Keytrade - nieuwe offerte vragen of nieuwe aanvraag starten?
TIP
-
- Newbie
- Contacteer:
Keytrade - nieuwe offerte vragen of nieuwe aanvraag starten?
(even een nieuw topic openen ipv te reageren in het topic 'aan welk % heb je onlangs een hypothecaire lening aangegaan')
Wij gaan onze lening herfinancieren en ineens een deel bijlenen om te verbouwen. Het nog af te betalen deel is ongeveer 130.000, en we zouden 55.000 bij lenen voor de verbouwing. Simulatie bij Keytrade gaf een dikke maand geleden 1.35% op 18 jaar. Aanvraag gestart, offerte komt nu binnen: 1.37%. Als ik echter nu de simulatie opnieuw uitvoer op hun site, kom ik op 1.25% uit. Zou het werken als ik hen vraag van de offerte opnieuw te maken obv deze lagere rente? Of laat ik de offerte vervallen en start ik een nieuwe aanvraag op? Het is 'maar' 10 euro per maand verschil, maar op de volledige duur is dat meer dan 2000 euro, dus toch de moeite om effe te kijken...
Wij gaan onze lening herfinancieren en ineens een deel bijlenen om te verbouwen. Het nog af te betalen deel is ongeveer 130.000, en we zouden 55.000 bij lenen voor de verbouwing. Simulatie bij Keytrade gaf een dikke maand geleden 1.35% op 18 jaar. Aanvraag gestart, offerte komt nu binnen: 1.37%. Als ik echter nu de simulatie opnieuw uitvoer op hun site, kom ik op 1.25% uit. Zou het werken als ik hen vraag van de offerte opnieuw te maken obv deze lagere rente? Of laat ik de offerte vervallen en start ik een nieuwe aanvraag op? Het is 'maar' 10 euro per maand verschil, maar op de volledige duur is dat meer dan 2000 euro, dus toch de moeite om effe te kijken...
Re: Keytrade - nieuwe offerte vragen of nieuwe aanvraag starten?
Heb dit ook voorgehad. Ik was toen van plan een nieuwe offerte aan te vragen, maar als ik me goed herinner hebben ze na een telefoontje de huidige offerte aangepast.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Ik zie niet in waarom niet?
-
- Full Member
- Contacteer:
-
- Newbie
- Contacteer:
Gisterenavond heb ik hen gebeld, en ze gingen de vraag doorgeven aan "de experten". Vandaag zou ik een antwoord moeten krijgen. Fingers crossed :-)
komt wel goed.
En 10 eur minder per maand , dat zou ik niet laten liggen.
En 10 eur minder per maand , dat zou ik niet laten liggen.
-
- Newbie
- Contacteer:
't is in orde: de offerte is aangepast, en is nu ongeveer 8 euro per maand minder. Niet super veel verschil, maar alle beetjes helpen!
€8/maand x 18 jaar = €1.728,00
Op 5 minuten tijd even dit bedrag uitsparen, waarschijnlijk een van de beste ROI's die je ooit van je leven zal doen.
Succes nog met jullie aankoop!
Op 5 minuten tijd even dit bedrag uitsparen, waarschijnlijk een van de beste ROI's die je ooit van je leven zal doen.
Succes nog met jullie aankoop!