Keytrade - geen SMS meer
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Keytrade - geen SMS meer
Ben al klant bij Keytrade sinds mijn kaupthing rekening is overgenomen door hun. Heb altijd moeten inloggen via SMS.
Sinds kort worden er geen SMS meer verstuurd, maar netwerkmeldingen ( Inhoudbeveiliging aan) en die worden niet rechtstreeks op uw gsm gesaved. Heeft nog iemand dit gemerkt en gebeurd dit ook bij andere banken ?
Sinds kort worden er geen SMS meer verstuurd, maar netwerkmeldingen ( Inhoudbeveiliging aan) en die worden niet rechtstreeks op uw gsm gesaved. Heeft nog iemand dit gemerkt en gebeurd dit ook bij andere banken ?
Re: Keytrade - geen SMS meer
Is inderdaad precies anders dan voordien.
Eens ingelogd, waarom zou je die inlogcode nog willen bewaren ?
>> op je gsm kies optie save >> bericht in save folder
Eens ingelogd, waarom zou je die inlogcode nog willen bewaren ?
>> op je gsm kies optie save >> bericht in save folder
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
-
deenigekeuze
- Full Member

- Contacteer:
Het is bij mij ook anders. Vroeger kreeg ik melding dat ik een sms gekregen had, dan deed ik die open om mijn code te kunnen lezen.
De laatste tijd krijg ik de code rechtstreeks op mijn scherm, zonder het te moeten openen. Andere protocol waarschijnlijk. Ik moet er bij zeggen dat ik geen smart phone heb, maar een gewonen gsm.
De laatste tijd krijg ik de code rechtstreeks op mijn scherm, zonder het te moeten openen. Andere protocol waarschijnlijk. Ik moet er bij zeggen dat ik geen smart phone heb, maar een gewonen gsm.
Ik kreeg net, voor het eerst in 2 weken, terug een SMS ipv dat netwerkbericht.
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!