Keytrade.. kan "werk uw gegevens bij" niet bevestigen (blauwe knop werkt niet)!
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Keytrade.. kan "werk uw gegevens bij" niet bevestigen (blauwe knop werkt niet)!
Kreeg van Keytrade mail om persoonlijke gegevens na te kijken en aan te passen indien nodig. Als ik inlog op het platform (gebruik pc desktop dus geen app) en bij voorkeuren > persoonlijke gegevens het nakijk zijn alle gegevens nog steeds up-to-date en is er een blauwe knop om dat te bevestigen. Als ik echter op die blauwe knop druk, krijg ik gewoon een refresh van de pagina en gebeurt er niks. De gele melding bovenaan dat je gegevens moet nakijken en bevestigen blijft gewoon staan. Nergens bij de velden staat er een melding dat een waarde niet zou kloppen ofzo en er wordt ook niet gevraagd om ID up te loaden (groene vinkjes dus in orde) maar kan dus gewoon niet bevestigen met die blauwe knop die daarvoor dient. Al geprobeerd met Edge, Chrome, cookies eerst verwijderen enzo maar lukt dus niet. Iemand dit ook al voorgehad of weet wat de oorzaak van het probleem kan zijn? Heb het al meermaals geprobeerd ook tijdens de werkuren in de week maar die blauwe knop werkt dus niet. Voor het overige werkt het platform normaal. Zal hen vermoedelijk hierover moeten emailen want kreeg al herinneringsmail hierover deze week maar wou graag weten of iemand anders dit dus ook al voorgehad heeft of weet wat de oorzaak van het probleem kan zijn. Alvast bedankt.
Laatst gewijzigd door Nikki01 op 25 oktober 2025, 19:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Keytrade.. kan "werk uw gegevens bij" niet bevestigen (blauwe knop werkt niet)!
Al eens een veldje zogezegd geüpdatet met dezelfde inhoud en dan bevestigen ?
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.