KBC verlaagt spaarrente, wat gaat Rabobank doen?
KBC verlaagt spaarrente, wat gaat Rabobank doen?
De titel spreekt voor zichzelf.
KBC gaat de spaarrente verlagen, wat gaat Rabobank doen?
Ook verlagen? Of gaan ze hun rente aanhouden?
Re: KBC verlaagt spaarrente, wat gaat Rabobank doen?
als ze verlagen zijn ze niet consistent want ze hebben hun basisrente opgetrokken tot 4,20 ipv 4,25 om hun peermanente hoge basisrente te kunnen blijven aanhouden.MeOnline schreef: De titel spreekt voor zichzelf.
Maar volgens mij bestaat de kans dat ze toch verlagen (binnen enkele maanden) om hen dan vroegtijdig in regel te stellen met de hervorming van de spaarrekening.
Ik gok op 3,2 basisrente (en na de hervorming +0,8 getrouwheidspremie)
ik antwoord op dit bericht omdat ik vermoed dat rabo toch niets zal lossen. Die laten (logischerwijs) niet in hun kaarten kijken...
Waiting for the financial meltdown...
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
- Spruitekop
- VIP member

- Contacteer:
"Ik gok..."Roeland schreef: Ik gok op 3,2 basisrente (en na de hervorming +0,8 getrouwheidspremie)
...ik antwoord op dit bericht omdat ik vermoed dat rabo toch niets zal lossen. Die laten (logischerwijs) niet in hun kaarten kijken...
...ik denk dat de Rabobank-moderator daar ook weinig zal KUNNEN op antwoorden, je kan hem niets kwalijk nemen, hij is de spreekbuis, tenslotte is hij het niet die beslist hoeveel intrest we krijgen.
Ze zullen ook de huidige situatie bekijken, misschien afwachten, kijken wat de invloed van rentedalingen is bij de andere banken is, hun eigen rekening maken, en kijken welk standpunt ze moeten innemen.
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
- Rabobank.be
- Woordvoerder

- Contacteer:
Zoals steeds moet ik hier spijtig genoeg op antwoorden dat wij geen informatie geven over onze toekomstige commerciële strategie. Een rentewijziging ( in gelijk welke richting dan ook) zal op het moment dat daarover beslist worden via de reguliere kanalen bekend gemaakt worden.