KBC-Touch
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
KBC-Touch
Kent iemand KBC-Touch? Ik kreeg zonet volgende mail van KBC:
Maak kennis met KBC-Touch.
Tot nu toe deed u uw bank- en verzekeringszaken met KBC-Online. Met veel trots stellen we nu de opvolger aan u voor: KBC-Touch. Da’s goed nieuws. Maar weet u wat nog beter is? U mag als een van de eersten aan de slag met KBC-Touch!
KBC-… wat?
KBC-Touch is ontstaan dankzij de medewerking en input van onze klanten. Het is een eenvoudige en gebruiksvriendelijke manier van online bankieren en verzekeren, met heel wat interessante mogelijkheden. Zoals een nieuwe budgetbeheertool bijvoorbeeld waarmee u in één oogopslag ziet waaraan u uw geld besteedt. Begint het al te kriebelen om het te proberen?
Registreer u snel om er als eerste bij te zijn!
• Ga naar http://www.kbc.be/touch" onclick="window.open(this.href);return false;.
• Neem uw KBC-Kaartlezer bij de hand en registreer u.
• We laten u dan binnenkort weten of u bij de eerste genodigden bent om met KBC-Touch aan de slag te gaan.
Maak kennis met KBC-Touch.
Tot nu toe deed u uw bank- en verzekeringszaken met KBC-Online. Met veel trots stellen we nu de opvolger aan u voor: KBC-Touch. Da’s goed nieuws. Maar weet u wat nog beter is? U mag als een van de eersten aan de slag met KBC-Touch!
KBC-… wat?
KBC-Touch is ontstaan dankzij de medewerking en input van onze klanten. Het is een eenvoudige en gebruiksvriendelijke manier van online bankieren en verzekeren, met heel wat interessante mogelijkheden. Zoals een nieuwe budgetbeheertool bijvoorbeeld waarmee u in één oogopslag ziet waaraan u uw geld besteedt. Begint het al te kriebelen om het te proberen?
Registreer u snel om er als eerste bij te zijn!
• Ga naar http://www.kbc.be/touch" onclick="window.open(this.href);return false;.
• Neem uw KBC-Kaartlezer bij de hand en registreer u.
• We laten u dan binnenkort weten of u bij de eerste genodigden bent om met KBC-Touch aan de slag te gaan.
Re: KBC-Touch
Al je uitgaven en koopgedrag worden geregistreerd, wat en waar je koopt, hoeveel je besteed enz. enz. Vervolgens worden deze gegevens vermoedelijk gebruikt om je mails ea. te sturen van allerlei voordelen en reclame en nog meer flauwe kul...
Gegevens over jou die zij vermoedelijk gaan gebruiken of doorverkopen aan een gelinkte interne of externe dienst.
Of dit misschien in strijd is met de privacy wet zal hun wel worst wezen denk ik..
Helemaal nieuw in KBC-Touch is de budgetbeheertoepassing die u meer informatie geeft over uw Inkomsten & Uitgaven. Dit is de moderne, digitale versie van het huishoudboekje.
Gegevens over jou die zij vermoedelijk gaan gebruiken of doorverkopen aan een gelinkte interne of externe dienst.
Of dit misschien in strijd is met de privacy wet zal hun wel worst wezen denk ik..
Helemaal nieuw in KBC-Touch is de budgetbeheertoepassing die u meer informatie geeft over uw Inkomsten & Uitgaven. Dit is de moderne, digitale versie van het huishoudboekje.
Laatst gewijzigd door ludo op 26 augustus 2014, 16:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Oei, dat is geen verbetering. Ik heb een paar afbeeldingen gezien op de site van KBC. Veel eye candy met taartdiagrammen en zo. Hoeft voor mij allemaal niet. Ik weet zo ook wel waar ik geld aan uitgeef.
Alsof KBC dat voor deze app niet wist, nu wordt het gewoon automatisch in categoriëen opgedeeld. Vreemd dat je daar nu ineens privacy bij sleurt...ludo schreef:Helemaal nieuw in KBC-Touch is de budgetbeheertoepassing die u meer informatie geeft over uw Inkomsten & Uitgaven. Dit is de moderne, digitale versie van het huishoudboekje.
De data "hebben" en ze (mogen) "gebruiken" is nog iets anders. Ik zou toch maar eens aandachtig de voorwaarden lezen wanneer je dit activeert.
KBC Touch wordt de opvolger van KBC Online en is speciaal ontwikkeld om gebruiksvriendelijker te zijn voor Tablets en Smartphones.
Ik gebruik KBC Touch nu zo'n 5 weken en dit zijn mijn bevindingen:
- Rekeningoverzicht is top. Als je een rekening opvraagt, krijg je door naar beneden te scrollen een overzicht van je recente inkomsten en uitgaven op die rekening (overschrijvingen, betalingen met bankkaart,...) Als je naar boven scrollt, krijgt je een overzicht van je betaalagenda, geplande terugbetalingen van kredieten, geplande overschrijvingen voor automatisch beleggen en automatisch sparen,... alles mooi samen en chronologisch tot een jaar vooruit. Echt heel overzichtelijk en handig.
- overzicht effectenrekeningen is even wennen. Alle is grafisch (niet in lijstvorm) en ingedeeld in belegginstype (rentedragend, fondsen met kapitaalbescherming, fondsen met bodembewaking,...) en niet per rekening.
- een aantal zaken werken nog niet: Zoomit, bijlagen bij berichten,... KBC Touch is nog in testfase en wordt nog verder ontwikkeld.
Ik gebruik KBC Touch nu zo'n 5 weken en dit zijn mijn bevindingen:
- Rekeningoverzicht is top. Als je een rekening opvraagt, krijg je door naar beneden te scrollen een overzicht van je recente inkomsten en uitgaven op die rekening (overschrijvingen, betalingen met bankkaart,...) Als je naar boven scrollt, krijgt je een overzicht van je betaalagenda, geplande terugbetalingen van kredieten, geplande overschrijvingen voor automatisch beleggen en automatisch sparen,... alles mooi samen en chronologisch tot een jaar vooruit. Echt heel overzichtelijk en handig.
- overzicht effectenrekeningen is even wennen. Alle is grafisch (niet in lijstvorm) en ingedeeld in belegginstype (rentedragend, fondsen met kapitaalbescherming, fondsen met bodembewaking,...) en niet per rekening.
- een aantal zaken werken nog niet: Zoomit, bijlagen bij berichten,... KBC Touch is nog in testfase en wordt nog verder ontwikkeld.
Wat zijn de kosten voor het gebruik van KBC-Touch
-
anonymous
KBC Touch is de opvolger van de huidige online bank applicatie. Ik neem dus aan dat die gratis is...
Uiteraard is dat gratis
enfin, 'inbegrepen' bij je rekening.
Ben een week geleden naar de launch van KBC Touch geweest, en er zit nog veel in de pipeline, waaronder inderdaad Zoomit. Ze hebben ook mooi uitgelegd hoe het systeem van categoriëen juist werkt, en dat alles automatisch verloopt en KBC niets doet met die informatie (buiten het prachtig weergeven).
Ben een week geleden naar de launch van KBC Touch geweest, en er zit nog veel in de pipeline, waaronder inderdaad Zoomit. Ze hebben ook mooi uitgelegd hoe het systeem van categoriëen juist werkt, en dat alles automatisch verloopt en KBC niets doet met die informatie (buiten het prachtig weergeven).
Werkt dit ook met de simpele KBC-Matic kaart?
Ik wil nl. geen volwaardige rekening afsluiten, de bank gaf me dan maar een gratis KBC-Matic om na te gaan wat de stand van mijn zichtrekening, Start2Save en Pensioenspaarfonds is.
Ik wil nl. geen volwaardige rekening afsluiten, de bank gaf me dan maar een gratis KBC-Matic om na te gaan wat de stand van mijn zichtrekening, Start2Save en Pensioenspaarfonds is.
Ik vrees dat je daarmee alleen terecht kunt aan een KBC-Matic-automaat.
Weet iemand hoe ik in KBC-Touch rapporten kan opvragen van verrichtingen uit het verleden? Tot nu toe deed ik dat nog altijd in KBC-Online maar ik kan daar nu niet meer inloggen. Ik krijg iedere keer een card error. In KBC-Touch werkt mijn kaart wel.
Heb jij ook een card error ? Ik ook de laatste tijd
Zonet aangelogd met kbc-online (ipv kbc-touch) en hier geen card error.
KBC-online en -touch, geen probleem wel dikwijls card error bij het lezen v/d kaart, heeft niets te maken met KBC-touch, ik denk met de kwaliteit v/d kaart zelf, heb zelfs een nieuwe kaart moeten aanvragen een tijd geleden en zelfde probleem.