Keytrade - KeyPack
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Re: Keytrade - KeyPack
Je hebt gelijk, aangepast 
-
gast9876
https://www.belfius.be/info/NL/Betalen/ ... index.aspx
"NIEUW
De parking of een drankje uit de automaat betalen? Al die kleine uitgaven onder 25 euro kunt u voortaan met uw kaart betalen zonder uw geheime code in te voeren, via een automaat zonder toetsenbord."
Betaal zonder geheime code
Vanaf nu kunt u kleine bedragen onder 25 euro betalen zonder uw geheime code te moeten invoeren.
Deze dienst is beschikbaar aan de betaalterminals zonder toetsenbord (vooral in parkings en aan drank- en snoepautomaten). Het gebruik ervan is in België echter nog zeer beperkt, aangezien de verspreiding van betaalautomaten zonder toetsenbord nog niet echt begonnen is.
Beperkingen voor uw veiligheid:
Maximaal 25 euro per verrichting.
Maximaal 50 euro voor meerdere opeenvolgende verrichtingen zonder geheime code. Wanneer u die limiet bereikt, doet u gewoon een betaling met uw code om de betaaldienst zonder geheime code opnieuw te kunnen gebruiken.
U kunt deze dienst uitschakelen in Belfius Direct Net.
Is dit eveneens bij Keytrade zo? (dit komt uit van Atos of Bancontact uit?)
"NIEUW
De parking of een drankje uit de automaat betalen? Al die kleine uitgaven onder 25 euro kunt u voortaan met uw kaart betalen zonder uw geheime code in te voeren, via een automaat zonder toetsenbord."
Betaal zonder geheime code
Vanaf nu kunt u kleine bedragen onder 25 euro betalen zonder uw geheime code te moeten invoeren.
Deze dienst is beschikbaar aan de betaalterminals zonder toetsenbord (vooral in parkings en aan drank- en snoepautomaten). Het gebruik ervan is in België echter nog zeer beperkt, aangezien de verspreiding van betaalautomaten zonder toetsenbord nog niet echt begonnen is.
Beperkingen voor uw veiligheid:
Maximaal 25 euro per verrichting.
Maximaal 50 euro voor meerdere opeenvolgende verrichtingen zonder geheime code. Wanneer u die limiet bereikt, doet u gewoon een betaling met uw code om de betaaldienst zonder geheime code opnieuw te kunnen gebruiken.
U kunt deze dienst uitschakelen in Belfius Direct Net.
Is dit eveneens bij Keytrade zo? (dit komt uit van Atos of Bancontact uit?)
-
gast9876
Maarten, ik veronderstel dat je dit via de site moet aanvragen? Bij Belfius kan je nl. in de online banking, direct een nieuwe rekening aanvragen. Ik zie niets staan om een rekening aan te vragen binnen de online banking van keytrade?Maarten schreef:ja! Met dezelfde login zie je beide rekeningen.
Moet hier dan ook minstens ook 1000 € op zichtrekening staan voor gratis kaart?
Bij Belfius stuurden ze gewoon gratis kaart (zonder saldo op rekening)
Ik heb al betaald met m'n Keytrade kaart in een drankautomaat zonder klavier. Je kan betalen zonder pincode in principe blokkeren voor je kaart, maar bij Keytrade heb ik dit nog niet gevonden.satsurfer schreef:Is dit eveneens bij Keytrade zo? (dit komt uit van Atos of Bancontact uit?)
Geen idee, best navragen bij Keytrade zelf. Ik had al een persoonlijke rekening en de mederekeninghouder moest zich dus als nieuwe klant aanmelden en tegelijkertijd werd er dus de gezamelijke rekening geopend. Dit gebeurde per brief.satsurfer schreef: Maarten, ik veronderstel dat je dit via de site moet aanvragen? Bij Belfius kan je nl. in de online banking, direct een nieuwe rekening aanvragen. Ik zie niets staan om een rekening aan te vragen binnen de online banking van keytrade?
Toch een vraagje over de debietkaart i.v.m. online betalingen bij keytrade
Belgische online webwinkels gebruiken meestal ogone, dan selecteer je het logotje van de bank en kan je betalen en een code genereren met je cardreader van de bank.
het logotje van keytrade staat daar niet bij, hoe betalen julie dan online ?
Zijn er alternatieven ?
Belgische online webwinkels gebruiken meestal ogone, dan selecteer je het logotje van de bank en kan je betalen en een code genereren met je cardreader van de bank.
het logotje van keytrade staat daar niet bij, hoe betalen julie dan online ?
Zijn er alternatieven ?
-
gast9876
Dit werkt sinds een paar maand ook met keytrade hoor.
Verstuurd vanaf mijn SM-N9005 met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn SM-N9005 met Tapatalk
en hoe doe je dat dan ?
het logotje van keytrade staat er niet bij ?
het logotje van keytrade staat er niet bij ?
Sorry, kan het niet laten. Maar is dit een kaart voor het water?bartje81 schreef:debietkaart
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Vaganzza schreef:Sorry, kan het niet laten. Maar is dit een kaart voor het water?bartje81 schreef:debietkaart![]()
dan gebruik ik eens de 'echte'' benaming... :p
voorlopig ben ik nog erg tevreden dus ik heb mijn kaart nog niet in het water moeten smijten
-
gast9876
Als je niet tevreden bent van keytrade hun zichtrekening en voordelen, ga je nergens tevreden zijn :-)
https://www.keytradebank.be/secure/s/ba ... ction=help
Je kan dus met visa/mastercard/bancontact online betalingen doen via keytrade.
Je moet gewoon é-commerce code aanmaken, en je kan ook selecteren als je online betalingen wil toelaten voor de specifieke kaart.
https://www.keytradebank.be/secure/s/ba ... ction=help
Je kan dus met visa/mastercard/bancontact online betalingen doen via keytrade.
Je moet gewoon é-commerce code aanmaken, en je kan ook selecteren als je online betalingen wil toelaten voor de specifieke kaart.
-
gast9876
Ik citeer Keytrade (letterlijk):Maarten schreef:Geen idee, best navragen bij Keytrade zelf. Ik had al een persoonlijke rekening en de mederekeninghouder moest zich dus als nieuwe klant aanmelden en tegelijkertijd werd er dus de gezamelijke rekening geopend. Dit gebeurde per brief.satsurfer schreef:Ik zie niets staan om een rekening aan te vragen binnen de online banking van keytrade?
"Als u een rekening opent op eigen naam, dan zult U toegang hebben tot de rekening met u bestaande login en electronische sleutel'
Wat betreft de bankkaart is het niet nodig om geld te storten. "
Om toch maar weer een oud probleem naar boven te halen
Neem nu bv de webwinkel van g-star:
Ik kan bankcontact kiezen bv om te betalen, maar er staan geen 3 cijfers op de kaart, en de ecommerce code past niet in dat kotje
de optie @direct gaat ook niet, want dan kan je enkel tussen belfius, kbc of ing kiezen.
Hoe moet ik dit doen ? of kan het niet ? :s
Neem nu bv de webwinkel van g-star:
Ik kan bankcontact kiezen bv om te betalen, maar er staan geen 3 cijfers op de kaart, en de ecommerce code past niet in dat kotje
de optie @direct gaat ook niet, want dan kan je enkel tussen belfius, kbc of ing kiezen.
Hoe moet ik dit doen ? of kan het niet ? :s
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Als je een 3-cijferige code moet ingeven, heb je betalen met een kredietkaart gekozen. Deze 3-cijferige code staat enkel achteraan een visa/mastercard en moet je altijd ingeven als je wil betalen.
Betalen met bancontact online is zeker mogelijk met Keytrade, net zoals met 90% van de andere bankkaarten. De grootbanken zijn hier al lang geen voortrekker meer in. Het zou trouwens raar zijn dat je daar enkel met KBC, ING of Belfius kan betalen en niet met bijvoorbeeld BNP Paribas.
Betalen met bancontact online is zeker mogelijk met Keytrade, net zoals met 90% van de andere bankkaarten. De grootbanken zijn hier al lang geen voortrekker meer in. Het zou trouwens raar zijn dat je daar enkel met KBC, ING of Belfius kan betalen en niet met bijvoorbeeld BNP Paribas.
Betalen met kredietkaart en met Bancontact is volgens zijn schermafdruk dezelfde optie.