keytrade booster: 6 procent voor nieuwe klanten
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Re: keytrade booster: 6 procent voor nieuwe klanten
Nieuwe actie doet me denken aan de praktijken van Deutsche Bank.
Liever niet dus want van Deutsche Bank moet ik niets weten.
Ik ben er al Keytrade klant dus liefst niet nog zo'n actie want dat komt echt niet goed over.
Liever niet dus want van Deutsche Bank moet ik niets weten.
Ik ben er al Keytrade klant dus liefst niet nog zo'n actie want dat komt echt niet goed over.
-
- VIP member
- Contacteer:
Louise schreef:[Maar met de huidige actie van Keytrade ben ik zéér teleurgesteld.
Volledig mee akkoord.
Nochtans beweert marketingdirecteur Thibault de Barsy dat de bestaande klanten zich niet benadeeld gaan voelen

http://netto.tijd.be/sparen_en_beleggen ... _reactions" onclick="window.open(this.href);return false;
Laatst gewijzigd door Frisse Freddy op 17 januari 2010, 16:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Louise schreef:Ik ben reeds van begin 2003 (meer dan 7 jaar) klant bij Rabobank en ik herinner mij niet dat zij ooit onderscheid hebben gemaakt tussen oude en nieuwe klanten.Bart schreef: Ik kan me enkel een herinneren dat Rabobank.be een welkomstgeschenk gaf van 10 EUR voor nieuwe klanten.
De actie van Keytrade is toch iets anders.
Als ik zie 'enkel voor nieuwe klanten' is dat al een reden voor mij om daar zeker geen klant te worden!
Wat zij wél deden zijn acties zoals een beloning (10€) geven aan mensen die nieuwe klanten aanbrengen.
Dat is inderdaad totaal iets anders dan wat Keytrade nú doet.
Sinds een dik jaar ben ik ook klant bij Keytrade en was daar zeer tevreden.
Maar met de huidige actie van Keytrade ben ik zéér teleurgesteld.
Blijkbaar zijn er velen vergeten hoe het voelde wanneer Rabobank.be de rente op hun spaarrekening dramatisch liet zakken. Nu heb ik niets tegen Rabobank.be, ik vind het een betrouwbare en snel werkende bank maar zo'n streek vergeet ik niet snel. Dikwijls krijg ik hier wel de indruk dat veel mensen Rabobank onvoorwaardelijk steunen. Er bestaat een naam voor dergelijk gedrag: het Stockholmsyndroom. Je ziet dergelijk gedrag ook bij sommige klanten van grootbanken en daar is die naam nog veel meer van toepassing.
Nu ben ik wat betreft die actie van Keytrade niet echt teleurgesteld. Ik zit niet bij Keytradebank voor dergelijke producten maar ik kan het me wel inbeelden dat sommige mensen wel teleurgesteld zijn.
heb ik ook gedaanGorg schreef:Ik heb hun als bestaande Keytradeklant alvast een mail gestuurd met mijn ongenoegen ivm hun nieuwe werkwijze die eerder lijkt op Citibank dan op een goede bank die zijn loyale klanten niet straft omdat ze reeds klant zijn.
Ik stel voor dat anderen dit ook doen!
Veel "emo" reacties op dit topic... is pure marketing, en elk bedrijf doet het: Telenet, Belgacom, noem maar op. Allemaal om nieuwe klanten te lokken, de bestaande klanten hebben ze al. Wil een bedrijf winst boeken, dan dient het nieuwe klanten aan te trekken. Pure economische wetmatigheid. Aan alle misnoegden, zou ik zeggen: get over it! 

gelukzakglennl schreef:Ik heb donderdagavond 14 jan. 2010 mijn aanvraag tot het openen van een Keytrade rekening op de post gedaan (kopie identiteitskaart, bewijs van woonst etc.).
Zou ik nog recht hebben op de Keytrade Booster rekening?

Ik ben net een paar dagen te vroeg. Datum van opening rekening staat op 12 januari. Ik heb al naar de helpdesk gebeld maar ik kom niet in aanmerking voor de actie. Ik wacht nog steeds op mijn digipass etc dus heb nog niet de kans gekregen voor ook maar 1 verrichting te doen voor 15 januari!
Blijkbaar zijn er velen vergeten hoe het voelde wanneer Rabobank.be de rente op hun spaarrekening dramatisch liet zakken. Nu heb ik niets tegen Rabobank.be, ik vind het een betrouwbare en snel werkende bank maar zo'n streek vergeet ik niet snel. Dikwijls krijg ik hier wel de indruk dat veel mensen Rabobank onvoorwaardelijk steunen. Er bestaat een naam voor dergelijk gedrag: het Stockholmsyndroom. Je ziet dergelijk gedrag ook bij sommige klanten van grootbanken en daar is die naam nog veel meer van toepassing.Wook schreef:
Nu ben ik wat betreft die actie van Keytrade niet echt teleurgesteld. Ik zit niet bij Keytradebank voor dergelijke producten maar ik kan het me wel inbeelden dat sommige mensen wel teleurgesteld zijn.[/quote]
Blijf aub eerlijk, hierboven schreef je nog:
" Rabobank heeft ooit de ene stunt na de andere gedaan en ze zijn het nog niet verleerd. "
en kennelijk slaat dat dus allemaal op het feit dat rabobank in een financiële crisis als eerste de rente serieus deed dalen.
Das inderdaad de ene stunt na de andere uithalen.
Je verwijzing naar het Stockholmsyndroom slaagt nog op minder. Sympathie krijgen voor mensen die je gijzelen is echt wel geen vergelijking voor mensen die gewoon de waarheid zien. Rabobank heeft zijn mindere kantjes maar is al bij al een eerlijke bank die tot op heden niet de trukendoos heeft bovengehaald.
Rente laten zakken zie ik niet als een stunt.
De rente zakt evenredig voor alle klanten en dit was bij elke bank zo.
Rabobank.be heeft volgens mij nog nooit een dergelijke grote discriminatie gedaan ten opzichte van zijn bestaande of nieuwe klanten.
Keytrade is dan wel een 'goede' bank, maar met strategiën die lijken op citibank en Deutsche Bank gaan ze echt niet ver komen!
Rabobank.be heeft volgens mij nog nooit een dergelijke grote discriminatie gedaan ten opzichte van zijn bestaande of nieuwe klanten.
Keytrade is dan wel een 'goede' bank, maar met strategiën die lijken op citibank en Deutsche Bank gaan ze echt niet ver komen!
+1sandra.v2 schreef:Rente laten zakken zie ik niet als een stunt.
rabobank heeft inderdaad nooit nieuwe klanten bevoordeeld tov oude klanten op dergelijke manier.Louise schreef:Ik ben reeds van begin 2003 (meer dan 7 jaar) klant bij Rabobank en ik herinner mij niet dat zij ooit onderscheid hebben gemaakt tussen oude en nieuwe klanten.Bart schreef: Ik kan me enkel een herinneren dat Rabobank.be een welkomstgeschenk gaf van 10 EUR voor nieuwe klanten.
De actie van Keytrade is toch iets anders.
Als ik zie 'enkel voor nieuwe klanten' is dat al een reden voor mij om daar zeker geen klant te worden!
Wat zij wél deden zijn acties zoals een beloning (10€) geven aan mensen die nieuwe klanten aanbrengen.
Dat is inderdaad totaal iets anders dan wat Keytrade nú doet.
Sinds een dik jaar ben ik ook klant bij Keytrade en was daar zeer tevreden.
Maar met de huidige actie van Keytrade ben ik zéér teleurgesteld.
@ wook: een nieuwe boosterrekening openen enkel voor nieuwe klanten (keytrade) vergelijken met de rente laten dalen voor alle klanten (rabo) is appelen met peren vergelijken.
Een oplossing voor mensen die toch graag de boosterrekening willen hebben maar al een bestaande klant zijn: open een rekening op naam van je man/vrouw en sluit daarna de boel af.
Voorzichtig, want als je man/vrouw wegloopt ben je bovendien je centen kwijt. Het kan iedereen overkomen.Maarten schreef:Een oplossing voor mensen die toch graag de boosterrekening willen hebben maar al een bestaande klant zijn: open een rekening op naam van je man/vrouw en sluit daarna de boel af.

Het is maar te hopen dat ik die Booster rekening ook krijg...Nightwolf schreef:gelukzakglennl schreef:Ik heb donderdagavond 14 jan. 2010 mijn aanvraag tot het openen van een Keytrade rekening op de post gedaan (kopie identiteitskaart, bewijs van woonst etc.).
Zou ik nog recht hebben op de Keytrade Booster rekening?![]()
Ik ben net een paar dagen te vroeg. Datum van opening rekening staat op 12 januari. Ik heb al naar de helpdesk gebeld maar ik kom niet in aanmerking voor de actie. Ik wacht nog steeds op mijn digipass etc dus heb nog niet de kans gekregen voor ook maar 1 verrichting te doen voor 15 januari!

Vandaag wel al mijn papier ontvangen met toegangswachtwoord en bevestigingscode (eerste papier met logon nog niet gehad). Deze werd blijkbaar al verstuurd op 15 januari. Ze zijn er ook rap bij als het om nieuwe klanten gaat...
IK zelf vind het ook jammer dat ik al klant ben Keytrade en van deze booster rekening niet kan profiteren , maar misschien brengen ze daar andere banken mee op ideeën en kunnen we daar dan van profiteren(als twee honden vechten om een been gaat de derde er mee lopen
)

en ík ben alleenstaande...Lazy schreef:Voorzichtig, want als je man/vrouw wegloopt ben je bovendien je centen kwijt. Het kan iedereen overkomen.Maarten schreef:Een oplossing voor mensen die toch graag de boosterrekening willen hebben maar al een bestaande klant zijn: open een rekening op naam van je man/vrouw en sluit daarna de boel af.

Iemand een idee of je ook op naam van je kinderen een rekening kunt openen ? Ik heb een vrouw en 4 kinderen + een rekening waarvan de getrouwheid eind deze maand verworven is. ...
Heb een mail naar keytrade gestuurd met deze vraag (hoe definieëren jullie 'nieuwe klant'), maar nog geen antwoord.

Heb een mail naar keytrade gestuurd met deze vraag (hoe definieëren jullie 'nieuwe klant'), maar nog geen antwoord.