keytrade booster: 6 procent voor nieuwe klanten
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Re: keytrade booster: 6 procent voor nieuwe klanten
Ze waren inderdaad allemaal via Keytrade te verkrijgen en tamelijk eenvoudig ook, daar waar bij vele andere banken de site gewoon plat lag.robokat schreef: Vraagje aan de bestaande klanten:
Ik was al aan het denken om een keytrade rekening te openen, niet vanwille van de spaarrekening, maar vanwege het obligatieaanbod. Dan is deze actie mooi meegenomen.
Klopt het dat de verschillende primaire obligaties die het afgelopen jaar werden aangeboden (genre UCB, AB Inbev,Solvay, Aquafin, D'Ieteren...), telkens via Keytrade verkrijgbaar waren ? Of heb ik dat verkeerd voor ??
Bij het uiten van mijn ongenoegen tegenover de helpdesk dat deze nieuwe manier van werken me niet bepaald aanspreekt (enkel actie voor nieuwe klanten), stelde de medewerker mij voor om alsnog het aanbod te onderschrijven als bestaande klant door een nieuwe gezamenlijke rekening of een rekening op naam van een minderjarige te openen... Gaarne een extra optie in de poll. 

En dit is het antwoord :Gorg schreef: Ik heb hun als bestaande Keytradeklant alvast een mail gestuurd met mijn ongenoegen ivm hun nieuwe werkwijze die eerder lijkt op Citibank dan op een goede bank die zijn loyale klanten niet straft omdat ze reeds klant zijn.
Ik stel voor dat anderen dit ook doen!
Geachte heer,
Keytrade Bank begrijpt volledig uw standpunt. Recentelijk kon echter u als bestaande klant nieuwe klanten aanbrengen en zo gratis beurstransacties verkrijgen. In de toekomst zullen er zeker nog acties volgen voor bestaande klanten.
Indien u verdere vragen heeft, aarzel dan niet om ze ons te stellen op het adres info@keytradebank.com.
Met vriendelijke groeten,
-
Keytrade Bank
Vorstlaan 100
1170 Brussel
Tel : 02/679.90.00
Fax : 02/679.90.01
Iets minder zelfs: (1+0.051)^(3/12)-1 of 1.2413% voor die periode. En eigenlijk nog iets minder want rente wordt per dag berekend en februari is een korte maand...Lazy schreef:Opgelet, 't is niet 5,10% op 3 maand, maar het equivalent van 5,10% op jaarbasis gedurende 3 maand (5,10%/4 dus).denkertje schreef: zijn er dan anders geen addertjes? Precies te mooi om waar te zijn! 5.10 % op 3 maandIk ken key trade ook helemaal niet. Dus ben een beetje weerhoudend.
Maar nog altijd beter dan de rest, en dat is wat uiteindelijk telt.
Interest zijn geteld op basis van dagen (dus 90 op 365 in dit geval) en niet met maanden !vrek schreef:Iets minder zelfs: (1+0.051)^(3/12)-1 of 1.2413% voor die periode. En eigenlijk nog iets minder want rente wordt per dag berekend en februari is een korte maand...Lazy schreef:
Opgelet, 't is niet 5,10% op 3 maand, maar het equivalent van 5,10% op jaarbasis gedurende 3 maand (5,10%/4 dus).
Maar nog altijd beter dan de rest, en dat is wat uiteindelijk telt.
Wat ik mij afvroeg...
Gezien ik niet beschik over 10000 euro maar elke maand wel een behoorlijk bedrag op de kant kan zetten, eind februari ik een groter bedrag krijg van vadertje staat (teruggave belastingen) en midden mei mijn vakantiegeld had ik gedacht de booster pas eind februari aan te vragen. Er staat op de website van keytrade dan wel dat de actie loopt tot 28 februari, maar ik herinner me van zo een niet zo ver verleden dat een gunstige actie van termijnrekeningen bij Goffin Bank voortijdig werd stopgezet alhoewel het oorspronkelijk langer zou lopen.
Met andere woorden mijn vraag: heeft de datum 28 februari enige wettelijke implicatie? Gebeurt het vaak dat zo een actie vroegtijdig wordt afgebroken?
Gezien ik niet beschik over 10000 euro maar elke maand wel een behoorlijk bedrag op de kant kan zetten, eind februari ik een groter bedrag krijg van vadertje staat (teruggave belastingen) en midden mei mijn vakantiegeld had ik gedacht de booster pas eind februari aan te vragen. Er staat op de website van keytrade dan wel dat de actie loopt tot 28 februari, maar ik herinner me van zo een niet zo ver verleden dat een gunstige actie van termijnrekeningen bij Goffin Bank voortijdig werd stopgezet alhoewel het oorspronkelijk langer zou lopen.
Met andere woorden mijn vraag: heeft de datum 28 februari enige wettelijke implicatie? Gebeurt het vaak dat zo een actie vroegtijdig wordt afgebroken?
Hmm, ik snap het nog niet. Ik ben slecht in rekenen in percenten...
1) Als ik nu 10000 euro heb zet ik die dan beter op die booster rekening of gewoon onmiddellijk op de Azur spaarrekening?
2) Ik meen te begrijpen dat die booster 90 dagen bljft bestaan en dat dan het geld automatisch naar een Azur rekening gaat correct?
1) Als ik nu 10000 euro heb zet ik die dan beter op die booster rekening of gewoon onmiddellijk op de Azur spaarrekening?
2) Ik meen te begrijpen dat die booster 90 dagen bljft bestaan en dat dan het geld automatisch naar een Azur rekening gaat correct?
Als nieuwe klant nu krijg je automatisch een booster rekening denk ik. Daarna wordt alles op een Azur gestort (2%+0,5% intrest) samen met de 127 euro intrest van de drie maanden booster rekening.
Mooi toch?
Mooi toch?
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Slimme zet van Keytrade. Zoveel mogelijk spaarrekeningen slijten omdat men weet dat een groot deel van hen later ook op de beurs zal gaan. En het is daar dat het grote geld zit. Als online broker zijn ze nog steeds te duur. Voor grotere bedragen zijn ze zelf ongeveer even duur als de grootbanken...dat kan toch niet.
jawadde001 schreef: Slimme zet van Keytrade. Zoveel mogelijk spaarrekeningen slijten omdat men weet dat een groot deel van hen later ook op de beurs zal gaan. En het is daar dat het grote geld zit. Als online broker zijn ze nog steeds te duur. Voor grotere bedragen zijn ze zelf ongeveer even duur als de grootbanken...dat kan toch niet.
Als je in schijven van 25000 euro belegt mag je ook al tegen een duwke kunnen, iemand die dan zijn hand omdraait om de transactiekosten daarvan...
Wat ik mij afvraag...svparijs schreef: Wat ik mij afvroeg...
Als je over 10000 euro beschikt eind februari (vermoedelijk geplaatst bij een andere bank) en je gaat dan "den booster" starten, je je getrouwheidspremie bij je bestaande bank kwijt bent.
Dus van je 127 euro blijft er dan nog een +/- 90 over.
Is dit de moeite waard ?
Als er zeer veel reactie is, zou ik denken dat ze deze actie wel iets vroeger zullen stoppen. Ik ging toch over naar een andere bank dus deze actie kom ideaal voor mij.
En als je winst doet doe je winst, je moet idd ook aan je getrouwheidspremie denken maar in mijn geval is dat heel miniem.
En als je winst doet doe je winst, je moet idd ook aan je getrouwheidspremie denken maar in mijn geval is dat heel miniem.
Voor 90 euro moeten sommige mensen 1 of 2 dagen werken, dus waarom niet zo ik zeggen,zeg ik zo....pol schreef:Wat ik mij afvraag...svparijs schreef: Wat ik mij afvroeg...
Als je over 10000 euro beschikt eind februari (vermoedelijk geplaatst bij een andere bank) en je gaat dan "den booster" starten, je je getrouwheidspremie bij je bestaande bank kwijt bent.
Is dit de moeite waard ?
Ik heb nooit gezegd dat ik 10000 euro zou hebben. Van de getrouwheidspremie moet ik het ook niet hebben: ik ben namelijk juist veranderd van spaarrekening in november van Argenta naar Ethias. Persoonlijk vind ik dat het gegeven van de getrouwheidspremie nogal overdreven wordt, iets wat pas belangrijk wordt als ge een bepaalde grote som hebt.
paul schreef:Voor 90 euro moeten sommige mensen 1 of 2 dagen werken, dus waarom niet zo ik zeggen,zeg ik zo....[/i]pol schreef:
Wat ik mij afvraag...
Is dit de moeite waard ?
@Paul:
Je hebt gelijk.....ben op pensioen, en ga veranderen naar Keytrade

Laatst gewijzigd door pol op 15 januari 2010, 21:58, 1 keer totaal gewijzigd.