Keytrade: betalingen met Bancontact
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Keytrade: betalingen met Bancontact
Even een vraagje:
Vanaf wanneer zijn betalingen verricht met de Keytrade bankkaart zichtbaar in je online overzicht?
Ik dacht dat dit bij Dexia quasi onmiddellijk gebeurde, maar bij Keytrade blijkbaar niet...
Vanaf wanneer zijn betalingen verricht met de Keytrade bankkaart zichtbaar in je online overzicht?
Ik dacht dat dit bij Dexia quasi onmiddellijk gebeurde, maar bij Keytrade blijkbaar niet...
Re: Keytrade: betalingen met Bancontact
eerst volgende werkdag pas in de namiddag. Is wel met de valuta van het moment waarop je de betaling gedaan hebt. Je kan zo in het rood komen als er maar 50 euro opstaat, kan je wel 50 euro betalen in een winkel en 50 overschrijven. Die overschrijving zie je dan direct geboekt en maandagmiddag sta je dan op -50.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Oei, dat is dan toch een eerste tekortkoming die ik ontdek aan Keytrade.
Nog paar vraagjes:
- kan je met je spaarrekening in het rood gaan bij Keytrade (door bvb. valutadatum problemen)?
- worden de 5cent per transactie bedragen elk einde van de maand gestort?
Nog paar vraagjes:
- kan je met je spaarrekening in het rood gaan bij Keytrade (door bvb. valutadatum problemen)?
- worden de 5cent per transactie bedragen elk einde van de maand gestort?
op de spaarrekening kan je niet in het rood gaan. Als je toch overschrijvingen uitvoert zal er staan "saldo ontoereikend" of zoiets in het overzicht van de overschrijvingen.
De verdiensten van 5cent actie worden op de 2de of 3de werkdag van de maand geboekt op de zichtrekening.
De verdiensten van 5cent actie worden op de 2de of 3de werkdag van de maand geboekt op de zichtrekening.
ben ik met je eens. Ik ben sinds kort overgeschakeld van dexia naar keytrade en dat viel me ook op.glennl schreef:Oei, dat is dan toch een eerste tekortkoming die ik ontdek aan Keytrade.
Vandaag eventjes contact met Keytrade hierover opgenomen.
Hun antwoord:
Hun antwoord:
Geachte Heer,
Dat is momenteel effectief een technische beperking van ons systeem. Wij beseffen dat en het is zeker een punt waar aan gewerkt zal worden in de toekomst.
Met vriendelijke groeten,
Onlangs heb ik een debetkaart ontvangen, nu probeer ik een verlenging van mijn krantenabonnement online te betalen met deze kaart. En dat lukt dus niet, deze kaart is niet geautoriseerd voor deze actie, contacteer je bank.
Na het doorspitten van hun Faq's op de website, kan ik niks hierover vinden. Toch maar eens bellen zeker?
Na het doorspitten van hun Faq's op de website, kan ik niks hierover vinden. Toch maar eens bellen zeker?
Met je Keytrade bankkaart kan je online (nog?) niet betalen. Dit vind ik momenteel de grootste tekortkoming van Keytrade.
-
AndrewBourgeois
- Full Member

- Contacteer:
Dit heb ik ook net mogen ondervinden.
't is een schande!
Klopt. Ik spreek ze er jaarlijks over aan, maar ze lijken niet zinnens om dit binnenkort te implementeren. Hun rechtstreekse concurrenten met gratis rekeningen (Argenta, AXA, DB, etc.) ondersteunen dit ondertussen wel.
De technologie hiervoor heet trouwens 3-D secure.
De technologie hiervoor heet trouwens 3-D secure.
Licentie hiervoor zal te duur zijn zeker?
Ze verwijzen naar de prijs én naar de tijd die hun IT afdeling nodig heeft om het op poten te zetten.
-
AndrewBourgeois
- Full Member

- Contacteer:
Gelukkig heb ik mijn zichtrekening bij BNP Paribas Fortis nog niet opgezegd ('k ben er 24 dus die is nog gratis tot volgend jaar).
'k ga die belangrijke betaling nog via hen uitvoeren en dan ga ik die rekening omzetten naar een gratis rekening van hun "Hello Bank" in de hoop dat 3-D secure er ook bij zit (je behoudt je rekeningnummer enzo dus dat is wel netjes!).
'k ga die belangrijke betaling nog via hen uitvoeren en dan ga ik die rekening omzetten naar een gratis rekening van hun "Hello Bank" in de hoop dat 3-D secure er ook bij zit (je behoudt je rekeningnummer enzo dus dat is wel netjes!).