Keytrade - lening na 3 maand herzien
TIP
Keytrade - lening na 3 maand herzien
Ik heb 3 maand geleden een lening afgesloten bij Keytrade. Nu bieden ze dit aan aan -0.25% voor dezelfde parameters. Kan ik dit op enige manier ook bekomen?
Laatst gewijzigd door netwerken op 9 september 2019, 13:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: Keytrade - lening na 3 maand herzien
Vragen staat vrij, maar "zomaar" zal de bank dit niet doen. Het is immers geen variabele rente die je hebt gekozen en waar je eventjes bij kan switchen omdat de rente lager ligt.
Je kan natuurlijk wel shoppen bij een andere bank en verhuizen als het daar lager is. Hier moet je wel rekening houden met notariskosten en de 3 maand interest dat je Keytrade schuldig bent die samen behoorlijk aan je voordeel kunnen snoepen.
In theorie kan je dat voorstel dan voorleggen bij Keytrade en zien of ze een tegenvoorstel doen, maar gezien het basis aanbod van Keytrade lijkt het mij sterk moest Keytrade hierop ingaan. De bank waarbij je vertrekt weet overigens ook wat de kosten om te vertrekken zijn en zal dus nooit een gelijkaardig voorstel doen maar de kosten die je zal maken (notaris kosten) mee incalculeren in zijn voordeel.
Je kan natuurlijk wel shoppen bij een andere bank en verhuizen als het daar lager is. Hier moet je wel rekening houden met notariskosten en de 3 maand interest dat je Keytrade schuldig bent die samen behoorlijk aan je voordeel kunnen snoepen.
In theorie kan je dat voorstel dan voorleggen bij Keytrade en zien of ze een tegenvoorstel doen, maar gezien het basis aanbod van Keytrade lijkt het mij sterk moest Keytrade hierop ingaan. De bank waarbij je vertrekt weet overigens ook wat de kosten om te vertrekken zijn en zal dus nooit een gelijkaardig voorstel doen maar de kosten die je zal maken (notaris kosten) mee incalculeren in zijn voordeel.