Keytrade is niet alleen rozegeur en maneschijn
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
- relativity
- Hero Member
- Contacteer:
Re: Keytrade is niet alleen rozegeur en maneschijn
Uw goed recht, maar veel (gratis) alternatieven heb je niet. Ga je dan bij een grootbank maar maandelijks een bijdrage betalen in het gedacht dat je voordeliger af bent?ALs ze mij laten betalen voor een bankkaart die stuk gaat door slijtage, sluit ik direct de hele boel af![]()
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Bij argenta is een nieuwe kaart gratisrelativity schreef:Uw goed recht, maar veel (gratis) alternatieven heb je niet. Ga je dan bij een grootbank maar maandelijks een bijdrage betalen in het gedacht dat je voordeliger af bent?ALs ze mij laten betalen voor een bankkaart die stuk gaat door slijtage, sluit ik direct de hele boel af![]()

Zelf gebruik ik argenta als hoofdrekening en (onder andere) keytrade als spaarbank. Lijkt me een mooie combinatie

- relativity
- Hero Member
- Contacteer:
Argenta en Keytrade naast elkaar gebruiken is inderdaad een zeer goede combinatie.
Deze vullen elkaar perfect aan.
Deze vullen elkaar perfect aan.
Maar vanaf wanneer ben je dan profiteur?
Ik ben nu keytrade klant geworden, toegegeven vooral omwille van de booster actie.
Aangezien ik niet bij Fortis blijf als hoofdbank test ik er nu verschillende uit, om hun voordelen te vergelijken en vooral online banking.
Maar aangezien ik ook geen belegger ben - ben enkel geïnteresseerd in spaarrekening en edelmetalen of mineralen, misschien termijnrekening als dat goed uitkomt - vrees ik dat geen enkele bank mij ooit als echt goede klant zal beschouwen.
Ik heb gewoonweg geen interesse in de meeste producten, zo is het nu eenmaal.
Degene die me een heel goede rente met een zeer goede online banking platform en een snelle efficiënte en eerlijke service geeft, krijgt mijn spaargeld, zo simpel is het. Dus nu rabo.
Als straks keytrade voor mijn dagdagelijkse verrichtingen beter uit de vergelijking komt dan deutsche bank, argenta, of bkcp, dan wordt dat mijn hoofdbank. Maar indien niet, dan is mijn geld daar binnen drie maand weer weg natuurlijk... tenzij ze tegen dan hun Azur rente wat verhogen he
Ik ben nu keytrade klant geworden, toegegeven vooral omwille van de booster actie.
Aangezien ik niet bij Fortis blijf als hoofdbank test ik er nu verschillende uit, om hun voordelen te vergelijken en vooral online banking.
Maar aangezien ik ook geen belegger ben - ben enkel geïnteresseerd in spaarrekening en edelmetalen of mineralen, misschien termijnrekening als dat goed uitkomt - vrees ik dat geen enkele bank mij ooit als echt goede klant zal beschouwen.
Ik heb gewoonweg geen interesse in de meeste producten, zo is het nu eenmaal.
Degene die me een heel goede rente met een zeer goede online banking platform en een snelle efficiënte en eerlijke service geeft, krijgt mijn spaargeld, zo simpel is het. Dus nu rabo.
Als straks keytrade voor mijn dagdagelijkse verrichtingen beter uit de vergelijking komt dan deutsche bank, argenta, of bkcp, dan wordt dat mijn hoofdbank. Maar indien niet, dan is mijn geld daar binnen drie maand weer weg natuurlijk... tenzij ze tegen dan hun Azur rente wat verhogen he

De traagheid waarmee Keytrade geld overschrijft naar andere rekeningen is soms wraakroepend. Ze mogen zichzelf dan wel heel hard en heel luid op de borst kloppen voor hun klantvriendelijkeid en de prijzen die ze al hebben gewonnen, ik kan mij niet inbeelden dat veel klanten zo ongelofelijk tevreden zijn wanneer ze dagen moeten wachten eer hun geld verschijnt na een overschrijving.
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Ik vind de snelheid van keytrade toch wel heel goed.
Zondag vanuit drie verschillende banken geld overgeschreven naar rabobank, keytrade was de enige waarvan het er gisterenvoormiddag al opstond.
mvg
Zondag vanuit drie verschillende banken geld overgeschreven naar rabobank, keytrade was de enige waarvan het er gisterenvoormiddag al opstond.
mvg
Kan je een voorbeeld geven Wook?Wook schreef:De traagheid waarmee Keytrade geld overschrijft naar andere rekeningen is soms wraakroepend. Ze mogen zichzelf dan wel heel hard en heel luid op de borst kloppen voor hun klantvriendelijkeid en de prijzen die ze al hebben gewonnen, ik kan mij niet inbeelden dat veel klanten zo ongelofelijk tevreden zijn wanneer ze dagen moeten wachten eer hun geld verschijnt na een overschrijving.
Ik ben net overgestapt van 'hoof'zichtrekening van Argenta naar Keytrade omwille van de traagheid van het internetplatform van Argenta. Ook het soms niet-werken tijdens de week-ends, en dan is er geen permanentie (is voor mij geen probleem, zolang de toepassing werkt).
Ik heb hier ook testen gedaan vooraleer ik ben overgestapt, maar alle overschrijvingen die ik doe van Keytrade zijn steeds de volgende dag zichtbaar bij de andere bank en omgekeerd.
Volgens mij is D + 1 zelfs verplicht bij SEPA overschrijvingen
Ik spaar op een Ethias rekening en gebruik een Keytrade zichtrekening. Die transactie van Keytrade naar Ethias duurt normaal altijd twee dagen...
Reeds twee maal van Keytrade naar Argenta, telkens twee dagen tussen eer het geld verschijnt. Ik bel straks naar keytrade om mijn beklag te doen. Overschrijvingen van Argenta naar een andere bank gaan meestal veel sneller.Bart schreef:Kan je een voorbeeld geven Wook?Wook schreef:De traagheid waarmee Keytrade geld overschrijft naar andere rekeningen is soms wraakroepend. Ze mogen zichzelf dan wel heel hard en heel luid op de borst kloppen voor hun klantvriendelijkeid en de prijzen die ze al hebben gewonnen, ik kan mij niet inbeelden dat veel klanten zo ongelofelijk tevreden zijn wanneer ze dagen moeten wachten eer hun geld verschijnt na een overschrijving.
Keytrade is bij mijn weten van Rabo, KBC, Argenta en Credit Europe de enigste die voor de spaarrekening als valuta de dag van de storting + 1 gebruikt.Bart schreef:Kan je een voorbeeld geven Wook?Wook schreef:De traagheid waarmee Keytrade geld overschrijft naar andere rekeningen is soms wraakroepend. Ze mogen zichzelf dan wel heel hard en heel luid op de borst kloppen voor hun klantvriendelijkeid en de prijzen die ze al hebben gewonnen, ik kan mij niet inbeelden dat veel klanten zo ongelofelijk tevreden zijn wanneer ze dagen moeten wachten eer hun geld verschijnt na een overschrijving.
Ik ben net overgestapt van 'hoof'zichtrekening van Argenta naar Keytrade omwille van de traagheid van het internetplatform van Argenta. Ook het soms niet-werken tijdens de week-ends, en dan is er geen permanentie (is voor mij geen probleem, zolang de toepassing werkt).
Ik heb hier ook testen gedaan vooraleer ik ben overgestapt, maar alle overschrijvingen die ik doe van Keytrade zijn steeds de volgende dag zichtbaar bij de andere bank en omgekeerd.
Volgens mij is D + 1 zelfs verplicht bij SEPA overschrijvingen
Naar mijn gevoel, duren de overschrijvingen van keytrade ook nogal lang. Om 13 u 's middags overschrijven naar Rabo, geld pas 2 dagen erna op de rekening bij Rabo. Het lijkt me vlotter te gaan met memodatums (dan wordt de overschrijving 's ochtends rond 7u).
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Bij mij gaat een overschrijving via keytrade naar rabobank supersnel, dexia en fortuneo blijven een dag langer onderweg.
mvg
mvg
@Wook,Wook schreef:Reeds twee maal van Keytrade naar Argenta, telkens twee dagen tussen eer het geld verschijnt. Ik bel straks naar keytrade om mijn beklag te doen. Overschrijvingen van Argenta naar een andere bank gaan meestal veel sneller.Bart schreef:
Kan je een voorbeeld geven Wook?
Laat je ons hun antwoord nog weten? We kunnen er maar bij leren.
(PS: Gisteren nog geïnformeerd bij landbouwkrediet. Blijkbaar is 2 dagen wel normaal. Zo hebben zowel van uitgaande als de inkomende bank een dag de tijd om te reageren als iets niet kan verwerkt worden + eventuele extra controles uit te voeren die niet kunnen gebeuren op het moment dat je de overschrijving ingeeft.
Ik heb uiteindelijk toch niet gebeld Bart. De frustratie was deze morgen gewoon zo groot dat ik het echt wel van plan was maar om 09h was het gewoon zichtbaar op de rekening.
Laat mij het bij deze dan bevestigenMaarten schreef:Versta mij niet verkeerd, ik ben een tevreden klant van keytrade, maar bepaalde tarieven vind ik erover. Iedereen kan zijn kaart verliezen (ik heb het zelf ook al ooit meegemaakt), maar gaan betalen voor je kaart en voor cardstop, das erover (zelfs kbc doet dat gratis). Een kaart van 15 euro terugverdienen met de 5cent actie, dan zal je veel overschrijvingen mogen doen me dunkt. Bovendien denk en vrees ik dat de 5-cent actie vanaf 01/01/11 zal stopgezet worden.cp1234 schreef:
Volledig mee eens. Moest je al moeten betalen ( en voor goede klanten zal dit echt niet het geval zijn ) haal je het er nog altijd dik uit als je kijkt naar de kosten die je bij betalende banken hebt en dan spreken we nog niet over de hogere intrest op hun zichtrekening en de 5cent-actie.
Dat ze keytrade maar proberen af te breken, denk dat hun klanten wel beter weten.
Iedereen spreekt hier trouwens altijd over dat er melding is gemaakt dat iemand zijn kaart gratis zou gekregen hebben als trouwe klant. Ik ben al een flinke tijd op dit forum en ik heb nog nooit gelezen dat iemand zegt, bij mij is dat gebeurd. Telkens lees ik: ik heb gehoord of ik heb gelezen, nogal indirect bewijs wat mij betreft.
Keytrade blijft een naar mijn mening een goede bank, maar verdient daarentegen niet de ongenuanceerde lofbetuigingen die sommigen geven.

Heb gisteren via een mail naar de helpdesk een nieuwe debetkaart aangevraagd. Had gezegd dat ik 20 euro voor een nieuwe kaart teveel vond en of er geen tegemoetkoming kon gebeuren omdat ik men loon gedomicileerd had op hun zichtrekening en er ook ng een aardig bedragje op hun spaarrekening staat. Paar uur later bericht dat de nieuwe kaart binnen de week kosteloos naar mij toe word gestuurd.
Vind ik een mooie geste. Natuurlijk weet ik wel dat dit waarschijnlijk maar 1 keer lukt

Wil bij deze keytrade bedanken maar natuurlijk ook spaarweb om mij op het idee te brengen

Zo zie je maar dat iets vragen echt geen kwaad kan.
Ik denk natuurlijk ook wel dat ze dit niet voor iedereen doen.
Gebruik men zichtrekening regelmatig en men loon is er op gedomicileerd
Ik misbruik de 5 cent actie niet!
Heb een bedrag op hun spaarekening staan.
En nu natuurlijk voorzichtig zijn met de nieuwe kaart. Maar daar ben ik gerust in, was gewoon een dom ongeluk...
Fantastisch dat er eindelijk iemand dat uit eerste hand kan bevestigen!Callemin schreef:Laat mij het bij deze dan bevestigenMaarten schreef: Versta mij niet verkeerd, ik ben een tevreden klant van keytrade, maar bepaalde tarieven vind ik erover. Iedereen kan zijn kaart verliezen (ik heb het zelf ook al ooit meegemaakt), maar gaan betalen voor je kaart en voor cardstop, das erover (zelfs kbc doet dat gratis). Een kaart van 15 euro terugverdienen met de 5cent actie, dan zal je veel overschrijvingen mogen doen me dunkt. Bovendien denk en vrees ik dat de 5-cent actie vanaf 01/01/11 zal stopgezet worden.
Iedereen spreekt hier trouwens altijd over dat er melding is gemaakt dat iemand zijn kaart gratis zou gekregen hebben als trouwe klant. Ik ben al een flinke tijd op dit forum en ik heb nog nooit gelezen dat iemand zegt, bij mij is dat gebeurd. Telkens lees ik: ik heb gehoord of ik heb gelezen, nogal indirect bewijs wat mij betreft.
Keytrade blijft een naar mijn mening een goede bank, maar verdient daarentegen niet de ongenuanceerde lofbetuigingen die sommigen geven.![]()
Heb gisteren via een mail naar de helpdesk een nieuwe debetkaart aangevraagd. Had gezegd dat ik 20 euro voor een nieuwe kaart teveel vond en of er geen tegemoetkoming kon gebeuren omdat ik men loon gedomicileerd had op hun zichtrekening en er ook ng een aardig bedragje op hun spaarrekening staat. Paar uur later bericht dat de nieuwe kaart binnen de week kosteloos naar mij toe word gestuurd.
Vind ik een mooie geste. Natuurlijk weet ik wel dat dit waarschijnlijk maar 1 keer lukt
Wil bij deze keytrade bedanken maar natuurlijk ook spaarweb om mij op het idee te brengen
Zo zie je maar dat iets vragen echt geen kwaad kan.
Ik denk natuurlijk ook wel dat ze dit niet voor iedereen doen.
Gebruik men zichtrekening regelmatig en men loon is er op gedomicileerd
Ik misbruik de 5 cent actie niet!
Heb een bedrag op hun spaarekening staan.
En nu natuurlijk voorzichtig zijn met de nieuwe kaart. Maar daar ben ik gerust in, was gewoon een dom ongeluk...