keytrade booster: 6 procent voor nieuwe klanten
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Re: keytrade booster: 6 procent voor nieuwe klanten
Niet allemaal te hard van stapel lopen.
Het is enkel voor nieuwe klaten te lokken , maar het is ook heel beperkt.
Het bedrag voor die 6% is begrensd tot 10 000 euro.
Dus is eigenlijk maar een peanut.
groetjes
Het is enkel voor nieuwe klaten te lokken , maar het is ook heel beperkt.
Het bedrag voor die 6% is begrensd tot 10 000 euro.
Dus is eigenlijk maar een peanut.
groetjes
mama, papa, nicht, neef, broer, zus, nonkel, tante zijn anders ook optiesNightwolf schreef:en ík ben alleenstaande...Lazy schreef:
Voorzichtig, want als je man/vrouw wegloopt ben je bovendien je centen kwijt. Het kan iedereen overkomen.

Dit stelde de helpdesk mij ook voor toen ik van mijn oren ging maken. Je kan nog een rekening openen voor je vrouw als die er nog geen heeft, vervolgens een gezamenlijke rekening voor beide, en dan nog ééntje voor elk van de kinderen... Geen probleem.perrush schreef:Iemand een idee of je ook op naam van je kinderen een rekening kunt openen ? Ik heb een vrouw en 4 kinderen + een rekening waarvan de getrouwheid eind deze maand verworven is. ...

Deze actie is dus niet vrijgesteld van roerende voorheffing? Die 0.9 %, wordt die dan automatisch afgehouden of moet je dit later zelf aangeven?
Neen die 15% RV wordt ingehouden door de bank wanneer ze de intresten uitbetalen.bert9 schreef:Deze actie is dus niet vrijgesteld van roerende voorheffing? Die 0.9 %, wordt die dan automatisch afgehouden of moet je dit later zelf aangeven?
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
-
- Sr. Member
- Contacteer:
mag ik een rekening openen voor mijn zoontje (4jaar) en als het om is terug afhalen??
yep, geen probleem. Heb daarvoor gisteren naar de helpdesk gebeld (dat van de terug afhalen heb ik niet gezegdplentycoups schreef:mag ik een rekening openen voor mijn zoontje (4jaar) en als het om is terug afhalen??

Natuurlijk mag dat
wel op voorwaarde natuurlijk dat je het geld ten goede laat komen van je kind.
Anders pleeg je diefstal ten opzichte van uw kind.
wel op voorwaarde natuurlijk dat je het geld ten goede laat komen van je kind.
Anders pleeg je diefstal ten opzichte van uw kind.
ik zou 10 000 € van mijn rabo halen om dit nu eens te doen. als ik het goed voorheb brengt mijn 10 000 € bij rabo op : 10 000*1,9% op jaarbasis, dus op 3 maand 47,50 €.
Als ik dit nu met een keytrade booster doe heb ik : 10 000 * 5,1 ´(RV al afgetrokken) en op 3 maand dus 127,50, dus heb ik 80 € meer dan bij rabo.
Klopt deze stelling ? Zo ja, dan ga ik er voor, 80 € is 80 € voor iedereen
Als ik dit nu met een keytrade booster doe heb ik : 10 000 * 5,1 ´(RV al afgetrokken) en op 3 maand dus 127,50, dus heb ik 80 € meer dan bij rabo.

Je plaatje zou juist zijn als er geen getrouwheidspremie zou bestaan. Stel je hebt enkel 10000 euro gestort in april 2009. Als je dat er nu afhaalt verlies je getrouwheidspremie (0,45 % denk ik) van april tot januari. Dat geeft een verlies van 37,5 euro aan getrouwheid die je al opgebouwd had.biep schreef:ik zou 10 000 € van mijn rabo halen om dit nu eens te doen. als ik het goed voorheb brengt mijn 10 000 € bij rabo op : 10 000*1,9% op jaarbasis, dus op 3 maand 47,50 €.
Ik denk dat (correct me if I'm wrong) je best enkel het geld overschrijft dat je de laatste maanden op rabo gestort hebt of geld dat er al voor 1/04/2009 opstond (ik meen dat die getrouwheidspremie dankzij een overgansmaatregel al op 1 januari dit jaar uitgekeerd is en dat daardoor de getrouwheidspremie van die bedragen nog niet vergevorderd is).
juist Maarten, het is dus nu om doen om maximaal winst, minimaal verlies te hebben, nu het jaar pas gestart is en de getrouwheidspremie nog quasi niks is. Dit ga ik ook doen voor mijn zoon zijn spaargeld.
Ik heb enkel één bedenking. Als ik na 3 maand, nadat mijn geld én intrest zijn overgeschreven op mijn Azurrekening, de boel wil afsluiten, zit er dan geen addertje onder het gras. Reden, op site van Keytrade bij de documenten om een rekening af te sluiten staat onderaan een paragraaf die me doet twijfelen :
" Tenslotte verbind ik mij ertoe om Keytrade Bank te betalen, voor elke cheque of factuur die voorgelegd
zou worden, en dit tot 2 maanden die volgen na het sluiten van de desbetreffende rekening(en)."
Waar hebben ze het over ? Ik schik niks te doen met deze rekeningen, dus ik verwacht geen factuur of cheque. Ik hoop dat ze niet bedoelen dat zij achteraf de rekening gaan presenteren voor beheer van rekeningen en/of kosten betaalkaarten.
Alvast bedankt
Ik heb enkel één bedenking. Als ik na 3 maand, nadat mijn geld én intrest zijn overgeschreven op mijn Azurrekening, de boel wil afsluiten, zit er dan geen addertje onder het gras. Reden, op site van Keytrade bij de documenten om een rekening af te sluiten staat onderaan een paragraaf die me doet twijfelen :
" Tenslotte verbind ik mij ertoe om Keytrade Bank te betalen, voor elke cheque of factuur die voorgelegd
zou worden, en dit tot 2 maanden die volgen na het sluiten van de desbetreffende rekening(en)."

Waar hebben ze het over ? Ik schik niks te doen met deze rekeningen, dus ik verwacht geen factuur of cheque. Ik hoop dat ze niet bedoelen dat zij achteraf de rekening gaan presenteren voor beheer van rekeningen en/of kosten betaalkaarten.
Alvast bedankt
@ biep
Indien je je Keytrade zichtrekening gebruikt om je facturen te betalen/domiciliëren ... dan kan het gebeuren dat er nog een factuur komt na het afsluiten van de rekening. Dat is hetgeen Keytrade bedoelt.
Indien je je Keytrade zichtrekening gebruikt om je facturen te betalen/domiciliëren ... dan kan het gebeuren dat er nog een factuur komt na het afsluiten van de rekening. Dat is hetgeen Keytrade bedoelt.
-
- Sr. Member
- Contacteer:
heb een rekening willen openen op mijn zoonje van 4, maar ik krijg ze niet afgesloten, zijn geboortedatum blijf een probleem....
heb een mail gestuurd een week geleden, maar nog geen antwoord...
Hoe lang hebben jullie moeten wachten vooraleer alles geregeld was (vooraleer je dus kon inloggen en toegang had tot al je rekeningen)?
M.i. kan u die rekening NIET afsluiten ( = stopzetten ).plentycoups schreef:heb een rekening willen openen op mijn zoonje van 4, maar ik krijg ze niet afgesloten, zijn geboortedatum blijf een probleem....
Dit is een beveiliging voor minderjarige kinderen, om te vermijden dat er aan hun spaargeld wordt gezeten.
Mogelijk kan de bank de toelating van de vrederechter daarvoor eisen. Normaal zal je nooit aan het geld van je zoontje van 4 jaar zelf meer kunnen.