Keytrade of Binckbank
TIP
Re: Keytrade of Binckbank
[quote="Campzie"]
Bij Binckbank kan je de dag na je transactie de rekeningafschriften downloaden.
Maandelijk krijg je ook een overzicht van je posities.
@Campzie klopt dat hieronder of heb jij een foutje gemaakt,grt
58 Overzicht
BinckBank bezorgt minstens éénmaal per jaar aan de Klant een overzicht van de door hem
in bewaring gegeven Effecten. Indien de Klant binnen de 30 kalenderdagen, overeenkomstig
artikel 28 van deze voorwaarden, niet schriftelijk reageert, wordt het overzicht geacht correct
te zijn en zal de Klant onherroepelijk geacht worden het te hebben aanvaard.
Sorry heb een fout gemaakt dacht dat ze elke maand de afschriften naar huis stuurden ,(aangepast)
Bij Binckbank kan je de dag na je transactie de rekeningafschriften downloaden.
Maandelijk krijg je ook een overzicht van je posities.
@Campzie klopt dat hieronder of heb jij een foutje gemaakt,grt
58 Overzicht
BinckBank bezorgt minstens éénmaal per jaar aan de Klant een overzicht van de door hem
in bewaring gegeven Effecten. Indien de Klant binnen de 30 kalenderdagen, overeenkomstig
artikel 28 van deze voorwaarden, niet schriftelijk reageert, wordt het overzicht geacht correct
te zijn en zal de Klant onherroepelijk geacht worden het te hebben aanvaard.
Sorry heb een fout gemaakt dacht dat ze elke maand de afschriften naar huis stuurden ,(aangepast)
Laatst gewijzigd door Vike op 7 januari 2010, 16:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Elke maand kan je op hun site een overzicht downloaden van de slotstanden van die maand van je portefeuille. Die blijven er ook staan. Ik kan deze van bijvoorbeeld november 2007 nog opvragen.
Keytrade Bank of Binckbank.
Kijk en vergelijk de tarieven.
Gemiddeld is Binckbank 60% goedkoper dan Keytrade Bank en daarmee kunnen nog veel beleggers mooi, snel en gemakkelijk geld verdienen.
Wie momenteel klant wil worden bij Binckbank via mij ontvangt bovendien evenals mezelf een transactie-tegoed van 100 euro volledig onbeperkt in de tijd.
Geïnteresseerden kunnen mij contacteren via privé-bericht.
Kijk en vergelijk de tarieven.
Gemiddeld is Binckbank 60% goedkoper dan Keytrade Bank en daarmee kunnen nog veel beleggers mooi, snel en gemakkelijk geld verdienen.
Wie momenteel klant wil worden bij Binckbank via mij ontvangt bovendien evenals mezelf een transactie-tegoed van 100 euro volledig onbeperkt in de tijd.
Geïnteresseerden kunnen mij contacteren via privé-bericht.
Ikzelf werk met Bolero. Ben daar tot nu toe heel tevreden van.
Binckbank verlaagt zijn tarieven gedurende gans januari 2014.
https://www.binck.be/koopjes/voorwaarden" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.binck.be/koopjes/voorwaarden" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik geraak niet op mijn broker, Bolero.
Nog iemand problemen?
Nog iemand problemen?
Oude thread.. er staat idd "Eonia - 1,75%" als tarief creditrente EUR rekening bij Binck.. voor alle duidelijkheid, gezien de Eonia rente op zich al negatief is min dus 1,75% wat dus als resultaat zeker negatief is, is het toch niet zo dat je moet betalen voor geld dat blijft staan.. klinkt mss dom maar je weet maar nooit.. is dat bij bepaalde termijnrekeningen niet zo geweest?piejer schreef:Rente is Eonia - 1,75% ofto 0% momenteel (Eonia = 0,33% nu)