keytrade booster: 6 procent voor nieuwe klanten
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
-
- Newbie
- Berichten: 38
- Lid geworden op: 03 jan 2010
- Contacteer:
Re: keytrade booster: 6 procent voor nieuwe klanten
Ik ben ook niet te spreken over het feit dat keytrade mij niet als nieuwe klant wil bezien.
Zelf was ik vroeger kaupthing klant en omdate keytrade deze klanten heeft overgenomen ben ik geen nieuwe klant
Jammer...
Zelf was ik vroeger kaupthing klant en omdate keytrade deze klanten heeft overgenomen ben ik geen nieuwe klant
Jammer...
Re: keytrade booster: 6 procent voor nieuwe klanten
Ik denk dat u vooral dankbaar moet zijn dat Keytrade u als klant heeft willen overnemeniphone_belgium schreef:Ik ben ook niet te spreken over het feit dat keytrade mij niet als nieuwe klant wil bezien.
Zelf was ik vroeger kaupthing klant en omdate keytrade deze klanten heeft overgenomen ben ik geen nieuwe klant
Jammer...
Anders zat je nu met dik verlies.
Re: keytrade booster: 6 procent voor nieuwe klanten
Ze moeten bij Keytrade dan ook niet verwonderd zijn dat hun klanten massaal overstappen als een andere bank zoiets doet voor nieuwe klanten. Ik denk dat ze dit bij Rabobank ook ooit ondervonden.
Re: keytrade booster: 6 procent voor nieuwe klanten
Heeft rabobank dan ook ooit zo een stunt gedaan?Wook schreef:Ze moeten bij Keytrade dan ook niet verwonderd zijn dat hun klanten massaal overstappen als een andere bank zoiets doet voor nieuwe klanten. Ik denk dat ze dit bij Rabobank ook ooit ondervonden.
Ik dacht dat die het hielden op een premie voor nieuwe klanten?
En eventueel een fonds dat ook voor bestaande klanten bezschikbaar was?
Re: keytrade booster: 6 procent voor nieuwe klanten
Sig schreef:Heeft rabobank dan ook ooit zo een stunt gedaan?Wook schreef:Ze moeten bij Keytrade dan ook niet verwonderd zijn dat hun klanten massaal overstappen als een andere bank zoiets doet voor nieuwe klanten. Ik denk dat ze dit bij Rabobank ook ooit ondervonden.
Rabobank heeft ooit de ene stunt na de andere gedaan en ze zijn het nog niet verleerd.
Wat ik eigenlijk bedoel is dat dergelijke acties ervoor kunnen zorgen dat mensen die reeds klant zijn misnoegd kunnen zijn over het feit dat ze niet kunnen profiteren van een dergelijk aanbod. Dergelijke mensen kunnen van vandaag op morgen hun geld doorsluizen naar een andere bank die nieuwe klanten een dergelijk aanbod doet. Klanten van internetbanken draaien voor dergelijke manoeuvres meestal hun hand niet om en ik denk dat onder meer Rabobank.be dit zeer goed hebben ondervonden toen ze de rentes als een steen naar beneden lieten vallen. Een nieuwe rekening is toch in een handomdraai geopend en een oude kan je op dezelfde manier sluiten. Hoe meer mensen zich hiervan bewust zijn en hoe meer ze hiervan gebruik maken hoe meer macht we als consument krijgen over dergelijke instellingen.
Re: keytrade booster: 6 procent voor nieuwe klanten
Ik heb donderdagavond 14 jan. 2010 mijn aanvraag tot het openen van een Keytrade rekening op de post gedaan (kopie identiteitskaart, bewijs van woonst etc.).
Zou ik nog recht hebben op de Keytrade Booster rekening?
Zou ik nog recht hebben op de Keytrade Booster rekening?
Re: keytrade booster: 6 procent voor nieuwe klanten
Dan kom je in aanmerking. Ik had een soortgelijke situatie. Als ze je brief krijgen (je rekeningen openen) tussen 15 januari en 28 februari maken ze automatisch een Booster rekening aan; je moet hier niets extra voor doen.
Re: keytrade booster: 6 procent voor nieuwe klanten
Thanks! Dat is goed nieuws alvast.Stavr0s schreef:Dan kom je in aanmerking. Ik had een soortgelijke situatie. Als ze je brief krijgen (je rekeningen openen) tussen 15 januari en 28 februari maken ze automatisch een Booster rekening aan; je moet hier niets extra voor doen.
Re: keytrade booster: 6 procent voor nieuwe klanten
Wook schreef:Sig schreef:
Heeft rabobank dan ook ooit zo een stunt gedaan?
Rabobank heeft ooit de ene stunt na de andere gedaan en ze zijn het nog niet verleerd.
Wat ik eigenlijk bedoel is dat dergelijke acties ervoor kunnen zorgen dat mensen die reeds klant zijn misnoegd kunnen zijn over het feit dat ze niet kunnen profiteren van een dergelijk aanbod. Dergelijke mensen kunnen van vandaag op morgen hun geld doorsluizen naar een andere bank die nieuwe klanten een dergelijk aanbod doet. Klanten van internetbanken draaien voor dergelijke manoeuvres meestal hun hand niet om en ik denk dat onder meer Rabobank.be dit zeer goed hebben ondervonden toen ze de rentes als een steen naar beneden lieten vallen. Een nieuwe rekening is toch in een handomdraai geopend en een oude kan je op dezelfde manier sluiten. Hoe meer mensen zich hiervan bewust zijn en hoe meer ze hiervan gebruik maken hoe meer macht we als consument krijgen over dergelijke instellingen.
Ik kan me enkel een herinneren dat Rabobank.be een welkomstgeschenk gaf van 10 EUR voor nieuwe klanten.
De actie van Keytrade is toch iets anders.
Als ik zie 'enkel voor nieuwe klanten' is dat al een reden voor mij om daar zeker geen klant te worden!
Re: keytrade booster: 6 procent voor nieuwe klanten
Ik moet zeggen dat ik met het zinnetje enkel voor nieuwe klanten slechte ervaringen heb.
Axa welkom, en nu kan ik niet van het aanbod gebruik maken omdat ik reeds klant ben.
Axa welkom, en nu kan ik niet van het aanbod gebruik maken omdat ik reeds klant ben.
Re: keytrade booster: 6 procent voor nieuwe klanten
kan je in principe niet stellen dat een gans jaar op de azur rekening 250 euro opbrengt? De 2 % basis en de 0,5% getrouwheidspremie?TimVS schreef:Ik kom tot volgende berekening ( als ik even ingewikkelde getrouwheidspremie achterwege laat) :
- eerst booster rekening met 10000 €: geeft na 3 maand 127,5 euro ( staat zo op site ), daarna nog 9 maanden 10127,5 € euro aan 2 % geeft 151,91 €
(= 10127,5 * 2/100 * 9/12 ), dus totaal 279,41.
- gewoon gans jaar 10000 € aan 2 % geeft 200 €
verschil is dus 79,41 €, das toch wel de moeite.
Re: keytrade booster: 6 procent voor nieuwe klanten
Keytrade speelt net hetzelfde spelletje als Rabobank enkele jaren geleden. Als nieuwe speler op de markt steeds de prijsbreker willen zijn, aantrekkelijke actie's doen op veel nieuwe klanten binnen te halen en zodra het target van x-aantal miljarden spaargelden binnen is totaal niet meer de prijsbreker van weleer zijn. It's al about Marketing en de spaarder trapt er steeds opnieuw in 

Re: keytrade booster: 6 procent voor nieuwe klanten
-Als je geld van een andere bank moet afhalen om hier te "boosteren" ben je wel gemiddeld 50 euro kwijt aan je getrpremie.TimVS schreef:Ik kom tot volgende berekening ( als ik even ingewikkelde getrouwheidspremie achterwege laat) :
- eerst booster rekening met 10000 €: geeft na 3 maand 127,5 euro ( staat zo op site ), daarna nog 9 maanden 10127,5 € euro aan 2 % geeft 151,91 €
(= 10127,5 * 2/100 * 9/12 ), dus totaal 279,41.
- gewoon gans jaar 10000 € aan 2 % geeft 200 €
verschil is dus 79,41 €, das toch wel de moeite.
Dan heb je nog 29 euro netto over.
Re: keytrade booster: 6 procent voor nieuwe klanten
Ik ben reeds van begin 2003 (meer dan 7 jaar) klant bij Rabobank en ik herinner mij niet dat zij ooit onderscheid hebben gemaakt tussen oude en nieuwe klanten.Bart schreef:Ik kan me enkel een herinneren dat Rabobank.be een welkomstgeschenk gaf van 10 EUR voor nieuwe klanten.Wook schreef:
Rabobank heeft ooit de ene stunt na de andere gedaan en ze zijn het nog niet verleerd.
Wat ik eigenlijk bedoel is dat dergelijke acties ervoor kunnen zorgen dat mensen die reeds klant zijn misnoegd kunnen zijn over het feit dat ze niet kunnen profiteren van een dergelijk aanbod. Dergelijke mensen kunnen van vandaag op morgen hun geld doorsluizen naar een andere bank die nieuwe klanten een dergelijk aanbod doet. Klanten van internetbanken draaien voor dergelijke manoeuvres meestal hun hand niet om en ik denk dat onder meer Rabobank.be dit zeer goed hebben ondervonden toen ze de rentes als een steen naar beneden lieten vallen. Een nieuwe rekening is toch in een handomdraai geopend en een oude kan je op dezelfde manier sluiten. Hoe meer mensen zich hiervan bewust zijn en hoe meer ze hiervan gebruik maken hoe meer macht we als consument krijgen over dergelijke instellingen.
De actie van Keytrade is toch iets anders.
Als ik zie 'enkel voor nieuwe klanten' is dat al een reden voor mij om daar zeker geen klant te worden!
Wat zij wél deden zijn acties zoals een beloning (10€) geven aan mensen die nieuwe klanten aanbrengen.
Dat is inderdaad totaal iets anders dan wat Keytrade nú doet.
Sinds een dik jaar ben ik ook klant bij Keytrade en was daar zeer tevreden.
Maar met de huidige actie van Keytrade ben ik zéér teleurgesteld.