Keytrade - KeyPack
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Re: Keytrade - KeyPack
Ik heb bij de webwinkel conrad iets gekocht via keytrade bank. Het aankoopbedrag is ervan af gegaan van m'n zichtrekening en de goederen zijn geleverd maar nu zie ik plots dat ze het bedrag terug gestort hebben op m'n zicht. Betaling was via sofort omdat ze dan gratis leveren. Wat nu?? Heb nog niks vernomen van conrad...
-
gast9876

betalingen via 3D secure & Keytrade (Bancontact/Maestro) lukt wél!
http://marketing.keytradebank.com/lz/lz ... 0&cValue=1
U moet gewoon een é-commerce code aanvragen. Gelieve eerst na te denken voor je iets post en zo onjuistheden de wereld instuurt
-
AndrewBourgeois
- Full Member

- Contacteer:
Heb je het over mijn post?satsurfer schreef:Gelieve eerst na te denken voor je iets post en zo onjuistheden de wereld instuurt
-
gast9876
Idd. :-o. (had bronvermelding moeten doen :-))
Verstuurd vanaf mijn C6603 met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn C6603 met Tapatalk
-
AndrewBourgeois
- Full Member

- Contacteer:
Zoals je zelf maar al te goed weet (keypack-keytrade-kredietkaart-t15872-75.html#p185346" onclick="window.open(this.href);return false;) zijn online betalingen met je debetkaart (via 3D secure) van Keytrade pas sinds maart 2014 ofzo mogelijk.
Als je nu even naar de datum van mn post kijkt waar er in staat dat dit niet mogelijk "is"...
Als je nu even naar de datum van mn post kijkt waar er in staat dat dit niet mogelijk "is"...
Komt er rond augustus-september nog eens een actie waarbij je 30 euro krijgt?
Ik wil wel klant worden maar later dit jaar.
Ik wil wel klant worden maar later dit jaar.
Dat overschrijven duurt wel enorm lang!
Vorige week donderdag eens 100 euro overgeschreven van BNP naar Keytrade, pas ontvangen op dinsdag morgen
Zaterdagmorgen van BNP 15 euro overgeschreven naar BNP, pas ontvangen op dinsdagmiddag.
Maandagavond (22u.) 750 euro overgeschreven van BNP naar Keytrade (Vandaag, woensdag om 19u00) nog steeds niets binnen.
Vorige week donderdag eens 100 euro overgeschreven van BNP naar Keytrade, pas ontvangen op dinsdag morgen
Zaterdagmorgen van BNP 15 euro overgeschreven naar BNP, pas ontvangen op dinsdagmiddag.
Maandagavond (22u.) 750 euro overgeschreven van BNP naar Keytrade (Vandaag, woensdag om 19u00) nog steeds niets binnen.
Als ik van KBC naar Rabobank overschrijf duurt dat ook twee dagen. In de andere richting gaat sneller, soms nog dezelfde dag. Hou er rekening mee dat maandag een feestdag was.
Maandag was inderdaad een feestdag, maar dan zou je tenminste verwachten dat het geld dinsdagmorgen uitgevoerd wordt?Yaris schreef:Als ik van KBC naar Rabobank overschrijf duurt dat ook twee dagen. In de andere richting gaat sneller, soms nog dezelfde dag. Hou er rekening mee dat maandag een feestdag was.
We zijn intussen donderdagmorgen en heb het nog steeds niet!
Wie ligt nu aan de oorzaak? Keytrade of BNP? Als het systematisch minimum 3 dagen duurt heb ik het ook wel gehad!
Als je donderdag te laat overgeschreven hebt (dus na de laatste uitgaande batch van BNP), dan is je overschrijving pas vrijdag vertrokken. Zaterdag en zondag zijn er sowieso geen overschrijvingen, alsook maandag omdat dit een feestdag was. Dan is het logisch dat je het geld pas maandag bij Keytrade zag. Ongeveer hetzelfde verhaal voor je overschrijving van zaterdag, alhoewel er wel banken zijn, zoals Keytrade, die interne overschrijvingen altijd direct laten doorgaan (zelfs in het weekend).Kevva schreef: Vorige week donderdag eens 100 euro overgeschreven van BNP naar Keytrade, pas ontvangen op dinsdag morgen
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
-
JanusBananus
- Hero Member

- Contacteer:
Je hebt simpelweg telkens een heel stom moment gekozen om een overschrijving te doen
Dat je rekening dient te houden met weekenden en feestdagen lijkt me toch iets dat algemeen geweten moet zijn en anders is het bij deze snel geleerd.
Aan je vraag wie dus de schuldige is van de lange duurtijd mag je dus als 3e optie jezelf toevoegen en ik denk dat deze optie dan ineens het juiste antwoord geeft op je vraag
Doe bijvoorbeeld in de komende week op dinsdagochtend eens een overschrijving.
Dat je rekening dient te houden met weekenden en feestdagen lijkt me toch iets dat algemeen geweten moet zijn en anders is het bij deze snel geleerd.
Aan je vraag wie dus de schuldige is van de lange duurtijd mag je dus als 3e optie jezelf toevoegen en ik denk dat deze optie dan ineens het juiste antwoord geeft op je vraag
JanusBananus schreef:Je hebt simpelweg telkens een heel stom moment gekozen om een overschrijving te doen![]()
Aan je vraag wie dus de schuldige is van de lange duurtijd mag je dus als 3e optie jezelf toevoegen en ik denk dat deze optie dan ineens het juiste antwoord geeft op je vraag![]()
Wat is het verschil tussen maandag en dinsdag? Sowieso moest die batch de dinsdag uitgestuurd worden zodat de woensdag het geld gestort is.
Tot deze middag werd niets gestort!
We gaan het nu op een andere manier testen.
Iemand heeft (gisteren) woensdagmorgen om 11u. geld overgeschreven naar m'n Keytrade. Ik ga zien wanneer ik het ontvang.
Ik ga uit van morgen (vrijdag)
Iemand heeft (gisteren) woensdagmorgen om 11u. geld overgeschreven naar m'n Keytrade. Ik ga zien wanneer ik het ontvang.
Ik ga uit van morgen (vrijdag)
Ik had het laatst 's morgens van mijn argenta naar keytrade overgeschreven. 's Middags stond het geld bij keytrade erop.
Het geld van maandag werd deze middag gestort.
Dat van gisterenmorgen nog niet, maar dat verwacht ik ook maar morgen (ga er vanuit dat het altijd 48u. duurt).
Nu weet ik dat overschrijvingen tussen 48u. en 72u. verwerkt worden op weekdagen.
Dat van gisterenmorgen nog niet, maar dat verwacht ik ook maar morgen (ga er vanuit dat het altijd 48u. duurt).
Nu weet ik dat overschrijvingen tussen 48u. en 72u. verwerkt worden op weekdagen.