keytrade booster: 6 procent voor nieuwe klanten
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Re: keytrade booster: 6 procent voor nieuwe klanten
Nu vind ik acties die enkel voor nieuwe gelden zijn best triestig, maar acties voor enkel nieuwe klanten, das het toppunt van uw huidige klanten te vern..ken.

Spijtig dat keytrade nu ook al met zulke praktijken begint.

Spijtig dat keytrade nu ook al met zulke praktijken begint.

Geld verdienen doe je door te werken.
Geld verliezen is simpel dankzij Fortis & Co
Geld verliezen is simpel dankzij Fortis & Co
Idem en net van een bank waar ik het niet van had verwacht.cp1234 schreef: Nu vind ik acties die enkel voor nieuwe gelden zijn best triestig, maar acties voor enkel nieuwe klanten, das het toppunt van uw huidige klanten te vern..ken.![]()
![]()
Spijtig dat keytrade nu ook al met zulke praktijken begint.![]()
Zo zie je maar...
Thx Amber
amaai had het niet goed gelezen,
ja dan wordt je klant voor 127,5 euro als je 10 000 euro belegt
Laatst gewijzigd door Vike op 15 januari 2010, 00:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Ben sinds november klant en nu reeds wat rond gezet.
idd 10000 euro brengt op 3 maand 127.50 euro op.Vike schreef: Thx Amber
bij een andere bank die 2% geeft (zonder RV) brengt 10000 euro op 3maand 50 euro op.
Een overstap naar Keytrade voor 3 maand brengt dus netto (127.50 - 50) 77.50 euro netto meer op.
Open je ook voor je partner een rekening met 10000 euro bij Keytrade heb je dus 155 euro netto meer.
Spijtig dat het gelimitteerd is tot 10000 euro.
En ik heb het nog niet helemaal gelezen, maar hopelijk zitten er aan de andere rekeningen nergens "verdoken kosten".
Deze is NIET vrijgesteld van roerende voorheffing.... ?
Hoe zit het met die actie peterschap Keytrade (20 euro). Is die afgelopen ?
Want bij inschrijvingsformulier kan je nog actiecode invullen
Want bij inschrijvingsformulier kan je nog actiecode invullen
elewout schreef: is me eigenlijk niet duidelijk wat er gebeurt na de termijn van 3 maanden. De rekening loopt blijkbaar af na 3 maanden.
Indien men geen verder order geeft: automatisch overgeboekt naar een nieuwe gewone spaarrekening bij keytrade???
Het zal immers toch de bedoeling zijn van Keytrade om de ingezamelde fondsen te houden.
De looptijd van de "Keytrade Booster" rekening is vastgelegd op 90 kalenderdagen vanaf de ontvangst van de eerste storting op de "Keytrade Booster" rekening of ten laatste 110 kalenderdagen na de opening van uw rekeningen bij Keytrade Bank.
Uw "Keytrade Booster" rekening zal met andere woorden uiterlijk 110 kalenderdagen na de opening van uw rekeningen bij Keytrade Bank worden gesloten en dit ongeacht de datum van uw eerste storting. Als u wil profiteren van de volledige periode van 90 kalenderdagen, raden wij u dan ook aan om uw storting uit te voeren op het ogenblik dat u uw persoonlijke codes en Keytrade-ID (via 3 verschillende brieven) heeft ontvangen.
Bij het afsluiten van de "Keytrade Booster" rekening, zal het oorspronkelijke kapitaal, plus de netto rente automatisch worden bijgeschreven op uw spaarrekening AZUR.
Ik heb vorige week een aanvraag voor een rekening bij Keytrade ingediend en heb nu reeds 2 brieven gekregen. Ik vermoed dat de 3de met mijn digipass vandaag zal komen (net op 15 januari).
Welke datum geldt dan als nieuwe klant? De datum van aanvraag of de datum dat ik de eerste keer inlog?
En hoe zal ik weten of ik van deze actie gebruik kan maken? Gaat die booster rekening automatisch bij nieuwe klanten erbij staan? Het zou zonde zijn als ik deze actie nu op een week na zou missen
Welke datum geldt dan als nieuwe klant? De datum van aanvraag of de datum dat ik de eerste keer inlog?
En hoe zal ik weten of ik van deze actie gebruik kan maken? Gaat die booster rekening automatisch bij nieuwe klanten erbij staan? Het zou zonde zijn als ik deze actie nu op een week na zou missen

Heb gebeld naar keytrade, de datum van creatie van de rekeningen telt... dus waarschijnlijk in jouw geval net te laat... Anders even bellen en navragen? -> +32 (0)2/679 90 00Nightwolf schreef: Ik heb vorige week een aanvraag voor een rekening bij Keytrade ingediend en heb nu reeds 2 brieven gekregen. Ik vermoed dat de 3de met mijn digipass vandaag zal komen (net op 15 januari).
Toch een kleine bedenking bij deze actie : het is duidelijk een lokker ! Je moet nagaan van welke rekening je eventueel geld afhaalt om in deze boosteractie te stappen.
Een voorbeeld : het spaargeld staan bij Ethias Bank (1,5% getrouwheidspremie, totale intrest momenteel 2,55). Als ik er vanuit ga dat ik dit het hele jaar daar laat staan heb ik voor 10 000 Eur een intrest van 255 Eur.
Booster : 10 000 Eur * 90/360 * 5,1% (netto) geeft 127,5 Eur
Daarna : 10 127,5 * 2% * 8/12 (op Azur rek Keytrade) = 135,03 Eur
Totale opbrengst : 262,53 Eur
Een verschil van amper 7,5 Eur tegenover geld gewoon laten staan waar het nu staat...lijkt me niet de moeite om daar speciaal een nieuwe rekening voor te openen...ook al ook doe ik het ook voor mijn partner dan spreken we nog steeds maar over 15 Eur....
Deze redenering gaat uiteraard enkel op als je met een hoge getrouwheidspremie zit !
Een voorbeeld : het spaargeld staan bij Ethias Bank (1,5% getrouwheidspremie, totale intrest momenteel 2,55). Als ik er vanuit ga dat ik dit het hele jaar daar laat staan heb ik voor 10 000 Eur een intrest van 255 Eur.
Booster : 10 000 Eur * 90/360 * 5,1% (netto) geeft 127,5 Eur
Daarna : 10 127,5 * 2% * 8/12 (op Azur rek Keytrade) = 135,03 Eur
Totale opbrengst : 262,53 Eur
Een verschil van amper 7,5 Eur tegenover geld gewoon laten staan waar het nu staat...lijkt me niet de moeite om daar speciaal een nieuwe rekening voor te openen...ook al ook doe ik het ook voor mijn partner dan spreken we nog steeds maar over 15 Eur....
Deze redenering gaat uiteraard enkel op als je met een hoge getrouwheidspremie zit !
Ik was al aan het twijfelen voor een rekening te openen bij Keytrade, maar dit is toch een aanlokkelijk aanbod. I'll give it a try 

Ik heb voor mezelf de rekening gemaakt door 10.000 bij keytrade te plaatsen met de nieuwe voorwaarden en de rest te laten staan bij rabobank... scheelt slechts 30 eur op een jaar...Zorba schreef: Ik was al aan het twijfelen voor een rekening te openen bij Keytrade, maar dit is toch een aanlokkelijk aanbod. I'll give it a try![]()
Bedankt saaiko. U bent van Keytrade of heeft er mee te maken?saaiko schreef:Heb gebeld naar keytrade, de datum van creatie van de rekeningen telt... dus waarschijnlijk in jouw geval net te laat... Anders even bellen en navragen? -> +32 (0)2/679 90 00Nightwolf schreef: Ik heb vorige week een aanvraag voor een rekening bij Keytrade ingediend en heb nu reeds 2 brieven gekregen. Ik vermoed dat de 3de met mijn digipass vandaag zal komen (net op 15 januari).
Valt er anders nog een mouw aan te passen denk je? Desnoods direct opzeggen en opnieuw aanvragen? Komaan, op een week na deze mooie actie missen is kl*te hé.
Ik kan niet direct bellen van hier op het werk (meeluisterende collega's ;)).
Ben niet van keytrade, maar had zelf de advertentie gehoord op de radio deze morgen en dus de website gaan nakijken...Nightwolf schreef:Bedankt saaiko. U bent van Keytrade of heeft er mee te maken?saaiko schreef:
Heb gebeld naar keytrade, de datum van creatie van de rekeningen telt... dus waarschijnlijk in jouw geval net te laat... Anders even bellen en navragen? -> +32 (0)2/679 90 00
Valt er anders nog een mouw aan te passen denk je? Desnoods direct opzeggen en opnieuw aanvragen? Komaan, op een week na deze mooie actie missen is kl*te hé.
Ik kan niet direct bellen van hier op het werk (meeluisterende collega's ;)).