keytrade login niet mogelijk Iemand anders hetzelfde probleem?
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
vrijdag avond 22u00
Re: keytrade login niet mogelijk Iemand anders hetzelfde probleem?
Ik kan inloggen.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Waarschijnlijk onderhoud in het weekend.
kan deze morgen weer inloggen dezelde pc niks veranderd
raar
raar
Er zijn al een tijdje zo van die individuele problemen aan de gang. Heb het ook al meermaals gehad dat ik wel kon inloggen maar dan een draaiend cirkeltje kreeg en mijn gegevens niet binnengetrokken werden. Komt meestal na een dag, soms een paar dagen, vanzelf terug in orde. Ik ben heel lang onverdeeld heel tevreden geweest van keytrade maar die mankementjes, die ik zelf sinds een jaar of 2 ervaar, beginnen mij ook heel erg te ergeren. Meestal is het geen drama en blijkt achteraf alles terug oké maar wel heel vervelend als je eens een dringende verrichting moet doen. Het vertrouwen is daardoor ook wel een beetje afgenomen.
100% akkooord met u. Niet goed voor een online bank. Ik begin me af te vragen of ik mijn positie bij hen niet ga afbouwen. Heel vervelend als je een dringende overboeking moet doen of een dringende bestelling moet plaatsen.Nightwolf schreef: ↑29 april 2024, 10:27 Er zijn al een tijdje zo van die individuele problemen aan de gang. Heb het ook al meermaals gehad dat ik wel kon inloggen maar dan een draaiend cirkeltje kreeg en mijn gegevens niet binnengetrokken werden. Komt meestal na een dag, soms een paar dagen, vanzelf terug in orde. Ik ben heel lang onverdeeld heel tevreden geweest van keytrade maar die mankementjes, die ik zelf sinds een jaar of 2 ervaar, beginnen mij ook heel erg te ergeren. Meestal is het geen drama en blijkt achteraf alles terug oké maar wel heel vervelend als je eens een dringende verrichting moet doen. Het vertrouwen is daardoor ook wel een beetje afgenomen.