Keytrade bank vragen om informatie
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Re: Keytrade bank vragen om informatie
Nee hoor want zij weten waar het geld vandaan komt, wij hebben die info al gegeven. Maar het is zo een administratieve puinhoop bij deze bank dat zij die gegevens waarschijnlijk kwijt zijn. Zij zijn ook de enige bank van alle banken waar wij rekeningen hebben die zo ongelooflijk moeilijk doen. Maar service geven? Ho maar. En het leuke is ook nog dat ik alle gegevens maar even op de mail moet plaatsen. Zo ontzettend onprofessioneel is dat.
-
jeanpierrecs
- Newbie

- Contacteer:
+1sam schreef: ↑8 september 2025, 12:30 Nee hoor want zij weten waar het geld vandaan komt, wij hebben die info al gegeven. Maar het is zo een administratieve puinhoop bij deze bank dat zij die gegevens waarschijnlijk kwijt zijn. Zij zijn ook de enige bank van alle banken waar wij rekeningen hebben die zo ongelooflijk moeilijk doen. Maar service geven? Ho maar. En het leuke is ook nog dat ik alle gegevens maar even op de mail moet plaatsen. Zo ontzettend onprofessioneel is dat.
keytrade customer care sc...t
Inderdaad.
Of die loodgieter heeft toch geen buitenlandsrekeningnummer vermeld ? Of zijn er veel of grote overschrijvingen uit het buitenland of binnenland gekomen ?
Als je een kopie van hun officieel factuur naar keytrade stuurt, dan kunnen ze moeilijk nog bijkomende vragen stellen.
Denk je echt dat banken elke transactie manueel gaan nakijken of ze mogelijks verdacht is? Dat wordt natuurlijk automatisch door een soort AI gedaan, indien verdacht bevonden stuurt het automatisch een verzoek om de oorsprong van het geld te bewijzen, pas wanneer die info bij de bank terecht komt of de klant van zijn oren maakt komt er een mens aan te pas. Indien je eerder gelijkaardig verdachte doorgeef transacties gedaan hebt zal dat een extra trigger zijn voor dat algoritme, denk daar de volgende keer maar eens aan wanneer je voor die 10 cent geld door schuiftsam schreef: ↑8 september 2025, 12:30 Nee hoor want zij weten waar het geld vandaan komt, wij hebben die info al gegeven. Maar het is zo een administratieve puinhoop bij deze bank dat zij die gegevens waarschijnlijk kwijt zijn. Zij zijn ook de enige bank van alle banken waar wij rekeningen hebben die zo ongelooflijk moeilijk doen. Maar service geven? Ho maar. En het leuke is ook nog dat ik alle gegevens maar even op de mail moet plaatsen. Zo ontzettend onprofessioneel is dat.
Bij brokers: Bolero en Saxo Bank deze vragen ook al gekregen, maar bij een bank met zichtrekening nog nooit.
voor 10 cent doe ik het niet maar om de snelheid. En als dat een "soort AI " was geweest was dit niet gebeurd. Dat is duidelijk want met een input van inkomen en output van dit bedrag, zou AI kunnen zien dat dit niet een aanzienlijk bedrag is voor ons. Hier kan je dus toch wel zien dat er enige sprake is van mensenlijk handelen. Het is gewoon een dramatisch slechte franse bank, gelukkig ook niet mijn hoofdbank.vortex schreef: ↑8 september 2025, 18:28Denk je echt dat banken elke transactie manueel gaan nakijken of ze mogelijks verdacht is? Dat wordt natuurlijk automatisch door een soort AI gedaan, indien verdacht bevonden stuurt het automatisch een verzoek om de oorsprong van het geld te bewijzen, pas wanneer die info bij de bank terecht komt of de klant van zijn oren maakt komt er een mens aan te pas. Indien je eerder gelijkaardig verdachte doorgeef transacties gedaan hebt zal dat een extra trigger zijn voor dat algoritme, denk daar de volgende keer maar eens aan wanneer je voor die 10 cent geld door schuiftsam schreef: ↑8 september 2025, 12:30 Nee hoor want zij weten waar het geld vandaan komt, wij hebben die info al gegeven. Maar het is zo een administratieve puinhoop bij deze bank dat zij die gegevens waarschijnlijk kwijt zijn. Zij zijn ook de enige bank van alle banken waar wij rekeningen hebben die zo ongelooflijk moeilijk doen. Maar service geven? Ho maar. En het leuke is ook nog dat ik alle gegevens maar even op de mail moet plaatsen. Zo ontzettend onprofessioneel is dat.![]()