Keytrade 5cent actie
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Keytrade 5cent actie
Is de 5 cent actie doorgetrokken naar 2014 of wordt dit stopgezet eind dit jaar??
-
gast9876
Re: Keypack keytrade kredietkaart
uw vraag heeft wel niets te maken (=off-topic) met de kredietkaart, maar ze maken er toch reclame mee, dus veronderstel niet dat ze dit 1 maand later gaan stopzetten...
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: Keypack keytrade kredietkaart
Ik vraag mij eigenlijk af of er wel nog een einddatum is:
https://www.keytradebank.com/pdf/condit ... ent_nl.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.keytradebank.com/pdf/condit ... ent_nl.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Re: Keytrade 5cent actie
Topic werd afgesplitst.
Het was mij ook al opgevallen dat er geen einddatum meer bijstaat.
Vroeger was dit wél zo en werd de einddatum telkens opgeschoven tot een volgende periode.
Dit betekent uiteraard niet dat het als een verworven recht mag beschouwd worden, maar voorlopig mogen we er toch gerust op zijn dat we voor onbepaalde tijd goed zitten.
Vroeger was dit wél zo en werd de einddatum telkens opgeschoven tot een volgende periode.
Dit betekent uiteraard niet dat het als een verworven recht mag beschouwd worden, maar voorlopig mogen we er toch gerust op zijn dat we voor onbepaalde tijd goed zitten.
Wat een service bij keytrade zeg, een mail gezonden rond half zeven en daarjuist een antwoord gekregen
en dan nog op een zondag
Het ging om de duur van de 5 cent actie en dit is hun antwoord:
Geachte heer,
Bedankt voor uw e-mail.
De 5 cent promo maakt sinds november 2013 deel uit van ons KeyPack-aanbod.
https://www.keytradebank.com/nl/banking/" onclick="window.open(this.href);return false;
En da's een permanent aanbod.
Dus ja, die promo is ook volgend jaar, net zoals de daaropvolgende jaren, geldig.
Met vriendelijke groeten,
xxx
Als da geen goed nieuws is
EDIT mod: naam verwijdert
Het ging om de duur van de 5 cent actie en dit is hun antwoord:
Geachte heer,
Bedankt voor uw e-mail.
De 5 cent promo maakt sinds november 2013 deel uit van ons KeyPack-aanbod.
https://www.keytradebank.com/nl/banking/" onclick="window.open(this.href);return false;
En da's een permanent aanbod.
Dus ja, die promo is ook volgend jaar, net zoals de daaropvolgende jaren, geldig.
Met vriendelijke groeten,
xxx
Als da geen goed nieuws is
EDIT mod: naam verwijdert
Toch straf dat ze dit volhouden. Keytrade was al een heel goede online bank (goede service, goed online platform, 5 cent actie,...) en nu met Keypack zullen ze zeker extra klanten winnen vermoed ik :-)
Het krijgt een bescheiden navolging door Bpost bank, alleen geldt het daar enkel voor betalingen met de kaart en betreft het maar 1cent/verrichting:
https://www.spaargids.be/sparen/bank-va ... ld-op.html" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.spaargids.be/sparen/bank-va ... ld-op.html" onclick="window.open(this.href);return false;
AXA st@rt2bank heeft ook een 5 cent actie, helaas met beperkingen. Zo krijg je enkel de bonus als je geld afhaalt aan AXA automaten en wordt de bonus jaarlijks uitbetaald.
De irekening van Crelan heeft ook een 5 cent actie. Net als de credit rente op die zichtrekening, is ook deze actie beperkter dan die van Keytrade...
-
f.boonstech
- Newbie

- Contacteer:
@Jempy25
Keytrade is volgens mij onderdeel van Crelan.
Dat klopt, maar dat zegt niets over de 5 cent actie. Europabank bijvoorbeeld heeft deze actie niet en is ook onderdeel van Crelan (Credit Agricole)..f.boonstech schreef:@Jempy25
Het kan nog straffer ivm Europabank: zij kunnen zelf, naast Atos en Beobank, hun eigen kredietkaarten maken. Toch laat Keytrade hun kredietkaarten beheren door Atos ipv Europabank...
Wat op zich nu niet dom is gezien dat Atos het betalingsverkeer via Bankcontact/mr Cash in handen heeft.
Zegt voor mij dan ook iets over de onafhankelijkheidsgraad van Keytrade binnen de bankengroep..
Zegt voor mij dan ook iets over de onafhankelijkheidsgraad van Keytrade binnen de bankengroep..
-
gast9876
@dries944: mss. de contactpersoon van keytrade misschien wissen om privacy schending te vermijden? 
sent from my xperia z, using tapatalk 4
sent from my xperia z, using tapatalk 4