[OPGELOST] KEYTRADE BANK - dataverzameling statement voorkomt inloggen op iPhone
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
-
- Newbie
- Contacteer:
[OPGELOST] KEYTRADE BANK - dataverzameling statement voorkomt inloggen op iPhone
Goedemorgen,
Sinds enkele dagen heb ik een melding "Dataverzameling toestaan" als ik Keytrade app open op mijn iPhone 8.
De tekst is langer dan het scherm, maar geen mogelijkheid om naar beneden te scrollen.
Laat nu juist onderaan een accepteren knop te staan, met als gevolg dat ik niet kan inloggen.
Ik heb een mail naar Keytrade gestuurd, maar nog geen antwoord.
Zojuist een (constructieve) boodschap achtergelaten op facebook pagina van Keytrade, maar deze werd binnen 10 minuten verwijderd (!)
Heeft nog iemand dt probleem, en heeft iemand een oplossing gevonden (anders dan een grotere smartphone te kopen)?
Bedankt
Sinds enkele dagen heb ik een melding "Dataverzameling toestaan" als ik Keytrade app open op mijn iPhone 8.
De tekst is langer dan het scherm, maar geen mogelijkheid om naar beneden te scrollen.
Laat nu juist onderaan een accepteren knop te staan, met als gevolg dat ik niet kan inloggen.
Ik heb een mail naar Keytrade gestuurd, maar nog geen antwoord.
Zojuist een (constructieve) boodschap achtergelaten op facebook pagina van Keytrade, maar deze werd binnen 10 minuten verwijderd (!)
Heeft nog iemand dt probleem, en heeft iemand een oplossing gevonden (anders dan een grotere smartphone te kopen)?
Bedankt
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Laatst gewijzigd door Spaarder_B op 6 mei 2021, 11:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: KEYTRADE BANK - dataverzameling statement voorkomt inloggen op iPhone
Via Instellingen > Beeldscherm en helderheid > Tekstgrootte kan je het lettertype verkleinen en dan kan je wel verder. Ik heb het zo gisteren op een 6S opgelost.
Als je de dataverzameling niet wil, hoef je niet eerst op de knop te klikken. Boven de knop staat een link om naar de instelling te gaan. Die staat nog uit dus je kan dan terug naar het beginscherm en inloggen.
Als je de dataverzameling niet wil, hoef je niet eerst op de knop te klikken. Boven de knop staat een link om naar de instelling te gaan. Die staat nog uit dus je kan dan terug naar het beginscherm en inloggen.
Port 1: IWDA (80%) - EMIM (10%) - IUSN (10%)
Port 2: SWRD (50%) - AVWS (25%) - AVWC(15%) - 5MVL (10%)
Port 2: SWRD (50%) - AVWS (25%) - AVWC(15%) - 5MVL (10%)
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
-
- Newbie
- Contacteer:
Re: KEYTRADE BANK - dataverzameling statement voorkomt inloggen op iPhone
TOP!
Bedankt Borgie, dat was de oplossing!
Hoe eenvoudig kan het zijn
Bedankt Borgie, dat was de oplossing!
Hoe eenvoudig kan het zijn