Keytrade - KeyPack
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Re: Keytrade - KeyPack
Nee, er zit geen vaste tijd tussen. Het hangt af van (de combinatie van) volgende tijdstippen:Kevva schreef:Nu weet ik dat overschrijvingen tussen 48u. en 72u. verwerkt worden op weekdagen.
- moment waarop je je overschrijving doet
- eerstvolgende uitgaande batch bij de bank "van"
- daarop eerstvolgende inkomende batch bij de bank "naar"
Het kan dus perfect dat een overschrijving die 's ochtends gebeurt, nog dezelfde dag bij de andere bank op de rekening staat. Bv. al gehad van Rabobank naar NIBC.
Vuistregels:
- geen grote bedragen overschrijven kort voor een (verlengd) weekend, want dan riskeer je 3-4 dagen aan interest te verliezen (verschil tussen de valutadata)
- waar mogelijk altijd 's morgens overschrijven, of een memodatum ingeven dan zit het vanzelf in de eerste batch.
Maandag was het een feestdag, pinkstermaandag om precies te zijn. Op feestdagen worden ook geen transacties verwerkt.Kevva schreef: Wat is het verschil tussen maandag en dinsdag?
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Vaganzza schreef:Maandag was het een feestdag, pinkstermaandag om precies te zijn. Op feestdagen worden ook geen transacties verwerkt.Kevva schreef: Wat is het verschil tussen maandag en dinsdag?
Klopt, maar dinsdagmorgen tegenover donderdagavond is sowieso ook al veel te lang! Hoe je het nu draait of keert
Moet er ook geen rekening gehouden worden met tijdverschil dat geld op de rekening staat en het moment dat je het in de online-banking software ziet verschijnen ? Ik weet niet of die bij KeyTrade echt real-time zijn.
Misschien ben ik wat ongeduldig, maar ik wacht al sinds 4 juni op mijn bankkaart. Iemand enig idee hoeveel weken het kan duren?
Is er iemand die weet hoe je de aanvraag voor een kredietkaart bij Keytrade tijdelijk on-hold kunt zetten?
Een aanvraag of een bestelling van gelijk wat tijdelijk on hold zetten lijkt me nogal ongebruikelijk. Je zou dan beter eerst voor jezelf uitmaken wat je wil: wil je een kredietkaart of wil je er geen? Als je je aanvraag wil cancellen zul je best eens bellen denk ik.
Wat je ook kunt doen als je spijt hebt van je aanvraag, is die aanvraag gewoon door laten gaan - het is waarschijnlijk toch al te laat - en de kredietkaart zo vlug mogelijk weer opzeggen.
Maar: bezint eer ge begint. Wees niet te vlug om een verbintenis aan te gaan noch om die verbintenis weer te verbreken. Je had ongetwijfeld een goede reden om bij Keytrade een kredietkaart aan te vragen, waarom zou die reden nu ineens niet meer gelden?
Maar: bezint eer ge begint. Wees niet te vlug om een verbintenis aan te gaan noch om die verbintenis weer te verbreken. Je had ongetwijfeld een goede reden om bij Keytrade een kredietkaart aan te vragen, waarom zou die reden nu ineens niet meer gelden?
-
gast9876
Kevva schreef:Beobank weet niet wat ze wil!
weet jij het wel?Kevva schreef:Is er iemand die weet hoe je de aanvraag voor een kredietkaart bij Keytrade tijdelijk on-hold kunt zetten?
Keytrade - KeyPack
Beobank heeft 2X geweigerd.satsurfer schreef:Kevva schreef:Beobank weet niet wat ze wil!weet jij het wel?Kevva schreef:Is er iemand die weet hoe je de aanvraag voor een kredietkaart bij Keytrade tijdelijk on-hold kunt zetten?![]()
![]()
Plots kreeg ik een aanvraag dat mijn aanvraag dan toch werd goedgekeurd, na telefonisch contact werd dit ook bevestigd.
Vandaar dat ik vroeg om deze on-hold te zetten.
Maar Beobank stuurde dan doodleuk een mail dat ze afzien van het voorgestelde document.
Telkens wanneer ik nu contact opneem per mail wordt ik genegeerd. Heb al 3 mails gestuurd maar krijg geen antwoord.
Als ik bel zeggen ze dat ze het zullen nakijken, maar ook dan ontvang ik geen antwoord meer.
Klantenservice bij Beobank is 0,0!!!
Wel ben ik nog overtuigd van hun interessante Q8 kaart, maar deze wordt blijkbaar uitgedeeld aan risico profielen! Helaas behoor ik daar niet bij, mijn facturen van de laatste 6 jaren werden altijd correct uitgevoerd.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
gast9876
Je hebt schrik om sepa domiciliering te nemen, maar als ik overschrijving voorstel, dan bibber je dat je 1 over het hoofd zou zien, terwijl je al 6 jaar correct betaald hebt.
Niet slim om simultaan beobank en keytrade aan te vragen...
Verstuurd vanaf mijn SM-N9005 met Tapatalk
Niet slim om simultaan beobank en keytrade aan te vragen...
Ik heb nog een vraagje ivm aandelen bij Keytrade. Hoe kan ik een alarm instellen op een aandeel?
Bij lukt enkel KBC, maar heb nog wat aandelen die ik vanaf een bepaalde waarde wil kopen.
Bij lukt enkel KBC, maar heb nog wat aandelen die ik vanaf een bepaalde waarde wil kopen.
-
gast9876
een vraagje: we hebben enkel gemeenschappelijke rekening (gehuwd) bij Keytrade.
Als we nu elk een individuele rekening willen openen, kan je dan met 1 en dezelfde login uw eigen rekening zien (partner A) + de gemeenschappelijke? Partner B zijn rekening + gemeenschappelijke.
Er is wel een minimum saldo verreist voor een gratis kaart?
Bij Belfius zonet geopend, en daar is dit zo. Daar staat 0 € op rekening en ze sturen zonder probleem kaart op.
Als we nu elk een individuele rekening willen openen, kan je dan met 1 en dezelfde login uw eigen rekening zien (partner A) + de gemeenschappelijke? Partner B zijn rekening + gemeenschappelijke.
Er is wel een minimum saldo verreist voor een gratis kaart?
Bij Belfius zonet geopend, en daar is dit zo. Daar staat 0 € op rekening en ze sturen zonder probleem kaart op.
ja!
Met dezelfde login zie je beide rekeningen.
Met dezelfde login zie je beide rekeningen.
Laatst gewijzigd door Maarten op 6 oktober 2014, 12:22, 1 keer totaal gewijzigd.
-
gast9876
Bedankt Maarten, maar om het forum overzichtelijk te houden (zeker voor mobiel gebruik), graag nt quoten op een voorgaand bericht. :-o