Keytrade Fund Investment Plan voor de kinderen ?
TIP
Re: Keytrade Fund Investment Plan voor de kinderen ?
Ben helemaal in het begin ingestapt met 3 "eigen" portefeuilles, waarin ik maandelijks verschillende bedragen stort.
De defensieve met Robeco Lux-O-Rente & Carmignac Gestion Carmignac Patrimoine heeft op dit moment net geen 9% winst, zij het over 3 jaar.
Als je iets meer opbrengst wil, zal je ook meer risico moeten nemen.
Edit: F.Y.I. ik haal meer rendement uit mijn aandelen met dividenden..
De defensieve met Robeco Lux-O-Rente & Carmignac Gestion Carmignac Patrimoine heeft op dit moment net geen 9% winst, zij het over 3 jaar.
Als je iets meer opbrengst wil, zal je ook meer risico moeten nemen.
Edit: F.Y.I. ik haal meer rendement uit mijn aandelen met dividenden..
Re: Keytrade Fund Investment Plan voor de kinderen ?
@ann01: je kan gerust een Investement Plan opstarten met enkele van de genoemde fondsen zoals Patrimoine, de Threadneedle fondsen,... en dan "manueel" diversifiëren met andere fondsen.
Wat andere defensieve kwaliteitsfondsen betreft, dat is de zoektocht naar de heilige graal, waar hier op het forum al heel wat draadjes zijn geschreven. Ethna Aktiv E is een voorbeeld, maar niet bij Keytrade te krijgen. Probeer maar eens op het forum wat in de oudere onderwerpen over fondsen te grasduinen.
Uiteindelijk mag je niet verwachten dat je zomaar ergens het ideale lijstje zal vinden waar je enkel nog moet op intekenen. Fondsbeleggen betekent nog altijd dat je wat research moet doen en afwegen welke risico's je wil lopen.
Wat andere defensieve kwaliteitsfondsen betreft, dat is de zoektocht naar de heilige graal, waar hier op het forum al heel wat draadjes zijn geschreven. Ethna Aktiv E is een voorbeeld, maar niet bij Keytrade te krijgen. Probeer maar eens op het forum wat in de oudere onderwerpen over fondsen te grasduinen.
Uiteindelijk mag je niet verwachten dat je zomaar ergens het ideale lijstje zal vinden waar je enkel nog moet op intekenen. Fondsbeleggen betekent nog altijd dat je wat research moet doen en afwegen welke risico's je wil lopen.