiljetten herkent en dat blokkeert.
-
David_DeWa
- Verbannen Gebruiker

Niemand die beweert dat het anders is.
De discussie en jouw ontkenning ging over iets anders.
Je was gewoon even niet mee met de laatste ontwikkelingen op gebied van bepaalde verzekeringsdocumenten.
Niemand is altijd van alles op de hoogte. Niets aan de hand.
Je hebt het geluk vandaag weer iets te hebben bijgeleerd.
Of je kan de werkelijkheid blijven ontkennen. Dat is dan enkel jouw probleem.
De werkelijkheid gaat zich, omdat je ze blijft ontkennen, niet aan jou aanpassen hoor.
Re: KBC stopt met uittreksels printen
Pukkie007 ,brief van KBC gedateerd van 14 januari heeft 8 bladzijden en is absoluut niet duidelijk, op blz 3 schrijven alleen over spaarrekeningen en schrijven niets over zichtrekeningen daardoor heb ik een klacht ingediend bij KBC...
Ook kranten HLN en Nieuwsblad van 5 januari "KBC trekt tarieven fors op" schrijven dat (verleden jaar) sturen van uittreksels van spaarrekeningen gratis is.
Daardoor vraag ik aan KBC om opnieuw een brief naar alle klanten te sturen en duidelijke en juiste info te geven. Ik vraag ook aan KBC om de kranten te contacteren en vragen aan de kranten om hun berichtgeving te corrigeren en opnieuw juist te plaatsen.
Ook kranten HLN en Nieuwsblad van 5 januari "KBC trekt tarieven fors op" schrijven dat (verleden jaar) sturen van uittreksels van spaarrekeningen gratis is.
Daardoor vraag ik aan KBC om opnieuw een brief naar alle klanten te sturen en duidelijke en juiste info te geven. Ik vraag ook aan KBC om de kranten te contacteren en vragen aan de kranten om hun berichtgeving te corrigeren en opnieuw juist te plaatsen.
Laatst gewijzigd door janu op 19 februari 2021, 11:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Oei, moet men hier de naam van het onderwerp niet veranderen ?
Ik lees de eerste post en het zou starten op 1 april , daarom is het hier zo wispelturig !
Ik lees de eerste post en het zou starten op 1 april , daarom is het hier zo wispelturig !
Dan moet je dat maar eens proberen duidelijk te maken aan die politieagent die mijn dokumenten controleerde en mij vertelde dat ik géén geldige groene kaart had omdat het een copy was.David_DeWa schreef: ↑18 februari 2021, 16:12Niemand die beweert dat het anders is.
De discussie en jouw ontkenning ging over iets anders.
Je was gewoon even niet mee met de laatste ontwikkelingen op gebied van bepaalde verzekeringsdocumenten.
Niemand is altijd van alles op de hoogte. Niets aan de hand.
Je hebt het geluk vandaag weer iets te hebben bijgeleerd.
Of je kan de werkelijkheid blijven ontkennen. Dat is dan enkel jouw probleem.
De werkelijkheid gaat zich, omdat je ze blijft ontkennen, niet aan jou aanpassen hoor.
Dag nadien mijn origineel moeten laten zien op het kantoor of ik had een proces verbaal aan mijn been wegens niet in het bezit van een geldige groene kaart..
Dan moet je dat maar eens proberen duidelijk te maken aan die politieagent die mijn dokumenten controleerde en mij vertelde dat ik géén geldige groene kaart had omdat het een copy was.anonymous schreef: ↑18 februari 2021, 12:47 Ik weet ondertussen dat het zinloos is om met ludo een discussie aan te gaan want zelfs wanneer hij met zijn voeten in het water staat zal hij nog ontkennen dat het regent.
Dag nadien mijn origineel moeten laten zien op het kantoor of ik had een proces verbaal aan mijn been wegens niet in het bezit van een geldige groene kaart..
Hoe zit dat tegenwoordig eigenlijk ? Bestaat er al een centraal register voor de politie , om de verzekering en technische controle na te kijken, dag en nacht ?
Ik heb in januari een wit document gekregen. Geen idee of ik het online kan tonen..
Ik heb in januari een wit document gekregen. Geen idee of ik het online kan tonen..