Keyplan voor kinderen: aan te geven ?
TIP
-
- Newbie
- Contacteer:
Keyplan voor kinderen: aan te geven ?
Ik heb enkele Keyplans bij Keytrade waaronder 2 voor mijn minderjarige kinderen.
Zoals hier beschreven, moet je afhankelijk van de korf de dividenden aangeven : keytrade-keyplan-belastingsaangifte-t23582.html . In mijn geval is dat blijkbaar het geval voor de Keyplans van mijn beide kinderen. Moeten deze opgenomen worden in mijn eigen belastingsaangifte ?
Zoals hier beschreven, moet je afhankelijk van de korf de dividenden aangeven : keytrade-keyplan-belastingsaangifte-t23582.html . In mijn geval is dat blijkbaar het geval voor de Keyplans van mijn beide kinderen. Moeten deze opgenomen worden in mijn eigen belastingsaangifte ?
Re: Keyplan voor kinderen: aan te geven ?
Ja, bij iedere ouder de helft er van opnemen, zie blz 3 van de toelichting.
Zie ook volgende vragen i.v.m. de vrijgestelde dividenden:
> Er is geen roerende voorheffing ingehouden op mijn vrijgestelde dividenden. Wat moet ik doen?
> Wat als ik zowel dividenden heb verkregen waarop roerende voorheffing is ingehouden als dividenden waarop geen roerende voorheffing is ingehouden?
Zie ook volgende vragen i.v.m. de vrijgestelde dividenden:
> Er is geen roerende voorheffing ingehouden op mijn vrijgestelde dividenden. Wat moet ik doen?
> Wat als ik zowel dividenden heb verkregen waarop roerende voorheffing is ingehouden als dividenden waarop geen roerende voorheffing is ingehouden?
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.