Keuze zichtrekening
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Re: Keuze zichtrekening
Kijk eens bij RecordBank en Landbouwkrediet (iRekening).
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
gratis bestaat niet, dat is een sprookje, iemand, u, of een ander betaald die gratis rekening en kaarten, onrechtstreeks,
een bank is geen liefdadigheidsinstelling, die gratis werkt.
Alleen de zon aan de hemel schijnt gratis, al de rest is een illusie en marketing.
een bank is geen liefdadigheidsinstelling, die gratis werkt.
Alleen de zon aan de hemel schijnt gratis, al de rest is een illusie en marketing.
Als je er in slaagt altijd de ander te doen betalen is het voor jezelf wel gratis.
Gratis bestaat inderdaad niet maar op een egoistische manier gezien kan gratis wel bestaan.
En Spaargidsers zijn daar goed in.
Gratis bestaat inderdaad niet maar op een egoistische manier gezien kan gratis wel bestaan.
Argenta komt ook in aanmerking.
Als u bedoelt gratis geldafhalingen aan alle geldautomaten.
In mijn ogen is alles gratis als ik er niet moet voor betalen. Waarom zo moeilijk maken.
Als u bedoelt gratis geldafhalingen aan alle geldautomaten.
In mijn ogen is alles gratis als ik er niet moet voor betalen. Waarom zo moeilijk maken.
men lokt je met een 'gratis' zichtrekening, en op de andere producten word je gepluimd. gratis bestaat niet.Lukske schreef:Als je er in slaagt altijd de ander te doen betalen is het voor jezelf wel gratis.

Tegenwoordig moet alles gratis zijn, wel als je alles gratis wil, ga dan gratis werken ook.
Bij deutsche bank is ook alles gratis! 2 kaarten,zicht- en spaarrekeningen,gratis geldafhalingen,alleen de rente is wa minder ma als je ergens anders je spaargeld parkeert bijv.moneyou,dan is je broodje gebakken
Waar word je dan gepluimd patrick??
Een belegger ben ik allezins niet.

Waar word je dan gepluimd patrick??
Een belegger ben ik allezins niet.
Ik heb anders bij Argenta nog geen eurocent betaald hoor.patrick1 schreef:men lokt je met een 'gratis' zichtrekening, en op de andere producten word je gepluimd. gratis bestaat niet.Lukske schreef:Als je er in slaagt altijd de ander te doen betalen is het voor jezelf wel gratis.
Ik ook niet.
Gratis bestaat dus wel.
Bij Argenta.
En Mastercard er ook nog eens gratis bij.
Gratis bestaat dus wel.
Bij Argenta.
En Mastercard er ook nog eens gratis bij.
gratis geldafhalingen bij een bankautomaat is geen probleem, kan ik ook met mijn gratis kaarten van DB en Keytrade, maar topicstarter heeft het wel over gratis geldstortingen bij een bankautomaat en dat zou ik niet direct weten, stort nooit geld, doe het alleen op 

-- > de tijd gaat snel gebruik hem wel <-- > gierig is zielig <--->delen is plezant<---
Ik denk dat enkel bij de ING Lion Account je geld kan storten via bankautomaten. Ik vermoed dat ING wel gekend is bij officiële instanties en de rekening is gratis (bij correct gebruik).
Misschien nog 1 bank: Record Bank (onderdeel ING), ook alles gratis maar ik weet niet of je via de automaten van ING op een Record rekening kan storten?
Misschien nog 1 bank: Record Bank (onderdeel ING), ook alles gratis maar ik weet niet of je via de automaten van ING op een Record rekening kan storten?
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Je kan wel gratis geld afhalen bij ING ATM's als je klant bent bij Recordbank. Dezelfde heeft trouwens mijn voorkeur.
Stap eens binnen bij Record. In de kantoren die ik ken, zijn ze heel klantvriendelijk en behulpzaam.
Stap eens binnen bij Record. In de kantoren die ik ken, zijn ze heel klantvriendelijk en behulpzaam.
Ooit was "Europa" een mooi project!
Nu is het verworden tot een anti-democratisch "henhouse" gevuld met POSTJESPAKKERS...
Nu is het verworden tot een anti-democratisch "henhouse" gevuld met POSTJESPAKKERS...
belfius ook cash storting mogelijk via bankautomaten van self banking,
al vaak gedaan,
argenta zeker niet mogelijk maar natuurlijk wel aan loketten
gratis is inderdaad gratis bij argenta, geen verborgen kosten
al vaak gedaan,
argenta zeker niet mogelijk maar natuurlijk wel aan loketten
gratis is inderdaad gratis bij argenta, geen verborgen kosten
@deJos
Argenta
-Cash stortingen kunnen altijd in het kantoor zijn gratis.
-Geen Visa kaart, maar wel Mastercard, voor mij identiek. Hier in Europa alle twee algemeen aanvaardt. Misschien in Amerika zal de voorkeur wel uitgaan voor een Visa kaart.
Nu om een mastercard gratis te bekomen is er wel de voorwaarde dat er 2500 Euro op uw rekening of spaarrekening staat. Moet er wel niet altijd blijven op staan. Hangt ook af van de kantoorhouder blijkbaar.
Ik geloof dat ik al 30 jaar klant ben, nog nooit een cent betaald. Goldenzicht rekening en nu ook E-spaar.
Ik weet ook wel dat de tijd voorbij is dat Argentea het beste van de markt aanbood ivm de rentes.
Rentes geweten op de Goden zichtrekening tot 13%. Er was dan wel de verplichting dat er een gemiddelde som opstond van 150.000 Frank.
Ik voel mij nog altijd beter bij een kantoor, dan via een internet bank. Ik zeg er maar onmiddelijk bij dat ik ook bij Keytrade en Binckbank ben. Anders komt er een vloedgolf van reacties.
Denk maar aan het bekomen een kantoorcheque, en ge moogt er niet aandenken, maar een overlijden van een van de twee, met een internetbank als hoofdbank.
Ooit de rekening van Keytrade doen veranderen van op mijn naam op de twee namen. Dit heeft zeker 3 maand aangesleept, met meerdere telefoons en emails en brieven. Zelfs mijn rekening nummer kon ik niet behouden. Het zou maar uw hoofrekening moeten zijn.
Argenta
-Cash stortingen kunnen altijd in het kantoor zijn gratis.
-Geen Visa kaart, maar wel Mastercard, voor mij identiek. Hier in Europa alle twee algemeen aanvaardt. Misschien in Amerika zal de voorkeur wel uitgaan voor een Visa kaart.
Nu om een mastercard gratis te bekomen is er wel de voorwaarde dat er 2500 Euro op uw rekening of spaarrekening staat. Moet er wel niet altijd blijven op staan. Hangt ook af van de kantoorhouder blijkbaar.
Ik geloof dat ik al 30 jaar klant ben, nog nooit een cent betaald. Goldenzicht rekening en nu ook E-spaar.
Ik weet ook wel dat de tijd voorbij is dat Argentea het beste van de markt aanbood ivm de rentes.
Rentes geweten op de Goden zichtrekening tot 13%. Er was dan wel de verplichting dat er een gemiddelde som opstond van 150.000 Frank.
Ik voel mij nog altijd beter bij een kantoor, dan via een internet bank. Ik zeg er maar onmiddelijk bij dat ik ook bij Keytrade en Binckbank ben. Anders komt er een vloedgolf van reacties.
Denk maar aan het bekomen een kantoorcheque, en ge moogt er niet aandenken, maar een overlijden van een van de twee, met een internetbank als hoofdbank.
Ooit de rekening van Keytrade doen veranderen van op mijn naam op de twee namen. Dit heeft zeker 3 maand aangesleept, met meerdere telefoons en emails en brieven. Zelfs mijn rekening nummer kon ik niet behouden. Het zou maar uw hoofrekening moeten zijn.