Keytrade: intekenen op recente staatsbon niet mogelijk
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
Keytrade: intekenen op recente staatsbon niet mogelijk
Potver, online obligaties kopen via Keytrade is blijkbaar niet mogelijk momenteel ...
Re: Keytrade: intekenen op recente staatsbon niet mogelijk
Ik begrijp ook niet dat je bij Keytrade niet online kunt intekenen op de recente staatsbon !!
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Sorry Keytrade, maar dan ga ik wel bij de concurrentie !!
Ik denk dat je wel telefonisch kunt intekenen bij Keytrade Bank.
Waarom zou Keytrade Bank dit aanbieden als je op secundaire markt OLO's kon kopen waar het rendement 1.5% hoger zit?
Je kan ze kopen aan de vaste Euronext kosten (7.5/14.95/24.95).
Je kan ze kopen aan de vaste Euronext kosten (7.5/14.95/24.95).
@waarom
Dat klopt niet. Dat zijn de tarieven voor aandelentransacties bij Keytrade. De OLO obligaties van de Belgische staat vallen daar niet onder. Die kan je enkel telefonisch bestellen.
De kostprijs hier is 0.20% met een minimum van 29.95 €.
Dat klopt niet. Dat zijn de tarieven voor aandelentransacties bij Keytrade. De OLO obligaties van de Belgische staat vallen daar niet onder. Die kan je enkel telefonisch bestellen.
De kostprijs hier is 0.20% met een minimum van 29.95 €.
Zijn er nu nog OLO's te vinden met een beter nettorendement dan de staatsbon? Ik vind ze in elk geval niet terug ..
heb dat ook ergens gelezen, maar zou het niet beter via Fax of via email zijn, zodat je nog ergens een spoor van hebtAlverman schreef:Ik denk dat je wel telefonisch kunt intekenen bij Keytrade Bank.
Zodat ze je niet per vergissing de verkeerde OLO of voor een verkeerd bedrag een handeling doen
--Onnodige quote! Het is niet nodig een bericht te quoten dat er net boven staat! V.--
Financiële producten die Keytrade niet online verhandelt, koop ik persoonlijk via een ondertekend document dat ik in pdf-formaat doormail (ingescand). Verloopt perfect.
Financiële producten die Keytrade niet online verhandelt, koop ik persoonlijk via een ondertekend document dat ik in pdf-formaat doormail (ingescand). Verloopt perfect.