Keuzedividend Exmar: Saxobank correct?
TIP
Keuzedividend Exmar: Saxobank correct?
Exmar laat zijn resterende kleine aandeelhouders momenteel de keuze om het uitzonderlijk hoge dividend dat ze uitkeren om te zetten in nieuwe aandelen ipv dit uit te betalen.
Bij Saxobank beweren ze dat je die omzetting moet doen in veelvouden van 3, doch volgens de info op
https://www.hetbodopexmaristelaag.be/up ... zedividend
heeft Exmar last minute beslist dat het gebeurt aan een ratio 100/39 en moet het dus in veelvouden van 100
Wat is correct?
Iemand reeds gekozen?
Bij Saxobank beweren ze dat je die omzetting moet doen in veelvouden van 3, doch volgens de info op
https://www.hetbodopexmaristelaag.be/up ... zedividend
heeft Exmar last minute beslist dat het gebeurt aan een ratio 100/39 en moet het dus in veelvouden van 100
Wat is correct?
Iemand reeds gekozen?
Re: Keuzedividend Exmar: Saxobank correct?
Word er roerende voorheffing van 30 % ingehouden indien men kiest voor het aandeel ?
( Zou mij verwonderen als de ROVERHEID dat niet zou doen, anders koos iedereen voor het aandeel )?
( Zou mij verwonderen als de ROVERHEID dat niet zou doen, anders koos iedereen voor het aandeel )?
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
In beide gevallen wordt er RV ingehouden voor Belgische aandeelhouders
De omzetting aandelen gebeurt echter met een ferme korting tov de huidige koers, dus is sowieso interessantste optie
Maar mijn broker lijkt de verkeerde omzettingsratio te gebruiken en is niet bereikbaar....
Nog iemand Exmar aandelen in portefeuille?
Wat doen jullie?
De omzetting aandelen gebeurt echter met een ferme korting tov de huidige koers, dus is sowieso interessantste optie
Maar mijn broker lijkt de verkeerde omzettingsratio te gebruiken en is niet bereikbaar....
Nog iemand Exmar aandelen in portefeuille?
Wat doen jullie?
deze zogenaamde emissie is alleen gedaan om de controle boven de 95% te trekken en dat ze het bod kunnen opdwingen.
Veels te goed koop en een beetje dom zoals onze koningin zou zeggen
Nu vloeit er 30% van een aanzienlijk bedrag naar de belgische overheid en wordst in feite het bedrijf armer
en op deze belachelijk lage waardering wordt een van de mooiste en meest rendabele bedrijven verkocht
begrijp niet dat hier niet iemand iets aan doet
buitenlandse beleggers, zoals hier in NL kan men 15% vd 30% terugvorderen en instit beleggers alles
ik heb uitgerekend hoeveel beleggers moeten intekenen en ook het verschil tussen stock en cash, maar liefst 41% meer rendement op huidige koersen
lees meer op: victor goossens twitter of goedbeleggen op wordpress
Veels te goed koop en een beetje dom zoals onze koningin zou zeggen
Nu vloeit er 30% van een aanzienlijk bedrag naar de belgische overheid en wordst in feite het bedrijf armer
en op deze belachelijk lage waardering wordt een van de mooiste en meest rendabele bedrijven verkocht
begrijp niet dat hier niet iemand iets aan doet
buitenlandse beleggers, zoals hier in NL kan men 15% vd 30% terugvorderen en instit beleggers alles
ik heb uitgerekend hoeveel beleggers moeten intekenen en ook het verschil tussen stock en cash, maar liefst 41% meer rendement op huidige koersen
lees meer op: victor goossens twitter of goedbeleggen op wordpress