Kepha Invest NV obligatie op 5 jaar
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
Re: Kepha Invest NV obligatie op 5 jaar
Ja duh, dat is toch evident bij ponzi schemesStevie schreef:Ik heb er zelf na dat onderzoekin belegd en na het eerste jaar correct mijn eerste coupon ontvangen.24LO schreef:graag kwam ik kontakt met een makelaar ivm Kepha Invest

En nog evidenter bij normaal lopende obligaties...
Duidelijk het voorgaande niet gelezen hè
Ik zal jullie binnen paar jaar wel laten weten wanneer ik mijn geld terug heb en of ik het terug heb.
Ik laat het hierbij.
Duidelijk het voorgaande niet gelezen hè
Ik zal jullie binnen paar jaar wel laten weten wanneer ik mijn geld terug heb en of ik het terug heb.
Ik laat het hierbij.
-
- Newbie
- Contacteer:
Wie gereageerd heeft op Kepha Invest (vraag: zou het iemand van Kepha Invest zelf geweest zijn?) is ons niet bekend. Waarschijnlijk gaat het om een makelaar. Waarom hij zich niet bekend maakt is ons een raadsel.
Wenst u contact met iemand van Kepha Invest, stuur dan een mail naar: guido_leenders@telenet.be
Wenst u contact met iemand van Kepha Invest, stuur dan een mail naar: guido_leenders@telenet.be
-
- Newbie
- Contacteer:
Hallo, ik ben Frans ingezetene en werd ik benaderd door een professionele relatie die mij geadviseerd om Kepha verplichting te investeren. Ik heb controleer Kepha Invest SA, algemene voorwaarden en gegarandeerd door mijn financieel adviseur die ook een oude vriend. Ik ging naar Rome in Italië, op uitnodiging van de humanitaire stichting (http://www.kepha.it" onclick="window.open(this.href);return false;) dat is eigenlijk het uitgangspunt. Ik besefte de ernst van deze investering en de garantie is in feite een borg band die het geïnvesteerde kapitaal, maar ook de rente gegarandeerd tot 7% meer dan 5 jaar, of 135%. De garantie heeft een kostprijs van 5%, maar er is geen lading op de investering. Nu ben ik klant sinds 3 jaar, ik kan bevestigen de ontvangst van de coupons per jaar. Mijn adviseur heeft behandeld de aangifte van belangen. Dus ik kan bevestigen dat dit aanbod betrouwbaar is, het is een "echte" corporate bond, maar het was meer een "echte" garantie geldt niet voor de hoofdstad. Ik kan het aanbevelen.
Het is weer zo laat
Automatische vertaalprogramma's zijn toch zo interessant... Ik moet het eerst toch allemaal zien. Heb geen interesse in een dergelijke belegging, maar de hele constructie doet mijn wenkbrauwen hoe dan ook fronsen....
-
- Newbie
- Contacteer:
Even een rechtzetting in verband met Kepha Invest NV (waarvoor de minimum inleg werd verhoogd naar 100.000 Euro en het dus nog enkel beschikbaar wordt voor vermogende klanten): In één van de reacties wordt gemeld dat er een Argentijn in betrokken is. Boodschap voor de schrijver van die reactie: de persoon in kwestie is geboren in Buenos Aires maar IS Italiaan en aalmoezenier van de Italiaanse marine, Don Patrizio Benvenuti. De persoon uit Wavre is baron Christophe de Fierlant Dormer.
geboren in Buenos Aires maar IS Italiaan en aalmoezenier van de Italiaanse marine, Don Patrizio Benvenuti. De persoon uit Wavre is baron Christophe de Fierlant Dormer.
ah ja natuurlijk een aalmoezenier en een baron...
tja dan heb je verder geen garanties meer nodig natuurlijk...lol
ah ja natuurlijk een aalmoezenier en een baron...
tja dan heb je verder geen garanties meer nodig natuurlijk...lol
Voor gedupeerden van Kepha, willen we een gezamenlijke strafklacht via Deminor laten indienen
kepha@outlook.be
of kijk op de site
users.telenet.be/kepha/
kepha@outlook.be
of kijk op de site
users.telenet.be/kepha/
hallucinant om een aantal dingen te horen.
Zoals ik al gedacht had, schuift Christrophe de Fierlant de zwarte piet door naar de Italianen en speelt hij de vermoorde onschuld en slachtoffer.
nieuws.vtm.be/binnenland/114754-bisschop-blijkt-meesteroplichter
Men heeft zelf klacht ingediend bij het parket met burgerlijke partijstelling, Dhr. de Fierlant zou de kosten hiervan dragen.
En men zou vandaag naar Italië afreizen om met 'vertegenwoordigers van het Vaticaan' te gaan praten.
Sta me toe hier vragen bij te stellen, maar dit past natuurlijk in zijn slachtofferrol. Gek dat dit pas na enkele jaren komt.
Maar alles ging in orde komen, want Kepha Operis SPA (90% aandeelhouder) die hadden overal vastgoed en is een solide bedrijf.
Daarom van Kepha Operis SPA niets terug te vinden is.
Wel Kepha Operis SRL, opgericht in dezelfde periode, maar ondertussen in faling.
Wie de aandeelhouders van al deze Italiaanse Kepha bedrijven zijn, dat kan ik niet terugvinden.
Daarbij enkele bedenkingen:
••Dhr. Christophe de Fierlant als stroman
••Zelf niets in het bedrijf geïnvesteerd
••In 2010 reeds zwaar verlieslatend, inclusief RSZ schulden en ongeveer 15 miljoen aan investeringen
••In 2010 negatief eigen vermogen
••Jaarrekening 2010 pas in januari 2012 gepubliceerd. Met de bedenking dat men ‘maatregelen moet nemen’
••Na 2010 geen jaarrekingen meer. Vers kapitaal?
••Pas in oktober 2014 worden de obligatiehouders verwittigd, zodat men tijd genoeg heeft gehad om alle geldstromen te laten verdwijnen.
••Ondertussen wordt over 30 miljoen aan investeringen gemeld.
••Dit wil dus zeggen dat men sinds de jaarrekening van 2010 nog eens 15 miljoen aan investeringen ontvangen heeft, terwijl het bedrijf virtueel failliet is.
••Conclusie: Kepha Invest NV is zelf opgezet als vehikel voor fraude en oplichting en de beheerders moeten dan ook persoonlijk aansprakelijk gesteld en vervolgd worden.
Zoals ik al gedacht had, schuift Christrophe de Fierlant de zwarte piet door naar de Italianen en speelt hij de vermoorde onschuld en slachtoffer.
nieuws.vtm.be/binnenland/114754-bisschop-blijkt-meesteroplichter
Men heeft zelf klacht ingediend bij het parket met burgerlijke partijstelling, Dhr. de Fierlant zou de kosten hiervan dragen.
En men zou vandaag naar Italië afreizen om met 'vertegenwoordigers van het Vaticaan' te gaan praten.
Sta me toe hier vragen bij te stellen, maar dit past natuurlijk in zijn slachtofferrol. Gek dat dit pas na enkele jaren komt.
Maar alles ging in orde komen, want Kepha Operis SPA (90% aandeelhouder) die hadden overal vastgoed en is een solide bedrijf.
Daarom van Kepha Operis SPA niets terug te vinden is.
Wel Kepha Operis SRL, opgericht in dezelfde periode, maar ondertussen in faling.
Wie de aandeelhouders van al deze Italiaanse Kepha bedrijven zijn, dat kan ik niet terugvinden.
Daarbij enkele bedenkingen:
••Dhr. Christophe de Fierlant als stroman
••Zelf niets in het bedrijf geïnvesteerd
••In 2010 reeds zwaar verlieslatend, inclusief RSZ schulden en ongeveer 15 miljoen aan investeringen
••In 2010 negatief eigen vermogen
••Jaarrekening 2010 pas in januari 2012 gepubliceerd. Met de bedenking dat men ‘maatregelen moet nemen’
••Na 2010 geen jaarrekingen meer. Vers kapitaal?
••Pas in oktober 2014 worden de obligatiehouders verwittigd, zodat men tijd genoeg heeft gehad om alle geldstromen te laten verdwijnen.
••Ondertussen wordt over 30 miljoen aan investeringen gemeld.
••Dit wil dus zeggen dat men sinds de jaarrekening van 2010 nog eens 15 miljoen aan investeringen ontvangen heeft, terwijl het bedrijf virtueel failliet is.
••Conclusie: Kepha Invest NV is zelf opgezet als vehikel voor fraude en oplichting en de beheerders moeten dan ook persoonlijk aansprakelijk gesteld en vervolgd worden.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Laatst gewijzigd door Kepha op 4 november 2014, 11:25, 2 keer totaal gewijzigd.
- disterminator
- Hero Member
- Contacteer:
Wat vreemd dat die mysterieuze enthousiasteling van deze obligatie en zijn kompaan/alterego hier al jaren niet meer te bespeuren zijn. Ik heb indertijd hartelijk gelachen met hun verwoede pogingen om hier investeerders te ronselen voor hun oplichting. Het stonk langs alle kanten.
Blijft tragisch dat er toch mensen blijken te zijn die er in lopen.
Blijft tragisch dat er toch mensen blijken te zijn die er in lopen.
http://www.mijnkapitaal.be/thema/divers ... r-te-zijn/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://users.telenet.be/kepha/" onclick="window.open(this.href);return false;
nog iemand nieuws hoe dit dan afgelopen is met Kepha Invest? Heeft Deminor hiervoor een zaak opgestart?
http://users.telenet.be/kepha/" onclick="window.open(this.href);return false;
nog iemand nieuws hoe dit dan afgelopen is met Kepha Invest? Heeft Deminor hiervoor een zaak opgestart?