Keytrade 5cent-actie: vreemd...
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Re: Keytrade 5cent-actie: vreemd...
Vreemd want dat staat nu juist expliciet in de voorwaarden dat die niet meetellen en ik weet uit ervaring ook (ja door alles na te tellen) dat ik zelf daar nougabollen voor krijg.
Dat is natuurlijk wel praktisch, dacht dit op een gegeven punt ook te doen maar dan tussen enkele van m'n eigen rekeningen bij andere banken en Keytrade, maar ik heb het uiteindelijk maar zo gelaten... Zou m.i. toch redelijk makkelijk te detecteren zijn, de uittreksels bloaten (niet wenselijk op je hoofdrekening) en ik zou het stom vinden moesten ze daarvoor sancties treffen als ze erachter komen zoals je onttrekken aan de actie of wie weet sjotten ze je wel gewoon buiten... 
Het zou mij ook sterk verwonderen, dat Keytrade dat niet controleert. Zo moeilijk is dat voor hen ook niet, zeker omdat ze wel controleren of
- je méér dan 1 overschrijving per dag naar dezelfde rekening doet
- je interne overschrijvingen
enz.
Bij Argenta was er vroeger ook zoiets onvoorstelbaars : gedurende 1 maand gratis
2500 euro van je visa afhalen.
Zo onvoorstelbaars dat bijna niemand dat deed .............. totdat men via spaargids op de feiten werd gedrukt
- je méér dan 1 overschrijving per dag naar dezelfde rekening doet
- je interne overschrijvingen
enz.
Bij Argenta was er vroeger ook zoiets onvoorstelbaars : gedurende 1 maand gratis
2500 euro van je visa afhalen.
Zo onvoorstelbaars dat bijna niemand dat deed .............. totdat men via spaargids op de feiten werd gedrukt
Laatst gewijzigd door paul op 21 juni 2009, 13:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Precies, als je het vanuit een implementatie standpunt bekijkt: Het kan zelfs zo simpel zijn als via enkele queries elke maand automatisch te controleren waar er zich abnormaliteiten voordoen (veel transfers tussen zelfde rekeningen, repetitief dezelfde/kleine bedragen, mensen die meer als X euro binnenhalen per maand via deze actie, etc.) en dan de resultaten rustig door te mailen naar iemand die er dan na manuele controle de 'rotte appels' uitvist.
Ieder zijn goesting natuurlijk, het kan zeker wel wat opbrengen. Dat ze mijn Citi kredietkaart zouden afnemen kan ik nog mee leven, maar mijn Keytrade rekening daar moeten ze van afblijven, die is heilig!
Prachtig overigens dat stukje over Argenta! Good advice for any bank: Do not advertise free money on spaargids.be if you want to survive
Ieder zijn goesting natuurlijk, het kan zeker wel wat opbrengen. Dat ze mijn Citi kredietkaart zouden afnemen kan ik nog mee leven, maar mijn Keytrade rekening daar moeten ze van afblijven, die is heilig!
Prachtig overigens dat stukje over Argenta! Good advice for any bank: Do not advertise free money on spaargids.be if you want to survive
Laatst gewijzigd door phase op 21 juni 2009, 13:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Mijn logica is niet altijd logisch maar dat is mijn interpretatie van de actievoorwaarden. Daar staat volgens mij nergens dat een rek.nr 1 keer 'per dag' zou tellen, dus ik veronderstel dat het dan 1 keer is voor de volledige looptijd (inclusief verlengingen) van de actie.phase schreef:Vreemde logica, nieuwe clienten hebben hier even veel baat bij als bestaande clienten.En een (Belgische overigens) rekening telt maar 1 keer per dag mee voor de actie, dat laatste is een belangrijk detail. Het geldt ook niet voor doorlopende opdrachten en domicilieringen, dus enkel nationale transfers en debet kaartverrichtingen.
Laatst gewijzigd door tom_d op 21 juni 2009, 17:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Om die 5 cent te krijgen, krijg je per dag voor de rekening naar waar je overschrijft (maximum ) 5 eurocent.
Bv. Je schrijft vanje keytraderekening op 21-06-09 naar de externe rekening
A 50 euro, B 100 euro , C 200 euro, en nogmaals dezelfde dag naar A 200 euro.
Dan krijg je 3 maal 5 cent.Ik vind daar niets onrechtvaardig aan.
scHrijf je op 22-06 nogmaal naar A over dan krijg je terug 5 cent.
Bv. Je schrijft vanje keytraderekening op 21-06-09 naar de externe rekening
A 50 euro, B 100 euro , C 200 euro, en nogmaals dezelfde dag naar A 200 euro.
Dan krijg je 3 maal 5 cent.Ik vind daar niets onrechtvaardig aan.
scHrijf je op 22-06 nogmaal naar A over dan krijg je terug 5 cent.
Het staat nochtans duidelijk in de voorwaarden, punt 6: "Voor dit aanbod wordt de volgende beperking in rekening gebracht: een verrichting van of naar dezelfde rekening wordt slechts éénmaal per dag in rekening gebracht."tom_d schreef: Daar staat volgens mij nergens dat een rek.nr 1 keer 'per dag' zou tellen, dus ik veronderstel dat het dan 1 keer is voor de volledige looptijd (inclusief verlengingen) van de actie.
Inderdaad, zo staat het er in, sorry. Toch wel straf vind ik.phase schreef: Het staat nochtans duidelijk in de voorwaarden, punt 6: "Voor dit aanbod wordt de volgende beperking in rekening gebracht: een verrichting van of naar dezelfde rekening wordt slechts éénmaal per dag in rekening gebracht."
Vreemd of niet. Een actie zonder negatieve kantjes die al hun klanten ten goede komt. Dank U keytrade.
Eindelijk een bank die blijft doorhebben ( ze verlengen deze actie altijd ) dat men klanten moet soigneren ipv uit te melken.
Eindelijk een bank die blijft doorhebben ( ze verlengen deze actie altijd ) dat men klanten moet soigneren ipv uit te melken.
Geld verdienen doe je door te werken.
Geld verliezen is simpel dankzij Fortis & Co
@Paul,paul schreef: Ondertussen heb ik het berichtje gevonden
"Spaargids / Kroeg / Re: Topic voor mensen ZONDER geld. Gepost op: 5 Februari 2009, 13:14:27
Citaat van: Sisse op 5 Februari 2009, 13:01:17
Ik heb een fantastische bijverdienste gevonden, dewelke ik aanvankelijk aan niemand wou verklappen, maar ik ben van gedacht veranderd!
Luister :
Wij hebben in totaal 3 rekeningen bij Keytrade : nu hebben wij een permanente opdracht ingesteld naar elkaars rekeningen : 1 euro elke dag...zo in een cirkeltje naar elkaar! (je weet, ze geven 5 cent per transactie)
We zijn daar al een hele tijd mee bezig!
Opbrengst, tot op vandaag : 250 euro!
Hopelijk zien ze het niet te vlug
lukt wél hoor : het zijn 3 verschillende zichtrekeningen natuurlijk. "
De regelmatige forumgebruikers weten intussen al lang dat "Sisse" héél veel fantasie heeft.
Sisse, is eigenlijk al wel heel lang niet op het forum geweest.
Oorspronkelijk zou de afwezigheid maar voor één maand zijn.
Misschien krijgt hij nu wel gratis eten.............
Oorspronkelijk zou de afwezigheid maar voor één maand zijn.
Misschien krijgt hij nu wel gratis eten.............
Wie weet, wat ik me wel nog herinner is dat diene chansard nagenoeg gratis verwarming heeft. Eén van Sisse's sigarettenpeuken laten opbranden i.p.v. uitdoen warmt immers zijn woonruimte op met 1 graad Celcius per peuk, naar eigen zeggen.
Dat kan natuurlijk iets zeggen over zijn verbeelding, of misschien wel over de grootte van zijn woonruimte, of wie weet over de boomstronken die hij rookt... But we digress. 
Probeer eens een doorlopende opdracht in te geven, je zal zien dat dit enkel kan 1 per maand. Je kan een start en einddatum ingeven en de 12 maanden aanvinken. Als je als startdatum 23/06 zet en alle maanden aanvinkt zal de overschrijving op elke 23ste van de maand gebeuren.
Op die manier zou je dus 31 verschillende doorlopende opdrachten moeten invoeren, zodat op elke dag 1 uitgevoerd wordt. Maar in de alg voorwaarden staat dat doorlopende opdrachten niet meegerekend worden. Misschien was dit helemaal in het begin wel zo, maar ondertussen niet meer.
je kan wel elke dag 0.05 cent krijgen als je elke dag zelf een verrichting invoert naar je verschillende rekeningen. Of als je in 1 keer voor de hele maand verrichtingen invoert.
Als je dus 3 rekeningen hebt naarwaar je telkens 1 euro overschrijft en je voert die 90 overschrijvingen in (3x30) voor een maand dan zal je wel 90x0.05 euro = 4,5 euro krijgen op het einde van de maand, dit zijn wel geldige transacties
Op die manier zou je dus 31 verschillende doorlopende opdrachten moeten invoeren, zodat op elke dag 1 uitgevoerd wordt. Maar in de alg voorwaarden staat dat doorlopende opdrachten niet meegerekend worden. Misschien was dit helemaal in het begin wel zo, maar ondertussen niet meer.
je kan wel elke dag 0.05 cent krijgen als je elke dag zelf een verrichting invoert naar je verschillende rekeningen. Of als je in 1 keer voor de hele maand verrichtingen invoert.
Als je dus 3 rekeningen hebt naarwaar je telkens 1 euro overschrijft en je voert die 90 overschrijvingen in (3x30) voor een maand dan zal je wel 90x0.05 euro = 4,5 euro krijgen op het einde van de maand, dit zijn wel geldige transacties
-
freetotax2005
- Sr. Member

- Contacteer:
Als je geld transfereert tussen je rekeningen bij Keytrade wordt deze ook meegeteld voor de 5 cent actie.
Overschrijvingen tussen de eigen rekeningen tellen volgens mij niet mee, staat er duidelijk in.freetotax2005 schreef: Als je geld transfereert tussen je rekeningen bij Keytrade wordt deze ook meegeteld voor de 5 cent actie.
Geld verdienen doe je door te werken.
-
freetotax2005
- Sr. Member

- Contacteer:
Geld van de effectenrekening naar zichtrekening en terug ( niet dezelfde bedragen natuurlijk ) is wel degelijk geteld