Keytrade minimumbedrag?
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Keytrade minimumbedrag?
Beste iedereen 
Ik vroeg me af of er op de spaarrekening die standaard bij Keypack zit (van Keytrade bank) een minimumbedrag moet staan of dat er een minimum aantal verrichtingen per jaar moet gebeuren? Ik kan dit nergens terugvinden. Je kan geen aparte zichtrekening openen, vandaar deze vraag.
Ik vind enkel terug dat de spaarrekening gratis is.
Ook vroeg ik me af hoe dit zit met de zichtrekening. Moet er op de zichtrekening een minimumbedrag staan of moeten er een minimum aantal verrichtingen gebeuren?
Alvast bedankt!
Bart
Ik vroeg me af of er op de spaarrekening die standaard bij Keypack zit (van Keytrade bank) een minimumbedrag moet staan of dat er een minimum aantal verrichtingen per jaar moet gebeuren? Ik kan dit nergens terugvinden. Je kan geen aparte zichtrekening openen, vandaar deze vraag.
Ik vind enkel terug dat de spaarrekening gratis is.
Ook vroeg ik me af hoe dit zit met de zichtrekening. Moet er op de zichtrekening een minimumbedrag staan of moeten er een minimum aantal verrichtingen gebeuren?
Alvast bedankt!
Bart
Laatst gewijzigd door bartan op 20 oktober 2019, 14:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Keytrade minimumbedrag?
Je bent niet verplicht om verrichtingen te doen op een spaarrekening.
Maar ik zorg er wel voor dat er minimaal 1 per jaar gedaan wordt, zodat het na enkele jaren niet automatisch een slapende rekening wordt.
Maar ik zorg er wel voor dat er minimaal 1 per jaar gedaan wordt, zodat het na enkele jaren niet automatisch een slapende rekening wordt.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Bedankt. Ik weet dat er bij andere banken wel een minimumbedrag op moet staan. Je bent dus zeker dat dit bij Keytrade bank niet het geval is?
En wat bedoel je precies met een slapende rekening?
En wat bedoel je precies met een slapende rekening?
Neen: geen min. bedrag en geen min. aantal verrichtingen.
Ook 2 keer neen.
Als er een zichtrekening gekoppeld is aan een spaarrekening dan denk ik - ik weet het niet, ik stel her hier in vraag - dat als er daar verrichtingen gebeuren de spaarrekening toch nooit slapend wordt ?
https://www.test-aankoop.be/invest/spar ... erugvragen… Slapende rekening?
Uw rekening wordt beschouwd als ‘slapend’ als u er minstens vijf jaar lang geen verrichtingen op deed én u verder geen contact meer hebt gehad met uw bank. Daarbij wordt gekeken naar alle rekeningen die u bij de bank hebt. Stel dat u al zeven jaar lang geen transacties deed op uw spaarrekening maar u wel dagelijks transacties doet met uw zichtrekening, dan wordt uw spaarrekening niet als slapend beschouwd. …