KEY-PLAN
TIP
-
Ranter the 2nd
- Full Member

- Contacteer:
Re: KEY-PLAN
Bedankt voor de info.
Deze maand ook een keyplan opgestart met als doel meer spreiding te krijgen in mijn beleggersportefuille. Nu zit ik vooral in spaarrekeningen, kasbons, pensioensparen (via aandelen), aandelen en een probeersel via kickrs.net (aankoop voetballer voor 20 euro)
Je had beter nog een maand gewacht. Volgende maand zou er een nieuwe actie komen voor Key-plan.Jintro schreef:Deze maand ook een keyplan opgestart met als doel meer spreiding te krijgen in mijn beleggersportefuille. Nu zit ik vooral in spaarrekeningen, kasbons, pensioensparen (via aandelen), aandelen en een probeersel via kickrs.net (aankoop voetballer voor 20 euro)
Ik dacht gehoord te hebben 25€ extra bij de opening van een keyplan van 25€/maand.
De actie van 25 Euro loopt nu al.
Sorry, dat wist ik niet. Mij hadden ze gezegd, vanaf januari 2016.
En hoe werkt dat precies? Krijg je die €25 automatisch wanneer je een nieuw Keyplan opent, of moet je een of andere promo-code hebben, of...?
- CarpeNoctem
- Verbannen Gebruiker

En heb je daar een link van?cleo schreef:De actie van 25 Euro loopt nu al.
Keytrade slaagt er alleszins goed in om hun promo's verborgen te houden. Er loopt ook een aktie om een aantal fondsen zonder aankoopkosten te kopen, het kan aan mij liggen maar ik slaag er maar niet in om die info terug te vinden op hun site
Laatst gewijzigd door CarpeNoctem op 30 december 2015, 19:35, 1 keer totaal gewijzigd.
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
- CarpeNoctem
- Verbannen Gebruiker

Bedankt.eric2 schreef:https://www.keytradebank.be/nl/investeren/keyplan/
't Wordt wel moeilijk om aan hun voorwaarden te voldoen:eric2 schreef:voorwaarden
https://www.keytradebank.be/files/docum ... uro_nl.pdf
"KEYPLANs die aangemaakt worden vóór 15/12/22015 en na 31/01/2016 geven geen aanleiding tot de Storting."
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
't Wordt wel moeilijk om aan hun voorwaarden te voldoen:eric2 schreef:voorwaarden
https://www.keytradebank.be/files/docum ... uro_nl.pdf
"KEYPLANs die aangemaakt worden vóór 15/12/22015 en na 31/01/2016 geven geen aanleiding tot de Storting."
... ze hebben het aangepast
-
gast9876
Ben een half jaar geleden met een zelf samengesteld keyplan begonnen (leek)
Die blackrock Global Funds presteert slecht, zouden jullie die uit portefeuille nemen en veranderen voor iets anders?
CapitalatWork Foyer + Merclin Sicav
Amundi Funds Bond Global Aggregate AE
€ 124,35
stuks: 0,814
5,7%
BL Global Equities B
€ 179,12
stuks: 0,234700
1,51%
Blackrock Global Funds European Equity Income Fund A2
€ 109,72
stuks: 6,554408
-6,73%
CapitalatWork Foyer Umbrella Contrarian Equities At Work C
€ 192,33
stuks: 0,355530
9,01%
Merclin Sicav Global Equity C
€ 252,71
stuks: 0,405263
7,41%
Schroder International Selection Fund Global Inflation Linked Bond A
€ 180,09
stuks: 5,721487
2,06%
UBAM Global High Yield Solution AHC
€ 148,71
stuks: 1,210398
2,01%
Totale Waarde: 1.218.32 (+3.57%)
Die blackrock Global Funds presteert slecht, zouden jullie die uit portefeuille nemen en veranderen voor iets anders?
CapitalatWork Foyer + Merclin Sicav
Amundi Funds Bond Global Aggregate AE
€ 124,35
stuks: 0,814
5,7%
BL Global Equities B
€ 179,12
stuks: 0,234700
1,51%
Blackrock Global Funds European Equity Income Fund A2
€ 109,72
stuks: 6,554408
-6,73%
CapitalatWork Foyer Umbrella Contrarian Equities At Work C
€ 192,33
stuks: 0,355530
9,01%
Merclin Sicav Global Equity C
€ 252,71
stuks: 0,405263
7,41%
Schroder International Selection Fund Global Inflation Linked Bond A
€ 180,09
stuks: 5,721487
2,06%
UBAM Global High Yield Solution AHC
€ 148,71
stuks: 1,210398
2,01%
Totale Waarde: 1.218.32 (+3.57%)
Zou het niet beter zijn om rechtstreeks in aandelen in te stappen met een minimum aan beheerskosten?
-
gast9876
ik ken er niets van....en dit zijn toch mix fondsen. (dus redelijk safe)
ook geen in-uitstapkosten als ik wijzig....toch ook een voordeel.
ook geen in-uitstapkosten als ik wijzig....toch ook een voordeel.
Op welke basis heb je deze fondsen geselecteerd? Voor iemand die "er niets van kent" heb je toch een aantal minder bekende fondsen gekozen.satsurfer schreef:ik ken er niets van....en dit zijn toch mix fondsen. (dus redelijk safe)
-
gast9876
gewoon op basis van rendementen in het verleden (morningstar gecheckt
)