keytrade booster: 6 procent voor nieuwe klanten
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Re: keytrade booster: 6 procent voor nieuwe klanten
Ja dat is normaal. De mijne blijft al 3jaar aan.Zorba schreef:Correctphase schreef:Even voor de zekerheid, de Booster is toch de rekening met het bliksem logo naast? Mijn rekeningen waren namelijk onbenoemd (waarschijnlijk omdat mijn persoonlijke rekeningen al dezelfde naam hebben).![]()
Is het trouwens normaal dat de Keytrade ID altijd aanblijft?
Zoals verschillende mensen hier was er ook bij mij een probleem met de levering van de Keytrade-id
.
Na email kontakt werd ook aan mij dadelijk een andere toegezonden
.
Gisteren heb ik een tweede keytrade-id ontvangen. Volgens mij was het dus wel degelijk een probleem bij de firma die de verzending moest uitvoeren en niet de fout van Keytrade zelf.

Na email kontakt werd ook aan mij dadelijk een andere toegezonden

Gisteren heb ik een tweede keytrade-id ontvangen. Volgens mij was het dus wel degelijk een probleem bij de firma die de verzending moest uitvoeren en niet de fout van Keytrade zelf.
Phase,phase schreef:Dit stelde de helpdesk mij ook voor toen ik van mijn oren ging maken. Je kan nog een rekening openen voor je vrouw als die er nog geen heeft, vervolgens een gezamenlijke rekening voor beide, en dan nog ééntje voor elk van de kinderen... Geen probleem.
Klopt volgens mij niet. Ik had al een rekening en mijn vrouw eveneens. Voor de nieuwe gezamenlijke rekening hebben ze mij een gewone Azur gegeven. Wij zijn dus geen nieuwe klanten.
Had jouw partner reeds een rekening bij Keytrade?phase schreef:Als bestaande klant was het al bij al nog snel geregeld in mijn geval (voor een nieuwe gezamenlijke rekening), ik kreeg al schrik dat ik te laat zou zijn. Vorige week maandag papieren opgestuurd onder antwoordcode / code réponse, vandaag rekeningen zichtbaar en bruikbaar bij Keytrade, oef.
Klopt, een beetje verkeerd geformuleerd van mijn kant met die gezamenlijke rekening. De 2e rekeninghouder is in mijn geval een nieuwe klant voor de bank. In contrast, 2 bestaande klanten die een nieuwe rekening openen, dat brengt uiteraard geen nieuwe klanten aan, enkel een nieuw stel rekeningen.PVD schreef:Phase,
Klopt volgens mij niet. Ik had al een rekening en mijn vrouw eveneens. Voor de nieuwe gezamenlijke rekening hebben ze mij een gewone Azur gegeven. Wij zijn dus geen nieuwe klanten.