keytrade: bankkaart werkt niet - update eID
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Re: keytrade: bankkaart werkt niet - update eID
Ja hoor!
Die e-mail is een antwoord op mijn bericht dat ik in de beveiligde omgeving stuurde.
Daarin liet ik aan Keytrade weten dat ik bij het proberen oploaden van de achterkant van mijn eID steeds de melding krijg: "Gelieve een Belgisch identiteitsbewijs op te laden".
Zouden ze een foto van uwe 'pas' bedoelen?
-
- Full Member
- Contacteer:
idd. dat vind ik ook!
Voor de rest geen slecht woord. Interface is heel gebruiksvriendelijk, app idem. Payconiq werkt nu volwaardig en binnenkort ook Instant Payments.
Maar als je rekening wilt opzeggen/erfenis/...vragen ze ID in bijlage te stoppen
Nooit gedaan, enkel met doorstreepte ID kaart en reden erop...en opgestuurd.
Iedereen raadt mensen af ID/Bankkaart in bijlage te stoppen, en zij vereisen dat. Heb dat ook ooit naar de DPO (privacy manager gestuurd). Maar krijg je weer nietszeggend antwoord.
Voor de rest geen slecht woord. Interface is heel gebruiksvriendelijk, app idem. Payconiq werkt nu volwaardig en binnenkort ook Instant Payments.
Maar als je rekening wilt opzeggen/erfenis/...vragen ze ID in bijlage te stoppen

Iedereen raadt mensen af ID/Bankkaart in bijlage te stoppen, en zij vereisen dat. Heb dat ook ooit naar de DPO (privacy manager gestuurd). Maar krijg je weer nietszeggend antwoord.
-
- Full Member
- Contacteer:
Mss. moet je het verschil eens leren na 22 jaar

Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Waarom denk je dat ik 'pas' tussen quotes heb gezet?DonQuichot schreef: ↑Gisteren 12:28Mss. moet je het verschil eens leren na 22 jaar![]()
Schermafbeelding 2025-09-29 122559.png
Flikken genoeg die je pas vragen terwijl ze je identiteitskaart bedoelen.
-
- Full Member
- Contacteer:
Burgers genoeg die om hun 'pas' komen, terwijl ze een é-ID bedoelen. Dan zoek je, en vind je niets. En sommige flippen als je é-ID zegt, 'dag mag niet' 
Ik dacht dat je een bovenstaande post niet fullquoted, of ik kan me vergissen, is nog maar een jaar of 19 hoor dat spaargids bestaat. Mss. binnen 20 jaar,

Ik dacht dat je een bovenstaande post niet fullquoted, of ik kan me vergissen, is nog maar een jaar of 19 hoor dat spaargids bestaat. Mss. binnen 20 jaar,