Keytrade 5cent-actie: vreemd...
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Re: Keytrade 5cent-actie: vreemd...
Zijn er nu ook al vluchtelingen uit Thailand die naar spaargids vluchten ?
Er zijn er hier die op spaargids met opzet hun handtekening achterlaten ( d-t )
sommige inbrekers doen dat ook, zij laten dan een drol achter
Er zijn er hier die op spaargids met opzet hun handtekening achterlaten ( d-t )
sommige inbrekers doen dat ook, zij laten dan een drol achter
Wel ja, op die manier is het eerlijk. Maar geld overschrijven naar eigen rekeningen, familieleden en vrienden om zo continu 0,05 euro te krijgen per verrichting is gewoon het systeem verpesten voor alle leden want vroeg of laat stoppen ze er mee!Henkie1984 schreef:De aanstichter hier:
Die 47 verrichtingen haal ik redelijk makkelijk. Gebruik amper cash geld en spendeer veel tijd onderweg. Een koffie van één eurovijftig betaal ik gerust met de kaart (in NLD is dat sowieso gewild "pinnen? Ja graag!"). Gemiddeld weekend is makkelijk 7/10 verrichtingen.
Ps: Doe het niet om de 5 cent actie trouwens.
Ik betaal ook liefst kleine aankopen met Bancontact, bv. een busticket of broodje van 3 euro. Ik redeneer dan dat ik eigenlijk maar 2,95 euro betaal.
Voor alle aankopen van meer dan 50 euro ga VISA gaan gebruiken. Omdat die 5 cent dan echt niets uitmaakt.
-
Leemans-broertje
- VIP member

- Contacteer:
Uit doorgaans onbetrouwbare bron vernomen: ten gevolge van de vele misbruiken zou Keytrade overwegen om over te schakelen op Valois-zegels. Heb thuis nog een halfvol boekje van mijn moeder zaliger en kan terug aan het plakken gaan.
Nefertari schreef: En, heb jij hier vandaag speciaal een nieuw account geopend om zulke zever te komen vertellen![]()
Oh, neen: ook nog een paar zeverberichten elders, zie ik.
+1, er circuleren hier af en toe enkele onnozelaars die proberen de boel op te hitsen. Best niet teveel aandacht aan besteden.CarpeNoctem schreef:@anonymous:
Don't feed the trolls...
Zelfde vraag maar over andere bank, ik vond het te gek om voor die ene soortgelijke vraag een nieuwe thread te starten...
Vorig jaar was er bij AXA ook een 5-cent actie maar deze werd niet per maand maar slechts op het einde van het jaar uitbetaald. Dus januari 2015 heb ik het nog gekregen voor het jaar 2014. Ik dacht dat die actie ook in 2015 liep maar nu heb ik nog steeds niets gekregen en op hun vernieuwde internetbaniersite is er ook niets meer te vinden over het opgebouwde bedrag. Is die actie afgeschaft???
Vorig jaar was er bij AXA ook een 5-cent actie maar deze werd niet per maand maar slechts op het einde van het jaar uitbetaald. Dus januari 2015 heb ik het nog gekregen voor het jaar 2014. Ik dacht dat die actie ook in 2015 liep maar nu heb ik nog steeds niets gekregen en op hun vernieuwde internetbaniersite is er ook niets meer te vinden over het opgebouwde bedrag. Is die actie afgeschaft???
Jep.. Dat is al een tijdje afgeschaft bij AXA. Het noemde de Click Bonus.
Ik vond de aankondiging van de wijziging terug per 1 januari 2015.
Ik vond de aankondiging van de wijziging terug per 1 januari 2015.
Laatst gewijzigd door haelewyn op 20 januari 2016, 11:59, 1 keer totaal gewijzigd.
oké, thx! Daar moeten we dus niet meer op zitten wachten 
Wat belet je om 1 EUR over te schrijven van je Keytrade bank naar:
- bijv. je KBC zichtrekening
- bijv. je ING zichtrekening
- bijv. nog een andere rekening
= 0,15 EUR / dag = 4,5 EUR per maand?
En als je die ene euro ook dezelfde dag overschrijft naar je Keytrade bank rekening, krijg je dan ook 0,05 EUR?
Werken vaste opdrachten nu wel of niet? Er lijkt hier veel tegenstrijdigheid over.
En als je die ene euro ook dezelfde dag overschrijft naar je Keytrade bank rekening, krijg je dan ook 0,05 EUR?
Werken vaste opdrachten nu wel of niet? Er lijkt hier veel tegenstrijdigheid over.
- CarpeNoctem
- Verbannen Gebruiker

Goed fatsoen?
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Wat telt en wat niet staat duidelijk in hun voorwaarden. Doorlopende opdrachten worden niet meegerekend.
Er zijn in het verleden al klanten door Keytrade op de vingers getikt voor het misbruiken van de 5-centactie met microtransacties naar eigen rekeningen. Als het enkel te doen is om een paar euro per maand extra te vergaren dan zijn er andere legale manieren...
Er zijn in het verleden al klanten door Keytrade op de vingers getikt voor het misbruiken van de 5-centactie met microtransacties naar eigen rekeningen. Als het enkel te doen is om een paar euro per maand extra te vergaren dan zijn er andere legale manieren...
-
anonymous
1/ Vaste opdrachten tellen niet mee, dus je moet het manueel doen.
2/ Ga jij dagelijks je tijd verdoen om 3 transacties in te geven en dat allemaal voor 0,15 €
Misschien eens een andere hobby zoeken dan.
3/ In de algemene voorwaarden staat een clausule i.v.m. misbruik. Ik vermoed dat ze dit wel zullen detecteren als je dat maanden aan een stuk gaat doen.
2/ Ga jij dagelijks je tijd verdoen om 3 transacties in te geven en dat allemaal voor 0,15 €
3/ In de algemene voorwaarden staat een clausule i.v.m. misbruik. Ik vermoed dat ze dit wel zullen detecteren als je dat maanden aan een stuk gaat doen.
Om de zoveel tijd duikt er toch telkens wel weer enen op die het licht denkt te hebben gezien...
En het zijn zo'n mensen die er dan uiteindelijk voor zorgen dat dergelijke acties worden afgeschaft en de brave, normale gebruiker wordt gestraft. Get a life.
En het zijn zo'n mensen die er dan uiteindelijk voor zorgen dat dergelijke acties worden afgeschaft en de brave, normale gebruiker wordt gestraft. Get a life.
Dank u voor het verpesten voor iedereen!VincentGT schreef: ↑6 september 2017, 10:54 Wat belet je om 1 EUR over te schrijven van je Keytrade bank naar:
Als je dat doet zien ze dat en krijg je je 0,05 euro niet meer. Als je niet oplet moet jij ze betalen, Big Brother is watching you!
Nee, ze hebben dat door en je zal gecontacteerd worden over je frauduleus gebruik. Spijtig, je hebt niets nieuws ontdekt. Werken levert je ongetwijfeld meer op.
Allen, ik ben en was hoegenaamd niet van plan het systeem op deze manier te 'misbruiken'. Ik vroeg me gewoon af in welke mate ben misbruik kon tegengaan met dit economisch model. Don't worry, ik ga het systeem niet uitpersen.
-
woodpeckerbird
- Hero Member

- Contacteer:
Ik haal eigenlijk 2-3 euro per maand zonder trucs. Fantastisch systeem zowel voor de klant als voor de marketing vind ik. Het is echt een middel om je klanten blij te maken.