Keytrade 5cent-actie: vreemd...
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Re: Keytrade 5cent-actie: vreemd...
Het is zo zelfs erg dat er mensen zijn die het ronduit verdacht vinden. Als je de zichtrekeningvergelijker van Spaargids gebruikt zie je dat de modale gebruiker bij de doorsnee grootbank 20-30 EUR / jaar betaalt, terwijl je bij Keytrade dat bedrag gewoon kan krijgen.
Ik denk dat het logisch is dat Keytrade - een bank met geen enkel kantoor - zodanig veel uitspaart, dat het die aktie met gemak kan onderhouden.
Andere banken hebben massa's kosten met die kantoren. Stilaan zullen die allemaal uit het straatbeeld verdwijnen. Van Argenta zie je er al een hoop 'te huur' staan.
Andere banken hebben massa's kosten met die kantoren. Stilaan zullen die allemaal uit het straatbeeld verdwijnen. Van Argenta zie je er al een hoop 'te huur' staan.
-
woodpeckerbird
- Hero Member

- Contacteer:
Inderdaad, de echte 'Vlaming' (=huisje tuintje met hekken errond en grotere auto dan de buurman) vindt dit soort acties verdacht. Zo blijft er meer over voor mensen die verder durven kijken dan het hekken van de buurman.Didymus schreef:Het is zo zelfs erg dat er mensen zijn die het ronduit verdacht vinden. Als je de zichtrekeningvergelijker van Spaargids gebruikt zie je dat de modale gebruiker bij de doorsnee grootbank 20-30 EUR / jaar betaalt, terwijl je bij Keytrade dat bedrag gewoon kan krijgen.
Hoe weten jullie dat 'de modale vlaming' zulke 'acties van keytrade' verdacht vinden? Zijn jullie dat gaan vragen dan?
Ik vind aan die 5cent-actie NIETS verdacht! En ik heb ook een hekken rond mijn landgoed.
Ik vind aan die 5cent-actie NIETS verdacht! En ik heb ook een hekken rond mijn landgoed.
in de psychiatrische instellingen in Thailand zijn waarschijnlijk ook hekken rond
Heb ik opgetekend als een reactie op de zichtrekeningvergelijker. De modale Vlaming is snel achterdochtig en geef toe: als je geen idee hebt hoe bijvoorbeeld payment schemes in elkaar zitten, dan kan dit achterdocht veroorzaken wanneer je daar als nietsvermoedende gebruiker een deel van krijgt uitgekeerd.
Payment schemes....zijn dat die steekpenningen en erelonen die politiekers ten onrechte opstrijken al die dubieuze vzw's enzo?
-
woodpeckerbird
- Hero Member

- Contacteer:
Ik wilde zeker niet alle hekken eigenaars beledigen, en ben helaas nog nooit in Thailand geweest.
Payment schema's zijn zeker de commissies die banken aan elkaar mogen vragen om betalingen van de ene naar de andere te schuiven?
Payment schema's zijn zeker de commissies die banken aan elkaar mogen vragen om betalingen van de ene naar de andere te schuiven?