Keytrade is niet alleen rozegeur en maneschijn
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
-
gast9876
Re: Keytrade is niet alleen rozegeur en maneschijn
ik had geld naar mijn Argenta Pensioenspaarrekening gestort op 7/02/11 (s'avonds rond 23 u.). Hoopte nog de wekelijkse aankoop van woensdag te halen. Daar ik geen rekeningen meer heb bij Argenta hen gemaild, na 3-4 dagen antwoord (dat zou bij Keytrade geen waar zijn)Wook schreef:De traagheid waarmee Keytrade geld overschrijft naar andere rekeningen is soms wraakroepend. Ze mogen zichzelf dan wel heel hard en heel luid op de borst kloppen voor hun klantvriendelijkeid en de prijzen die ze al hebben gewonnen, ik kan mij niet inbeelden dat veel klanten zo ongelofelijk tevreden zijn wanneer ze dagen moeten wachten eer hun geld verschijnt na een overschrijving.
ontvangst 8/02, en omgewisseld in eenheden op 9/02.
Dus is dit traag?
Idem dito naar citibank visakaart overschrijvingen....
-
gast9876
Ik ben juist ook daarom overgestapt van dat primitieve Argenta naar Keytrade (nu al bijna 4 jaar geleden).Jemdiev schreef:Bij Keytrade is dit niet zo, je kan wel een pdf afschrift downloaden, maar daar zit geen enkele volgorde in.
niet chronologisch: geef in van 1/01/2010 tot 01/03/2010 en je hebt de rekeninguittreksels van dat moment.
Heb ik een overschrijving gedaan naar Duitsland, en stuur altijd bewijsje mee in pdf....
gewoon vb. vandaag overgemaakt:
20/01/2011 tot 21/01/2011 en bedrag van overschrijving....en heb rekeninguittreksel met enkel die overschrijving op, niets anders...leuk....
bij Argenta kon je -4 jaar terug- zelfs niet in pdf afdrukken, moest het zelf converteren naar pdf. blad/blad, ok drukken en als je je vergistte was het weg....
EU-overschrijvingen waren niet mogelijk -tenzij je 2 weken geduld had-, enkel via loket, die het dan naar hoofdkantoor stuurde...anno 2007 een beetje primitief, niet? Keytrade kan ik tot 22 u. bellen?
mijn argenta kantoor is gesloten als ik thuis kom.....
Nee, Argenta heeft het voor mij na 20 jaar gebruik verknald.
Heb BmP belgio, maar dat is echt niet gebruiksvriendelijk (goed om te sparen, dus I don't care). Deutsche Bank heeft iets betere rentevoeten dan Keytrade? maar vertrouw die gasten niet, en ook klachten rond hun online platform hier gelezen.
@satsurfer
Je kan iets van nu niet vergelijken met iets van 4 jaar geleden !
Ik druk wekelijks mijn rekeninguitreksels af op PDF en doe ook wekelijks europese en niet-europese overschrijvingen via Argenta.
Europese zijn op max. 2 dagen op bestemming, niet-europese altijd op 1 week (naar Egypte).
Je kan iets van nu niet vergelijken met iets van 4 jaar geleden !
Ik druk wekelijks mijn rekeninguitreksels af op PDF en doe ook wekelijks europese en niet-europese overschrijvingen via Argenta.
Europese zijn op max. 2 dagen op bestemming, niet-europese altijd op 1 week (naar Egypte).