Keytrade : € 15,- kost voor een ID-apparaatje??
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
-
- Full Member
Keytrade : € 15,- kost voor een ID-apparaatje??
Beste,
In de Keytrade-brochure die mij deze week werd toegestuurd staat onder de rubriek "diverse kosten zicht- en spaarrekening" dat een Keytrade ID (dus zo'n elektronisch apparaatje ivm de unieke codes) € 15,- kost.
Betekent dit dat een nieuwe klant € 15,- moet betalen voor zo'n apparaatje, of is dat het bedrag in geval van bv verlies??
Dank alvast voor een reactie hieromtrent.
In de Keytrade-brochure die mij deze week werd toegestuurd staat onder de rubriek "diverse kosten zicht- en spaarrekening" dat een Keytrade ID (dus zo'n elektronisch apparaatje ivm de unieke codes) € 15,- kost.
Betekent dit dat een nieuwe klant € 15,- moet betalen voor zo'n apparaatje, of is dat het bedrag in geval van bv verlies??
Dank alvast voor een reactie hieromtrent.
Re: Keytrade : € 15,- kost voor een ID-apparaatje??
Neen, je krijgt het gratis toegestuurd als nieuwe klant.
Bij verlies moet je wel 15 euro ophoesten.
Bij verlies moet je wel 15 euro ophoesten.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
-
- Full Member
Dank Steekel voor je snelle reactie!
Dan zie ik geen hinderpaal meer om klant te worden van keytrade
Dan zie ik geen hinderpaal meer om klant te worden van keytrade

Wat ik me wel afvraag is wat je moet doen als de batterij plat zou zijn. Moet je dan ook 15 euro betalen voor een nieuwe ID?
gewoon rekening afsluiten en nieuwe aanvragen
dan krijg je weer gratis zo een digicode
-
- Full Member
Dan ben je wel je getrouwheidspremie kwijt...gewoon rekening afsluiten en nieuwe aanvragen

indien batt plat (na vijf jaar) krijg je gratis een nieuwe als er wat geld op de rekening staat tenminste.
Een defecte of verloren bankcontact/Mister Cash kaart kost een stevige 20 euro bij Keytrade.
Keytrade is goed, tot het fout loopt met iets, dan betaal je behoorlijk wat geld.
Keytrade is goed, tot het fout loopt met iets, dan betaal je behoorlijk wat geld.
Verliezen= eigen schuld dikke bult.
Keytrade is redelijk, als je een goede klant bent zullen ze er wel een mouw aanpassen. Redelijkheid troef! Iemand met 50 euro op de rekening zullen ze wel laten betalen. Als je daarintegen vier zichtrekeningen en spaarrekeningen hebt met geld op, en nog nooit een kaart verloren hebt, dan wil ik het dan nog wel eens zien.
Trouwens nog nooit in mijn leven kaarten verloren.
Keytrade is redelijk, als je een goede klant bent zullen ze er wel een mouw aanpassen. Redelijkheid troef! Iemand met 50 euro op de rekening zullen ze wel laten betalen. Als je daarintegen vier zichtrekeningen en spaarrekeningen hebt met geld op, en nog nooit een kaart verloren hebt, dan wil ik het dan nog wel eens zien.
Trouwens nog nooit in mijn leven kaarten verloren.
Bij de grootbanken betaal je ieder jaar 20 tot 50 euro voor het gebruik van je zichtrekening en debetkaart.Gorg schreef: Een defecte of verloren bankcontact/Mister Cash kaart kost een stevige 20 euro bij Keytrade.
Zo is het gemakkelijk om bij verlies een gratis nieuwe kaart te geven

Bij DB waar ze altijd zo op zitten te dippen indien kaart gestolen of verloren gratis nieuwe kaart 

Als je een normale en rendabele klant bent die hun niet enkel gebruikt voor de 5cent actie, zullen ze je niets aanrekenen, dit zijn gewoon veiligheden die ze inbouwen.Gorg schreef: Een defecte of verloren bankcontact/Mister Cash kaart kost een stevige 20 euro bij Keytrade.
Grootbanken bouwen die veiligheden in door je elk jaar een vergoeding te vragen waardoor je elk jaar meerdere kaarten mag verliezen, je hebt er toch al voor betaald.
Geld verdienen doe je door te werken.
Geld verliezen is simpel dankzij Fortis & Co
Geld verliezen is simpel dankzij Fortis & Co
waar heb je dat vandaan?Toone schreef: indien batt plat (na vijf jaar) krijg je gratis een nieuwe als er wat geld op de rekening staat tenminste.
vind ik alvast niet in de algemene voorwaarden.
Das algemeen geweten wie de zoekfunctie van dit forum gebruikt.
Wel, ik vraag het me ook af.
Momenteel heb ik ook geen code meer op het apparaatje, dus zou ik ook wel een nieuwe willen.
Dit is toch een andere situatie dan het verliezen (eigen schuld dikke bult).
Iemand ervaring hiermee??
Momenteel heb ik ook geen code meer op het apparaatje, dus zou ik ook wel een nieuwe willen.
Dit is toch een andere situatie dan het verliezen (eigen schuld dikke bult).
Iemand ervaring hiermee??