Spaargids logo
Contact
  • FR
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
      Gas & elektriciteit Elektriciteit Gas Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
      Grote bedrijven Kmo’s
    Algemeen
      Verhuisdienst Leveranciers Nieuws Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
      Zonnepanelen kopen Spouwmuurisolatie kopen Zoldervloerisolatie kopen Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
      Spaarproducten
      Spaarrekening Termijnrekening Kasbons Baby-en jongerenrekening Simulator spaarrekeningen Rating en reviews banken
      Fiscaal sparen
      Pensioensparen Langetermijnsparen
      Zelfstandigen
      VAPZ IPT POZ
    Lenen
      Wonen
      Hypothecaire lening Verbouwingslening Energielening Overbruggingskrediet Simulator woonkrediet Kosten herfinanciering
      Voertuigen
      Autolening Fietslening Motorlening Mobilhomelening
     
      Andere leningen
      Persoonlijke lening Geldreserves Samenvoegen van leningen Crowdfunding
    Beleggen
      Beleggingsfondsen Beleggingsplannen Rendementen beleggingsplannen Crowdlending Fondsenaanbod banken Pensioenspaarfondsen Private banking
    Betalen
      Zichtrekeningen VISA Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
      Autoverzekering vergelijken Autoverzekering afsluiten Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
      Brandverzekering vergelijken Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
      Tak 23 beleggingsverzekering Tak 21 spaarverzekering Reisverzekeringen Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
      Telecom vergelijken Telecom abonnementen Smartphones met abonnement Vergelijk snel Providers
    Meest gekozen
      Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn Internet+TV+Mobiel Internet+TV+Vaste lijn Internet+Mobiel Internet+Vaste lijn Internet+TV Mobiel Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
      Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
      Overzicht ziekenfondsen Aansluiten ziekenfonds Veranderen ziekenfonds Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
      Christelijke Mutualiteit Helan LM Mutplus.be LM Oost-Vlaanderen LM Plus NZVL Solidaris Solidaris Brabant VNZ
    Nieuws
  • Lenen
  • Sparen
  • Beleggen
  • Betalen
  • Pensioen
  • Forum
  • Nieuws
Spaargids logo
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
    • Gas & elektriciteit
    • Elektriciteit
    • Gas
    • Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
    • Grote bedrijven
    • Kmo’s
    Algemeen
    • Verhuisdienst
    • Leveranciers
    • Nieuws
    • Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
    • Zonnepanelen kopen
    • Spouwmuurisolatie kopen
    • Zoldervloerisolatie kopen
    • Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
    • Spaarproducten
    • Spaarrekening
    • Termijnrekening
    • Kasbons
    • Baby-en jongerenrekening
    • Simulator spaarrekeningen
    • Rating en reviews banken
    • Fiscaal sparen
    • Pensioensparen
    • Langetermijnsparen
    • Zelfstandigen
    • VAPZ
    • IPT
    • POZ
    Lenen
    • Wonen
    • Hypothecaire lening
    • Verbouwingslening
    • Energielening
    • Overbruggingskrediet
    • Simulator woonkrediet
    • Kosten herfinanciering
    • Voertuigen
    • Autolening
    • Fietslening
    • Motorlening
    • Mobilhomelening
    • Andere leningen
    • Persoonlijke lening
    • Geldreserves
    • Samenvoegen van leningen
    • Crowdfunding
    Beleggen
    • Beleggingsfondsen
    • Beleggingsplannen
    • Rendementen beleggingsplannen
    • Crowdlending
    • Fondsenaanbod banken
    • Pensioenspaarfondsen
    • Private banking
    Betalen
    • Zichtrekeningen
    • VISA
    • Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
    • Autoverzekering vergelijken
    • Autoverzekering afsluiten
    • Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
    • Brandverzekering vergelijken
    • Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
    • Tak 23 beleggingsverzekering
    • Tak 21 spaarverzekering
    • Reisverzekeringen
    • Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
    • Telecom vergelijken
    • Telecom abonnementen
    • Smartphones met abonnement
    • Vergelijk snel
    • Providers
    Meest gekozen
    • Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn
    • Internet+TV+Mobiel
    • Internet+TV+Vaste lijn
    • Internet+Mobiel
    • Internet+Vaste lijn
    • Internet+TV
    • Mobiel
    • Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
    • Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
    • Overzicht ziekenfondsen
    • Aansluiten ziekenfonds
    • Veranderen ziekenfonds
    • Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
    • Christelijke Mutualiteit
    • Helan
    • LM Mutplus.be
    • LM Oost-Vlaanderen
    • LM Plus
    • NZVL
    • Solidaris
    • Solidaris Brabant
    • VNZ
    Nieuws
Contact
  • Français
  • U bevindt zich hier:  Home Forum Sparen Spaarrekeningen
  • Zoek
  • Forumoverzicht
  • Aanmelden
  • Snelle links
    • Onbeantwoorde onderwerpen
    • Actieve onderwerpen
    • Recente berichten
  • Zoek

keytrade booster: 6 procent voor nieuwe klanten

Plaats reactie
  • Afdrukweergave
Uitgebreid zoeken
199 berichten
  • Pagina 13 van 14
    • Ga naar pagina:
  • Vorige
  • 1
  • …
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • Volgende
TIP
Gebruik onze tools spaarrentes vergelijken - Simulatie van uw rendement - Vergelijk kredietwaardigheid

Keytrade booster: gaat er u op instappen?

Ja, interessant aanbod
42
35%
Nee, niet interessant
28
23%
Nee, ben reeds klant bij keytrade
50
42%
 
Totaal aantal stemmen: 120
Je stem is verwerkt.

glennl
Full Member
Full Member
Berichten: 236
Lid geworden op: 17 jan 2010
Contacteer:
Contacteer glennl
Verstuur privébericht

Re: keytrade booster: 6 procent voor nieuwe klanten

  • Citeer

Bericht door glennl » 20 februari 2010, 17:08

JoBe schreef:Spijtig te moeten horen dat er nog steeds mensen aan het wachten zijn, echter moet ik zeggen dat bij mij alles zeer vlot verlopen is, ik heb op 2 - 3 weken alle papieren binnen gekregen.
Bij mij was alles nog dezelfde week geregeld.
Omhoog

Gebruikersavatar
Maarten
VIP member
VIP member
Berichten: 2413
Lid geworden op: 05 jan 2009
Contacteer:
Contacteer Maarten
Verstuur privébericht

Re: keytrade booster: 6 procent voor nieuwe klanten

  • Citeer

Bericht door Maarten » 20 februari 2010, 17:16

Bull-Bear schreef:Je hebt gelijk, je kan inderdaad storten zonder Keytrade ID, en de meesten zullen inderdaad eenmalig € 10.000 storten en het geld drie maanden laten staan, maar ik denk wel dat wat verzichtigheid geboden is. Of geef jij zomaar € 10.000 ter beschikking aan iemand die je niet kent zonder dat je er zeker van bent dat je het geld op elk moment kunt terug vragen..? Zeker gezien het feit dat het hier over een internetbank gaat, heb ik toch liever wat zekerheid. Bij een bank met veel filialen kan je bij problemen persoonlijk langsgaan om de zaak op te lossen, maar bij een internetbank ligt dat dan toch nog iets anders. Het gaat ook om het principe, een correcte dienstverlening is toch wel op zijn plaats me dunkt. Na de Kaupthing-affaire, die niets eens zo lang geleden is, zijn sommigen hun lesje blijkbaar nog niet geleerd.. En hiermee wil ik absoluut niet zeggen dat Keytrade de volgende Kaupthing wordt, alleen dat blindelings vertrouwen en enkel kijken naar het rendement dat je kan halen niet zo een goed idee is.

Overigens, je zou zo nog lang kunnen wachten op je ID, als Keytrade al bij veel klanten zelf toegeeft dat het niet normaal is dat je langer dan tien dagen moet wachten op je ID maakt het volgens mij geen verschil om zoals jij zegt nog enkele weken langer te wachten.

Als het goed is zeggen we het ook, zo ben ik tevreden dat ze onmiddellijk actie ondernomen hebben nadat ik laten weten had dat ik de ID nog niet ontvangen had, dus waarom zouden we anderen er niet mogen van verwittigen dat ze beter contact opnemen met Keytrade als ze al geruime tijd op de ID wachten... Zo een gezever vind ik dat dus niet.
Ik heb dan ook niet gezegd dat contact opnemen met Keytrade gezever is. Ik heb zelfs voorgesteld dat je keytrade een ID aangetekend kan laten opsturen in de 20 dagen na het openen van de boosterrekening. Wat ik wél gezever vind (en ik had de comment speciaal daarom in het vet aangeduid) is stellen dat Keytrade doelbewust de versturing van de ID’s verlaat om zo minder rente te moeten betalen.
Omhoog

Bull-Bear
Newbie
Newbie
Berichten: 34
Lid geworden op: 05 jan 2010
Contacteer:
Contacteer Bull-Bear
Verstuur privébericht

Re: keytrade booster: 6 procent voor nieuwe klanten

  • Citeer

Bericht door Bull-Bear » 20 februari 2010, 17:22

In dat geval ben ik het met je eens, Maarten. Ik kan me ook moeilijk voorstellen dat Keytrade dergelijke zaken zou doen. Zou enkel hun imago schaden en dat terwijl ze juist klanten bijwillen. De conclusie van dit is alles is volgens mij dat Keytrade wel degelijk correct werkt en een goede dienstverlening biedt, maar dat er bij een zending van de ID's iets moet fout gelopen zijn zonder weten van Keytrade. Klanten die dus te lang moeten wachten nemen best contact op en dan komt alles zeker goed (twee dagen erna had ik de ID in de bus).
Omhoog

Gebruikersavatar
Wook
Hero Member
Hero Member
Berichten: 693
Lid geworden op: 13 dec 2008

Re: keytrade booster: 6 procent voor nieuwe klanten

  • Citeer

Bericht door Wook » 20 februari 2010, 18:13

Maarten schreef:
Wook schreef:

De mijne was begin februari verzonden en heb die tot op heden niet ontvangen. Ik heb gisteren naar Keytrade gebeld en daar vertelden ze me ook dat de zending waarschijnlijk bij de Post verloren was geraakt. Ik denk eerder dat dit een drogreden is. De echte reden zal eerder zijn dat ze minder intresten moeten geven op hun Booster want ik heb ook nog gewacht tot ik de id toegestuurd krijg om daar geld op te zetten.
Man man, wat een zever dat hier soms verkondigd wordt.
1) Je kan storten op de rekeningen wanneer je wilt, daarvoor heb je je keytrade ID niet nodig! Dus wil je dat je geld morgen al op de booster staat, dat kan! Inderdaad om je geld af te halen heb je wel je ID nodig, maar ik denk dat niemand van plan was om gedurende de 3 maanden op de booster er ook maar een cent af te halen dus waar klaagt iedereen toch over dat je dan enkele dagen/weken zou moeten wachten op je keytrade ID als je het er toch al 3 maanden sowieso laat opstaan.
2) Zelfs al is je boosterrekening geopend, ze wordt pas actief na je eerste storting of sowieso na 20 dagen. Je kan dus nog, wanneer je zo gebeten bent op de keytrade ID te hebben voor er geld op te storten, nog 20 dagen wachten (en hun er desnoods nog 1 aangetekend laten opsturen) zonder ook maar 1 cent renteverlies te hebben.
Je hoeft zelf geen klinkklare nonsens te verkondigen omdat je misschien een blinde Keytrade-volgeling bent.

1) Ik stort geen geld op een rekening zonder dat ik er toegang tot heb. Jij mag dan misschien wel blind vertrouwen hebben in Keytrade, ik heb dat niet. Voor hetzelfde geld hebben ze serieuze problemen met de levering van hun id's en wie weet hoe lang je dan mag wachten voor je in een noodgeval aan je geld kan.

2) die 20 dagen zijn voor mij morgen reeds om en wie weet hoe lang ik nog moet wachten op die id. Had ik gisteren niet zelf gebeld dan had het volgens mij nog weken geduurd of had ik hem nooit gekregen. Ze steken het op de post maar dat is een heel flauwe uitvlucht in mijn ogen. De post zou verantwoordelijk zijn voor tientallen id's die niet verstuurd worden maar de brieven met de logon's, toegangswachtwoorden en bevestigingscode's komen wel onmiddelijk aan? Laat me niet lachen. De schuld hiervan ligt vrijwel zeker bij Keytrade.

Bull-Bear schreef:In dat geval ben ik het met je eens, Maarten. Ik kan me ook moeilijk voorstellen dat Keytrade dergelijke zaken zou doen. Zou enkel hun imago schaden en dat terwijl ze juist klanten bijwillen.
Trouwe Keytrade klanten konden zich een tijd geleden ook moeilijk voorstellen dat Keytrade een actie op touw zou zetten die enkel nieuwe klanten een groot voordeel zou geven. De manier waarop jij denkt getuigt van grote naïviteit ten opzichte van de bedoelingen van banken in het algemeen.
Omhoog

Gebruikersavatar
Maarten
VIP member
VIP member
Berichten: 2413
Lid geworden op: 05 jan 2009
Contacteer:
Contacteer Maarten
Verstuur privébericht

Re: keytrade booster: 6 procent voor nieuwe klanten

  • Citeer

Bericht door Maarten » 20 februari 2010, 18:47

Wook schreef:
Maarten schreef: Man man, wat een zever dat hier soms verkondigd wordt.
1) Je kan storten op de rekeningen wanneer je wilt, daarvoor heb je je keytrade ID niet nodig! Dus wil je dat je geld morgen al op de booster staat, dat kan! Inderdaad om je geld af te halen heb je wel je ID nodig, maar ik denk dat niemand van plan was om gedurende de 3 maanden op de booster er ook maar een cent af te halen dus waar klaagt iedereen toch over dat je dan enkele dagen/weken zou moeten wachten op je keytrade ID als je het er toch al 3 maanden sowieso laat opstaan.
2) Zelfs al is je boosterrekening geopend, ze wordt pas actief na je eerste storting of sowieso na 20 dagen. Je kan dus nog, wanneer je zo gebeten bent op de keytrade ID te hebben voor er geld op te storten, nog 20 dagen wachten (en hun er desnoods nog 1 aangetekend laten opsturen) zonder ook maar 1 cent renteverlies te hebben.
Je hoeft zelf geen klinkklare nonsens te verkondigen omdat je misschien een blinde Keytrade-volgeling bent.

1) Ik stort geen geld op een rekening zonder dat ik er toegang tot heb. Jij mag dan misschien wel blind vertrouwen hebben in Keytrade, ik heb dat niet. Voor hetzelfde geld hebben ze serieuze problemen met de levering van hun id's en wie weet hoe lang je dan mag wachten voor je in een noodgeval aan je geld kan.

2) die 20 dagen zijn voor mij morgen reeds om en wie weet hoe lang ik nog moet wachten op die id. Had ik gisteren niet zelf gebeld dan had het volgens mij nog weken geduurd of had ik hem nooit gekregen. Ze steken het op de post maar dat is een heel flauwe uitvlucht in mijn ogen. De post zou verantwoordelijk zijn voor tientallen id's die niet verstuurd worden maar de brieven met de logon's, toegangswachtwoorden en bevestigingscode's komen wel onmiddelijk aan? Laat me niet lachen. De schuld hiervan ligt vrijwel zeker bij Keytrade.
Indien je geen geld wilt storten op de rekening zonder je keytrade ID dan moet je maar gewoon vragen dat ze een exemplaar aangetekend opsturen. Daar maak ik toch helemaal geen probleem van.
Het is gewoon zever te stellen dat ze wel aangetekende ID’s willen opsturen, maar tegelijk zogezegd winst willen maken door ze te laat opsturen. Ik denk dat de operatie negatief voor hun zou uitdraaien. Zeker als je bekijkt welke imagoschade ze ermee bereiken.

Ik ben allesbehalve een blinde Keytrade-volgeling. Als je commentaar geeft op hun booster-actie en dat het bestaande klanten benadeelt, ben ik het helemaal met je eens. Maar je kritiek ging over iets totaal anders. Namelijk een doelbewuste strategie om minder rente toe te kennen. En dan zeg ik daarop: je kan je geld er nu al opzetten = geen renteverlies + als je je ID niet tijdig ontvangt kan je na een week of 2 ze contacteren en dan sturen ze je er 1 aangetekend op. Naar mijn mening valt dit onder de categorie: ‘goeie service wanneer er problemen zijn’.
Wook schreef:
Bull-Bear schreef:In dat geval ben ik het met je eens, Maarten. Ik kan me ook moeilijk voorstellen dat Keytrade dergelijke zaken zou doen. Zou enkel hun imago schaden en dat terwijl ze juist klanten bijwillen.
Trouwe Keytrade klanten konden zich een tijd geleden ook moeilijk voorstellen dat Keytrade een actie op touw zou zetten die enkel nieuwe klanten een groot voordeel zou geven. De manier waarop jij denkt getuigt van grote naïviteit ten opzichte van de bedoelingen van banken in het algemeen.
Het klopt helemaal dat de actie van Keytrade nieuwe klanten bevoordeelt, maar dat heeft zoals ik hierboven al zei helemaal niets te maken met de commentaar van jou waar ik oorspronkelijk op reageerde.
Omhoog

Bull-Bear
Newbie
Newbie
Berichten: 34
Lid geworden op: 05 jan 2010
Contacteer:
Contacteer Bull-Bear
Verstuur privébericht

Re: keytrade booster: 6 procent voor nieuwe klanten

  • Citeer

Bericht door Bull-Bear » 21 februari 2010, 12:26

Wook schreef:
Je hoeft zelf geen klinkklare nonsens te verkondigen omdat je misschien een blinde Keytrade-volgeling bent.

1) Ik stort geen geld op een rekening zonder dat ik er toegang tot heb. Jij mag dan misschien wel blind vertrouwen hebben in Keytrade, ik heb dat niet. Voor hetzelfde geld hebben ze serieuze problemen met de levering van hun id's en wie weet hoe lang je dan mag wachten voor je in een noodgeval aan je geld kan.

2) die 20 dagen zijn voor mij morgen reeds om en wie weet hoe lang ik nog moet wachten op die id. Had ik gisteren niet zelf gebeld dan had het volgens mij nog weken geduurd of had ik hem nooit gekregen. Ze steken het op de post maar dat is een heel flauwe uitvlucht in mijn ogen. De post zou verantwoordelijk zijn voor tientallen id's die niet verstuurd worden maar de brieven met de logon's, toegangswachtwoorden en bevestigingscode's komen wel onmiddelijk aan? Laat me niet lachen. De schuld hiervan ligt vrijwel zeker bij Keytrade.

Bull-Bear schreef:In dat geval ben ik het met je eens, Maarten. Ik kan me ook moeilijk voorstellen dat Keytrade dergelijke zaken zou doen. Zou enkel hun imago schaden en dat terwijl ze juist klanten bijwillen.
Trouwe Keytrade klanten konden zich een tijd geleden ook moeilijk voorstellen dat Keytrade een actie op touw zou zetten die enkel nieuwe klanten een groot voordeel zou geven. De manier waarop jij denkt getuigt van grote naïviteit ten opzichte van de bedoelingen van banken in het algemeen.
Net hetzelfde zeggen als mij en mij dan een grote naïeveling noemen, begrijpen wie begrijpen kan.. Natuurlijk willen banken winst maken, daar ben ik me absoluut van bewust, maar doelbewust de ID enkele weken later opsturen omdat ze dan zo iets minder rente moeten uitkeren, dat kan ik moeilijk geloven. Zoals Maarten zegt, als je wil kan je je geld al storten zonder ID, dus daar gaat hun zogezegde tactiek al. Je denkt toch niet dat ze bij Keytrade wakker gaan liggen omdat ze misschien maximum 5 euro minder rente moeten uitkeren als ze bewust de ID later versturen.. De imagoschade die ze zouden leiden zou veel groter zijn dan die paar euro's die ze per klant winnen. We moeten hier niet beginnen dramatiseren eh, er is inderdaad iets fout gelopen bij een of andere zending van ID's, maar met één mailtje of telefoontje is het opgelost.
Omhoog

Gebruikersavatar
Lanius
Hero Member
Hero Member
Berichten: 844
Lid geworden op: 04 dec 2008
Contacteer:
Contacteer Lanius
Verstuur privébericht

Re: keytrade booster: 6 procent voor nieuwe klanten

  • Citeer

Bericht door Lanius » 21 februari 2010, 13:14

Toen de actie kwam van 3 gratis beurstransacties per klant die je aanbrengt heb ik mijn vriendin klant laten worden bij keytrade. Ze heeft ook iets meer dan 2 weken moeten wachten op ID. Ze had gebeld naar keytrade en de ID was zogezegd al verstuurd, maar toch lang moeten wachten. Dus ik vermoed dat er eerder ofwel iets fout loopt bij de verzendingen bij Keytrade, ofwel de post die geen prioriteit maakt van dit soort pakjes. Maar dat ze de ID bewust achter houden, geloof ik eigenlijk niet.
Omhoog

Gebruikersavatar
optibear
VIP member
VIP member
Berichten: 4166
Lid geworden op: 16 feb 2010
Contacteer:
Contacteer optibear
Verstuur privébericht

Re: keytrade booster: 6 procent voor nieuwe klanten

  • Citeer

Bericht door optibear » 22 februari 2010, 11:52

Bron: de standaard online.

Keytrade kreunt onder eigen succes
maandag 22 februari 2010Auteur: (bm) Aanraden Delen Bewaar Corrigeer E-mail Print BRUSSEL - De Keytrade Booster kent zoveel bijval, dat de internetbank de toestroom niet kan verwerken.

Keytrade lanceerde half januari haar spaarrekening Keytrade Booster. Die beloofde nieuwe klanten gedurende drie maanden een rente van 6procent bruto (5,1 procent netto) op een bedrag van maximaal 10.000 euro. Het geld moest dan wel vóór 1maart op de rekening staan.

Verschillende klanten die al in januari intekenden op de rekening, wachten echter nog altijd vergeefs op een inlogcode om het geld te kunnen storten. Sommigen maken zich daarover behoorlijk ongerust. ‘Ik begin te vrezen dat ze ons willen doen intekenen op een rekening bij hen, zonder die hoge intrest te moeten geven', zegt een lezeres.

Maar verkoopdirecteur Thibault de Barcy stelt haar en de vele anderen meteen gerust: ‘Wij hebben duizenden kandidaten gekregen voor de rekening. Daardoor kan onze administratie moeilijk volgen. Maar ik verwacht dat de komende dagen de laatste codes de deur zullen uitgaan.'

Mocht iemand zijn geld toch nog na 1maart storten, is er volgens de Barcy ook geen probleem. ‘Aangezien er verschillende meldingen komen van trage ontvangst, hebben we beslist de maximumperiode van 110 dagen tot 140 te verlengen. Dat zal vanaf maandag op onze website staan.'

De ‘Keytrade Booster'-rekening kwam eerder in opspraak toen minister van Ondernemen Vincent Van Quickenborne (Open VLD) een radiospot uit de ether liet halen. De minister vond de spot misleidend, omdat niet alle beperkingen op de rekening erin meegedeeld werden. Zo was onder meer niet duidelijk dat het om een niet-gereglementeerde spaarrekening gaat, waardoor er 15procent roerende voorheffing op de intrest verschuldigd is. Spaarders ontvangen dus maar 5,1 procent in plaats van 6procent, en dat slechts over een periode van drie maanden. De bank besliste dan maar een aangepaste versie van de spot uit te zenden.
Pessimisme is zoals porno, het verkoopt. ;)
Omhoog

denkertje

Re: keytrade booster: 6 procent voor nieuwe klanten

  • Citeer

Bericht door denkertje » 22 februari 2010, 12:31

zou ik vandaag nog kunnen intekenen??
Ik ben hierin wel een leek. Wat bedoelen ze dan met die 110 en 140 dagen.
Veronderstel ik stuur vandaag alle papieren op, maar krijgen mijn papieren maar na 1 maart.
Kan ik nog 3 maanden van mijn intrest genieten? Vanaf wanneer zal mijn intrest beginnen te lopen?
HELP! Wie o wie kan me dringend helpen?

Dank u!
Omhoog

svparijs
Jr. Member
Jr. Member
Berichten: 95
Lid geworden op: 24 mar 2009
Contacteer:
Contacteer svparijs
Verstuur privébericht

Re: keytrade booster: 6 procent voor nieuwe klanten

  • Citeer

Bericht door svparijs » 22 februari 2010, 13:12

Je kan nog tot het einde van de week intekenen. De rekening wordt afgesloten 90 dagen na de eerste storting of 140 dagen na de opening van de rekening. Je hebt dus 50 dagen de tijd om maximum 10000 euro op de rekening te storten. Bij afsluiting wordt de rente samen met het geld op je Keytrade Azur spaarrekening gestort.
Omhoog

denkertje

Re: keytrade booster: 6 procent voor nieuwe klanten

  • Citeer

Bericht door denkertje » 22 februari 2010, 13:29

bedankt voor je antwoordje. Ik zal het nodige doen!
Omhoog

denkertje

Re: keytrade booster: 6 procent voor nieuwe klanten

  • Citeer

Bericht door denkertje » 22 februari 2010, 20:09

HELP!! Ik wil een rekening openen. Ik vul dus alle gegevens in, maar op het moment dat ik die gegevens wil opslaan, wilt hij niet naar de volgende rubriek gaan ( nl: bevestig uw aanvraag ). Ik krijg gewoon ook geen foutmelding, dus weet ik niet wat ik verkeerd doe.
Zijn er nog onder jullie die dit meegemaakt hebben?

Bedankt
Omhoog

Gebruikersavatar
Zorba
Full Member
Full Member
Berichten: 199
Lid geworden op: 16 apr 2009
Contacteer:
Contacteer Zorba
Verstuur privébericht

Re: keytrade booster: 6 procent voor nieuwe klanten

  • Citeer

Bericht door Zorba » 22 februari 2010, 21:33

Na alles hier gelezen te hebben heb ik vorige week donderdag ook een mail gestuurd. Ze hebben vrijdag een nieuwe verzonden en deze is vandaag aagekomen. ;D
Omhoog

Gebruikersavatar
phase
VIP member
VIP member
Berichten: 1047
Lid geworden op: 27 jan 2008
Contacteer:
Contacteer phase
Verstuur privébericht Website

Re: keytrade booster: 6 procent voor nieuwe klanten

  • Citeer

Bericht door phase » 22 februari 2010, 23:50

Als bestaande klant was het al bij al nog snel geregeld in mijn geval (voor een nieuwe gezamenlijke rekening), ik kreeg al schrik dat ik te laat zou zijn. Vorige week maandag papieren opgestuurd onder antwoordcode / code réponse, vandaag rekeningen zichtbaar en bruikbaar bij Keytrade, oef. :)

Even voor de zekerheid, de Booster is toch de rekening met het bliksem logo naast? Mijn rekeningen waren namelijk onbenoemd (waarschijnlijk omdat mijn persoonlijke rekeningen al dezelfde naam hebben).
Omhoog

Gebruikersavatar
Zorba
Full Member
Full Member
Berichten: 199
Lid geworden op: 16 apr 2009
Contacteer:
Contacteer Zorba
Verstuur privébericht

Re: keytrade booster: 6 procent voor nieuwe klanten

  • Citeer

Bericht door Zorba » 23 februari 2010, 09:50

phase schreef:Even voor de zekerheid, de Booster is toch de rekening met het bliksem logo naast? Mijn rekeningen waren namelijk onbenoemd (waarschijnlijk omdat mijn persoonlijke rekeningen al dezelfde naam hebben).
Correct :)

Is het trouwens normaal dat de Keytrade ID altijd aanblijft?
Omhoog

Plaats reactie
  • Afdrukweergave

199 berichten
  • Pagina 13 van 14
    • Ga naar pagina:
  • Vorige
  • 1
  • …
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • Volgende

Terug naar “Spaarrekeningen”

Ga naar
  • Sparen
  • ↳   Spaarrekeningen
  • ↳   Vraag het aan de financiële instelling
  • ↳   Vraag het aan Assuralia
  • ↳   Vraag het aan BinckBank
  • ↳   Vraag het aan Evi
  • ↳   Vraag het aan MeDirect
  • ↳   Vraag het aan MoneYou
  • ↳   Vraag het aan NIBC
  • ↳   Vraag het aan Rabobank.be
  • ↳   Kasbons en termijnrekeningen
  • ↳   Tak21
  • ↳   Pensioensparen
  • ↳   Langetermijnsparen
  • ↳   VAPZ
  • Beleggen
  • ↳   Fondsen en aandelen
  • ↳   Tak23
  • ↳   Obligaties, gestructureerde producten en andere types beleggingen
  • Betalen & Kaarten
  • ↳   Zichtrekeningen & Bankkaarten
  • ↳   Kredietkaarten
  • Lenen
  • ↳   Woonleningen / Hypothecaire leningen
  • ↳   Auto-, verbouwing-, persoonlijke en andere leningen
  • Verzekeringen
  • ↳   Auto / Brand / Hospitalisatie
  • ↳   Schuldsaldoverzekeringen
  • ↳   Andere verzekeringen (ziekenfondsen, …)
  • Spaargids
  • ↳   Aankondigingen
  • ↳   Besparingstips
  • ↳   Kroeg
  • Forumoverzicht
 

 

Schrijf je in op onze nieuwsbrief!

& ontvang tips om te besparen
Spaargids logo

Blijf op de hoogte!

Vergelijken

  • Energie
  • Financiën
  • Telecom
  • Verzekeringen
  • Ziekenfondsen

Financiën vergelijken

  • Lenen
  • Sparen
  • Beleggen
  • Betalen
  • Verzekeringen

Info

  • Over Mijnvergelijker.be
  • Contact
  • Vacatures

Blijf op de hoogte!

Gemiddeld 320.783 bezoekers per maand, de laatste 6 maanden.
  • Privacybeleid
  • Gebruiksvoorwaarden
  • Cookiebeleid
  • Privacy-instellingen
  • Hoe vergelijken we
  • Accessibility
DPG Media nv - Mediaplein 1, 2018 Antwerpen nr. 0432.306.234
Inschrijven voor de nieuwsbrief?

Blijf op de hoogte van recent nieuws, mogelijkheden om te besparen, interessante aanbiedingen, en andere tips via e-mail.

Wij respecteren uw privacy