Keytrade nieuwe klantenactie - controleren wie aangebracht?
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Keytrade nieuwe klantenactie - controleren wie aangebracht?
Wat betreft de peterschapsactie van Keytrade, weet iemand of je na afloop te weten komt welke personen via jou klant zijn geworden, of is dat anoniem?
Re: Keytrade nieuwe klantenactie
Normaal kom je dat van Keytrade NIET te weten ( bankgeheim )saemonb schreef:Wat betreft de peterschapsactie van Keytrade, weet iemand of je na afloop te weten komt welke personen via jou klant zijn geworden, of is dat anoniem?
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: Keytrade nieuwe klantenactie
En zo hoort het.paul schreef:Normaal kom je dat van Keytrade NIET te weten ( bankgeheim )saemonb schreef:Wat betreft de peterschapsactie van Keytrade, weet iemand of je na afloop te weten komt welke personen via jou klant zijn geworden, of is dat anoniem?
Re: Keytrade nieuwe klantenactie - controleren wie aangebrac
Ik vraag me af of er nog veel spaargidsers zijn die geen klant zijn van keytrade.
de meeste onder ons zoeken toch naar hoge intresten en lage kosten.
de meeste onder ons zoeken toch naar hoge intresten en lage kosten.
Echt hoge intresten geven ze absoluut niet. Oa rabobank gaat daarover.
Maar bij keytrade kan je naast binckbank relatief goedkope beurstransacties doen
Maar bij keytrade kan je naast binckbank relatief goedkope beurstransacties doen
idd niet de beste intrest maar wel altijd bij de betere en geen extra voorwaardenpaul schreef:Echt hoge intresten geven ze absoluut niet. Oa rabobank gaat daarover.
maar ik ben vooral klant voor hun zichtrekening (5 cent actie i.p.v. kosten) en belegen
-
webmaster
antwoord op vraag gegeven, onderwerp gesloten