KBC
TIP
-
- Newbie
- Contacteer:
Re: KBC
Allez, onrechtstreeks toch een bank.
Wat KBC Ancora betreft:aan de huidige beurskoers een dividendrendement van bijna 8,4% bruto, dat is 5,87% netto.
Ja, dat wist ik.

-
- Jr. Member
- Contacteer:
Dat zal de toekomst moeten uitwijzen. Slechte vooruitzichten zie ik eerder als een opportuniteit dan als een bedreiging. Ik beleg enkel voor de lange termijn en ik heb geduld. Tijdens het wachten ontvang ik een aantrekkelijk dividend.vliejsklak schreef: ↑15 augustus 2019, 11:43 Is het slim om hier op in te stappen met de slechte vooruitzichten?
Met die inverse yield toestanden zit de schrik er duidelijk in. Dus nog wat bijgekocht :-)
Reorganisatie op til bij KBC.
De Tijd schreef:Bij de bank-verzekeraar staat morgen een bijzondere ondernemingsraad op het programma. De directie zal de resultaten zal voorstellen van een grote besparingsoefening die enkele maanden geleden in gang is gezet. De ruim 14.000 Belgische personeelsleden van KBC houden hun adem in.
Vindt u niet dat je bank van hier de jongste tijd steken laat vallen wat betreft taalgebruik ?
En door hoeveel kaderleden bij de KBC is deze tekst zonder bemerkingen gelezen ?
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Voorwaar, SparSpaar ergert zich aan iets waar ik me ook aan erger

je-jouw en u -uw
"Vermijd in elk geval dat u in een bepaalde situatie of context vertrouwelijke vormen en beleefdheidsvormen vermengt."
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
nog een paar keer en er schiet alleen nog een CEO en een raad van bestuur over. Dan kunnen ze samen harakiri spelen.Yaris schreef: ↑3 september 2019, 14:44 Reorganisatie op til bij KBC.
De Tijd schreef:Bij de bank-verzekeraar staat morgen een bijzondere ondernemingsraad op het programma. De directie zal de resultaten zal voorstellen van een grote besparingsoefening die enkele maanden geleden in gang is gezet. De ruim 14.000 Belgische personeelsleden van KBC houden hun adem in.
banken mogen burgers beroven, burgers mogen geen banken beroven