Keytrade blijft achter met bijschrijven getrouwheidsintrest 1ste kwartaal 2021
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Keytrade blijft achter met bijschrijven getrouwheidsintrest 1ste kwartaal 2021
Bij Keytrade is de getrouwheidsintrest voor het 1ste kwartaal nog niet bijgeschreven op de spaarrekening.
Het betreft GP op spaargelden overgekomen van Moneyou waarop nog een getrouwheidsrente van 0,35% ven toepassing is (voor de volgende getrouwheidsperiode wel nog slechts 0,15%).
Ik heb wel een overzicht intrestberekening (op 1 april 2021) van KT met de in de loop van het 1ste kwartaal 2021 verworven GP kunnen downloaden, maar die is dus nog niet bijgeschreven op de Plusspaarrekening.
Verlengde paasweekend kan verklaring zijn voor het uitblijven van uitbetaling GP, maar alle andere banken met spaargeld waarop voor 1ste kwartaal GP verworven, hebben getrouwheidsintrest reeds uitbetaald: Argenta, Medirect, nibc en zelfs beobank.
Ik heb reeds bericht hierover naar keytrade gezonden, maar wanneer antwoord?
Zijn er nog spaargidsers die hetzelfde voor hebben bij Keytrade?
Het betreft GP op spaargelden overgekomen van Moneyou waarop nog een getrouwheidsrente van 0,35% ven toepassing is (voor de volgende getrouwheidsperiode wel nog slechts 0,15%).
Ik heb wel een overzicht intrestberekening (op 1 april 2021) van KT met de in de loop van het 1ste kwartaal 2021 verworven GP kunnen downloaden, maar die is dus nog niet bijgeschreven op de Plusspaarrekening.
Verlengde paasweekend kan verklaring zijn voor het uitblijven van uitbetaling GP, maar alle andere banken met spaargeld waarop voor 1ste kwartaal GP verworven, hebben getrouwheidsintrest reeds uitbetaald: Argenta, Medirect, nibc en zelfs beobank.
Ik heb reeds bericht hierover naar keytrade gezonden, maar wanneer antwoord?
Zijn er nog spaargidsers die hetzelfde voor hebben bij Keytrade?
Re: Keytrade blijft achter met bijschrijven getrouwheidsintrest 1ste kwartaal 2021
Bij mij juist hetzelfde op de azur spaarrekening, de fidelity spaarrekening is dit wel ok. Zal wel in orde komen in de loop van de week.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
- EarthNvstr1
- VIP member

- Contacteer:
Re: Keytrade blijft achter met bijschrijven getrouwheidsintrest 1ste kwartaal 2021
Zal wel geboekt worden met valutadatum 1 april.
Bij Deutsche Bank duurt het ook altijd zo'n 5 dagen.
spijtig dat Rabobank stopt die zijn altijd correct met intresten, nog nooit te laat ontvangen.EarthNvstr1 schreef: ↑6 april 2021, 12:27 Zal wel geboekt worden met valutadatum 1 april.
Ze zullen de interesten inboeken met de juiste valutadatum, dat is het enige wat telt.
-
Bahamontes
- Full Member

- Contacteer:
de getrouwheidspremie van Azur is gestort
Keytrade is een geval apart... Die 5cent actie bij de zichtrekening is uniek in zijn soort (ikzelf heb er niet veel voordeel bij omdat ik weinig bancontact gebruik maar kan me inbeelden dat het misschien voor bepaalde klanten aantrekkelijk is), maar intussen zijn er al meer beperkingen. De interesten komen inderdaad heel laat zichtbaar (net als hun acties) -ik herinner me nog het omgekeerde: met kerst stonden de interesten bij aslk al zichtbaar, uiteraard met valutadatum 1 januari-, en service na een sterfgeval is dramatisch, terwijl ze net op zo'n moment mensen ter dienst zouden moeten zijn. Hoor dat hier op het forum en ook een familielid maakte het zelf mee. Dat is ronduit beschamend.
Vorig jaar ook onterechte debetkost aangerekend, maar ben niet gaan klagen. Nu ben ik slimmer. Van Azur naar zichtrekening en een dag wachten voordat het geld extern gaat.
Ook bij mij staat de getrouwheidspremie nog niet zichtbaar, maar twijfel er niet aan dat het komt. Uiteraard vervelend als je wilt overschrijven. Heb dus ook een dubbel gevoel bij die bank. Een beetje ongewild werd ik klant (via Kaupthing, en was én ben daarmee nog gelukkig. Kaupthing was een domme zet...). Voor de rente moet je het niet meer doen.
Mijn top is Rabobank (veilig en een concurrentiële rentevoet) en Fintro (om de heel persoonlijk service in tegenstelling tot moederbank BNP Paribas).
Vorig jaar ook onterechte debetkost aangerekend, maar ben niet gaan klagen. Nu ben ik slimmer. Van Azur naar zichtrekening en een dag wachten voordat het geld extern gaat.
Ook bij mij staat de getrouwheidspremie nog niet zichtbaar, maar twijfel er niet aan dat het komt. Uiteraard vervelend als je wilt overschrijven. Heb dus ook een dubbel gevoel bij die bank. Een beetje ongewild werd ik klant (via Kaupthing, en was én ben daarmee nog gelukkig. Kaupthing was een domme zet...). Voor de rente moet je het niet meer doen.
Mijn top is Rabobank (veilig en een concurrentiële rentevoet) en Fintro (om de heel persoonlijk service in tegenstelling tot moederbank BNP Paribas).
Re: Keytrade blijft achter met bijschrijven getrouwheidsintrest 1ste kwartaal 2022
Ook dit jaar was de getrouwheidsintrest voor het 1ste kwartaal op 7 april nog niet bijgeschreven op de Plus spaarrekening (overgenomen van Moneyou). Dit jaar is er echter geen verlengd bankpaasweekend rond 1 april.
Ik heb hen dan maar net als vorig jaar gemaild met de pdf van hun calculator intrestberekening GP voor het 1ste kwartaal 2022.
Enkele uren later al antwoord gekregen dat de getrouwheidsintrest nog dezelfde dag zou worden gestort en die is nu inderdaad bijgeschreven op de Plus spaarrekening.
Het lijkt er evenwel op alsof ze dat bij KT niet automatisch doen, maar je er eerst naar moet vragen.
Ik wil andere spaargidsers met zo een spaarrekening (Plus = ex-Moneyou) bij KT hierop even attent maken.
Ik heb hen dan maar net als vorig jaar gemaild met de pdf van hun calculator intrestberekening GP voor het 1ste kwartaal 2022.
Enkele uren later al antwoord gekregen dat de getrouwheidsintrest nog dezelfde dag zou worden gestort en die is nu inderdaad bijgeschreven op de Plus spaarrekening.
Het lijkt er evenwel op alsof ze dat bij KT niet automatisch doen, maar je er eerst naar moet vragen.
Ik wil andere spaargidsers met zo een spaarrekening (Plus = ex-Moneyou) bij KT hierop even attent maken.
Gisteren toevallig ingelogd, en op mijn AZUR-rekening was de getrouwheidsintrest gestort.
Ik heb wel niet op de datum gelet.
Ik heb wel niet op de datum gelet.
Bij mij ook op AZUR-rekening gisteren automatisch gestort.
Re: Keytrade blijft achter met bijschrijven getrouwheidsintrest 1ste kwartaal 2022
Mij was het nog niet eens opgevallen, want ik laat nog maar zó weinig op mijn Keytrade High Fidelity spaarrekening staan, dat ik gewoon veronderstelde dat er deze keer geen getrouwheidspremie bijgekomen was.
Maar inderdaad, met wat vertraging bijgekomen op 7 april: rente € 0,90 (met valutadatum 01/04/22).
Maar inderdaad, met wat vertraging bijgekomen op 7 april: rente € 0,90 (met valutadatum 01/04/22).
DB is op dat gebied nog erger
.
'k Heb er nog een Saving Plan staan, al staat er wel minder en minder op dan vroeger, maar ook daar tot hiertoe nog geen getrouwheidspremie ontvangen
.
'k Heb er nog een Saving Plan staan, al staat er wel minder en minder op dan vroeger, maar ook daar tot hiertoe nog geen getrouwheidspremie ontvangen
- EarthNvstr1
- VIP member

- Contacteer:
Bij DB is het normaal altijd de 5de van de maand en bij mij stond het er de 5de op.
Ben je zeker dat je een som hebt waarvan de getrouwheidsintrest verworven werd in het 1ste kwartaal ?
Daar zeg je iets... af en toe is er geld afgegaan, omdat het er toch maar stond te verkommeren. Maar ik zou idd best de calculator eens raadplegen om te kijken of het geld er toevallig altijd rond dezelfde periode afgegaan is... want in dat geval heb ik idd geen recht daarop
.