Keytrade azur
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Keytrade azur
Hallo iedereen,
Allereerst proficiat voor deze site!
Ik ben reeds enkele maanden dit forum aan het volgen teneinde mijn bankzaken een beetje meer rendabel te maken... en ik heb er al heel wat van opgestoken!
De bedoeling is om binnenkort mijn grootbank (fortis) te verlaten, niet zozeer owv hun huidige situatie, maar ik was dit al langer van plan...
Heb momenteel al een nieuwe rekening bij de Deutsche Bank (db m@x), evenals een Citi visa kaart.
Voor de gezamelijke uitgaven zou ik nu graag nog een zichtrekening openen bij Keytrade.
Ivm een spaarrekening;
Het valt mij op dat zichtrekening van Keytrade zeer positief wordt beoordeeld, terwijl ik maar heel weinig over hun Azur spaarrekening lees?
't Merendeel van de Keytrade gebruikers hebben hun spaarcenten blijkbaar toch bij een andere bank (Rabobank, etc. ...).
Om welke reden?
Misschien dat ik een belangrijk detail over het oog gezien heb ...
Alvast bedankt,
Jebe
Allereerst proficiat voor deze site!
Ik ben reeds enkele maanden dit forum aan het volgen teneinde mijn bankzaken een beetje meer rendabel te maken... en ik heb er al heel wat van opgestoken!
De bedoeling is om binnenkort mijn grootbank (fortis) te verlaten, niet zozeer owv hun huidige situatie, maar ik was dit al langer van plan...
Heb momenteel al een nieuwe rekening bij de Deutsche Bank (db m@x), evenals een Citi visa kaart.
Voor de gezamelijke uitgaven zou ik nu graag nog een zichtrekening openen bij Keytrade.
Ivm een spaarrekening;
Het valt mij op dat zichtrekening van Keytrade zeer positief wordt beoordeeld, terwijl ik maar heel weinig over hun Azur spaarrekening lees?
't Merendeel van de Keytrade gebruikers hebben hun spaarcenten blijkbaar toch bij een andere bank (Rabobank, etc. ...).
Om welke reden?
Misschien dat ik een belangrijk detail over het oog gezien heb ...
Alvast bedankt,
Jebe
- centenkliever
- Hero Member
- Contacteer:
Re: Keytrade azur
Op mijn Azur rekening komt alleen wat spaargeld op dat ik de komende maanden denk nodig te hebben.
Het overige gaat naar Credit Europe, waar de opbrengst hoger is dan 4,25%, hou wel in 't oog hier niet boven € 1660 rente te komen ivm RV.
Slogan van Keytrade is "doe het voor het geld", als het ergens anders meer opbrengt niet laten staan dus.
Over het algemeen zeer tevreden over Keytrade, géén negatieve ervaringen tot nu toe.
Het overige gaat naar Credit Europe, waar de opbrengst hoger is dan 4,25%, hou wel in 't oog hier niet boven € 1660 rente te komen ivm RV.
Slogan van Keytrade is "doe het voor het geld", als het ergens anders meer opbrengt niet laten staan dus.
Over het algemeen zeer tevreden over Keytrade, géén negatieve ervaringen tot nu toe.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
idd, keytrade gebruik ik voor enkele maanden te sparen. Na een tijdje weer overschrijven naar een hoger renderend alternatief
Waiting for the financial meltdown...
Hoi centenkliever & roeland,
Bedankt voor de reply's!
Denk dat ik jullie manier ook ga toepassen en dus de Azur rekening voor 'voorlopige' spaarcentjes ga gebruiken...
Greetz,
Jebe
Bedankt voor de reply's!
Denk dat ik jullie manier ook ga toepassen en dus de Azur rekening voor 'voorlopige' spaarcentjes ga gebruiken...
Greetz,
Jebe
Keytrade 'dient' bij mij puur om mijn loon te beheren. Ik 'spaar' niets op de Azur rekening maar zet er gewoon mijn loon op (min 50 of 100 EUR die op de zichtrekening staat). Naarmate je geld nodig hebt, schrijf je het over van de Azur spaar- naar de zichtrekening, manueel of met memo-datum (tussen 7u 's ochtends en 23u 's avonds worden overschrijvingen meteen doorgevoerd, die bedragen worden exact 2 uur later "zichtbaar" op je kaart). Heb je dan plots onverwachte uitgaven, dan gebruiken we gewoon even de gratis MasterCard. 
Daarom wordt Azur zo goed beoordeeld, het is de ideale 'virtuele zichtrekening' imho.
De spaarcenten staan in mijn geval bij Kaupthing en Credit Europe waar je meer krijgt (en in ieder geval ook die 4.25% van Azur).

Daarom wordt Azur zo goed beoordeeld, het is de ideale 'virtuele zichtrekening' imho.

Zei ik dan dat die kredietkaart van bij hun kwam?Boss schreef: Heeft keytrade dan een gratis mastercard?
die hebben toch enkel betalende visa en amex....