key plan samenstelling
TIP
key plan samenstelling
Iemand een idee of een link naar meer info over de samenstelling van de plannen die door keytrade zelf worden bepaald (evenwichtig, voorzicht en gedurfd) in functie van de markt/jaren?
Ik bedoel dan: worden deze plannen af en toe aangepast (qua percentage of fondsen zelf die deel uitmaken van dit plan veranderen) ? Of blijven deze zoals je ze initieel hebt aangekocht?
Ik bedoel dan: worden deze plannen af en toe aangepast (qua percentage of fondsen zelf die deel uitmaken van dit plan veranderen) ? Of blijven deze zoals je ze initieel hebt aangekocht?
Re: key plan samenstelling
In mei 2015 heb ik Keyplan ontdekt. En bij mijn weten zijn die nog steeds hetzelfde.
Zelf heb ik er 1 genomen met 10 zelfgekozen fondsen.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: key plan samenstelling
Ik zit er in sinds de start van dit jaar, maar ik kan mij niet inbeelden dat ze die samenstelling nooit veranderen? Dat zou dan wel een heel extreem passief systeem zijnannetje schreef:In mei 2015 heb ik Keyplan ontdekt. En bij mijn weten zijn die nog steeds hetzelfde.

Ik heb zelf ook zo'n fonds (a la carte), maar dus ook een aantal van de voorgestelde keyplannen.