Keytrade online banking gestoord
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Keytrade online banking gestoord
Keytrade online banking is momenteel gestoord.
Bellen naar de klantendienst heeft geen zin.
Ik heb net meer dan 20 min. vruchteloos aan de lijn gehangen, maar werd wel overspoeld met beleggingsreclame. Zucht!
Bellen naar de klantendienst heeft geen zin.
Ik heb net meer dan 20 min. vruchteloos aan de lijn gehangen, maar werd wel overspoeld met beleggingsreclame. Zucht!
-
freetotax2005
- Sr. Member

- Contacteer:
Re: Keytrade online banking gestoord
Yep inderdaad is nog steeds gestoord ...
Gisteren was rabobank even gestoord nu Keytrade ...
Gisteren was rabobank even gestoord nu Keytrade ...
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Hier werkt het opnieuw.
-
gast9876
hier niet....zonet gebeld en bevestigd....
update: terug in orde! dank u keytrade! pak sneller dan Argenta!!
Hier is het nu ook eindelijk in orde.
Over die snelheid van Keytrade zou ik maar niet te luid roepensatsurfer schreef:hier niet....zonet gebeld en bevestigd....
Vanmorgen twee overschrijvingen gedaan naar Fortis bank:
Keytrade en Argenta; Argenta reeds uren geleden netjes geboekt bij Fortis, van Keytrade nog geen spoor
Ooit was "Europa" een mooi project!
Nu is het verworden tot een anti-democratisch "henhouse" gevuld met POSTJESPAKKERS...
Nu is het verworden tot een anti-democratisch "henhouse" gevuld met POSTJESPAKKERS...
-
gast9876
bij keytrade moet je dit voor 00.00 u. doen (batchverwerking)! dus als je dit nu om 00.01 u. doet of 16.00 u., het maakt géén verschil!
Mocht je dit gisterenavond zo gedaan hebben, zou het wss. al op de rekening gestaan hebben....
maar allee....weer een argenta verdediger (wiens bank tussen kerst nieuw telkens platligt
)
Mocht je dit gisterenavond zo gedaan hebben, zou het wss. al op de rekening gestaan hebben....
maar allee....weer een argenta verdediger (wiens bank tussen kerst nieuw telkens platligt
Satsurfer,
Je noemt mij een Argenta-verdediger. I couldn't care less.
Als ik het over banken heb, benoem ik feiten en geen droombeelden.
Ik heb rekeningen bij meerdere banken, die ik actief gebruik. M.a.w. ik weet waarover ik het heb.
Ik reageerde enkel op jouw grenzeloze bewondering voor Keytrade en jouw armzalige afbraakpogingen van Argenta.
Feit was dat ik vanmorgen quasi tegelijkertijd overschreef van zowel Keytrade als Argenta en dat het bedrag van Argenta nog geen twee uur later reeds bij Fortis stond, terwijl Keytrade nog steeds ligt te dommelen.
Verder maakt dit voor mij helemaal niets uit en of je er nu je batchverwerkingen al dan niet bijsleurt om Keytrade de hemel in te prijzen, laat me siberisch koud.
Feiten zijn feiten, daar kan niemand om heen
Ik heb rekeningen bij meerdere banken, die ik actief gebruik. M.a.w. ik weet waarover ik het heb.
Ik reageerde enkel op jouw grenzeloze bewondering voor Keytrade en jouw armzalige afbraakpogingen van Argenta.
Feit was dat ik vanmorgen quasi tegelijkertijd overschreef van zowel Keytrade als Argenta en dat het bedrag van Argenta nog geen twee uur later reeds bij Fortis stond, terwijl Keytrade nog steeds ligt te dommelen.
Verder maakt dit voor mij helemaal niets uit en of je er nu je batchverwerkingen al dan niet bijsleurt om Keytrade de hemel in te prijzen, laat me siberisch koud.
Dat is inderdaad heel positief, maar de 'norm' is nog altijd D+1.
Niet de norm, maar de maximum valutadag die je mag krijgen bij de ontvangende bank is D+1 van de valutadag waarop het vertrok bij de andere bank.
Ondertussen een mail binnengekregen:
Beste klant,
Deze ochtend kende Keytrade Bank gedurende 1h30 een technisch probleem. Tijdens deze periode kon u niet aanloggen op onze site of onze helpdesk bereiken.
We hebben intussen het nodige ondernomen om dit probleem te verhelpen. Om 11h15 functioneerden de website en bijkomende diensten terug optimaal.
We begrijpen echt dat deze onderbreking voor u als klant bijzonder vervelend was. Daarom excuseren wij ons oprecht voor dit ongemak.
Om die reden bieden we aan iedereen die tijdens deze periode niet kon inloggen gedurende twee maand gratis onze analysetool Global Analyzer aan. U kan er gedurende de maanden april en mei gratis gebruik van maken. Hoe u deze service kan activeren leest u onderaan deze mail.
Aarzel niet om onze Helpdesk te contacteren op het nummer 02/679.90.00 mocht u nog vragen of opmerkingen hebben.
Wij houden er aan u te bedanken voor uw begrip.
Het Keytrade Bank Team.
Wat is Global Analyzer?
Global Analyzer is een tool die u op een begrijpelijke en professionele manier helpt met het analyseren van aandelen. Meer info >
Hoe activeer ik Premium Global Analyzer?
U kan Premium versie van de Global Analyzer activeren via de beveiligde site via de knop “Uw voorkeuren” bovenaan. Dan gaat u naar Global Analyzer waar u de Premium versie kan activeren. Wij zullen u de kost van 20 euro per maand NIET aanrekenen gedurende de maand april en mei.
Klik op “Uw voorkeuren”
Klik op “Global Analyzer”
Activeer “Global Analyzer”
U dient wel zelf Global Analyzer te deactiveren in de maand mei. Wij zullen u hiervoor ook tijdig een e-mail ter herinnering sturen. Indien u Global Analyzer vroeger wil desactiveren kan u altijd onze helpdesk contacteren.
Beste klant,
Deze ochtend kende Keytrade Bank gedurende 1h30 een technisch probleem. Tijdens deze periode kon u niet aanloggen op onze site of onze helpdesk bereiken.
We hebben intussen het nodige ondernomen om dit probleem te verhelpen. Om 11h15 functioneerden de website en bijkomende diensten terug optimaal.
We begrijpen echt dat deze onderbreking voor u als klant bijzonder vervelend was. Daarom excuseren wij ons oprecht voor dit ongemak.
Om die reden bieden we aan iedereen die tijdens deze periode niet kon inloggen gedurende twee maand gratis onze analysetool Global Analyzer aan. U kan er gedurende de maanden april en mei gratis gebruik van maken. Hoe u deze service kan activeren leest u onderaan deze mail.
Aarzel niet om onze Helpdesk te contacteren op het nummer 02/679.90.00 mocht u nog vragen of opmerkingen hebben.
Wij houden er aan u te bedanken voor uw begrip.
Het Keytrade Bank Team.
Wat is Global Analyzer?
Global Analyzer is een tool die u op een begrijpelijke en professionele manier helpt met het analyseren van aandelen. Meer info >
Hoe activeer ik Premium Global Analyzer?
U kan Premium versie van de Global Analyzer activeren via de beveiligde site via de knop “Uw voorkeuren” bovenaan. Dan gaat u naar Global Analyzer waar u de Premium versie kan activeren. Wij zullen u de kost van 20 euro per maand NIET aanrekenen gedurende de maand april en mei.
Klik op “Uw voorkeuren”
Klik op “Global Analyzer”
Activeer “Global Analyzer”
U dient wel zelf Global Analyzer te deactiveren in de maand mei. Wij zullen u hiervoor ook tijdig een e-mail ter herinnering sturen. Indien u Global Analyzer vroeger wil desactiveren kan u altijd onze helpdesk contacteren.
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
De trage verwerking is nochtans één van de redenen waarom ik bij Argenta ben weggegaan. Meermaals meegemaakt dat ik overschrijvingen deed en dat er een serieuze vertraging opzat tov andere banken.vlo schreef:Satsurfer,
- Spruitekop
- VIP member

- Contacteer:
Ik had om 1u30 vannacht ook geen internetverbinding meer. Mogelijk 'n grote panne?Vaganzza schreef:Ondertussen een mail binnengekregen:
Beste klant,
Merk wel op dat er vele problemen zijn de laatste dagen met internet (tragere verbindingen) en ook héél veel problemen met internetbankieren. (Vooral dan in NL: ING, Rabo, ... ) er wordt zelfs her-en-der gealludeerd dat het een test is om de reacties van de spaarders te testen. De problematiek doet erg denken aan de MoneYou-toestanden: plots geen geld meer op de rekening of plots een paar miljoen € in het rood...
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
"Nederlandse banken verstoord door cyberaanval"Spruitekop schreef:Merk wel op dat er vele problemen zijn de laatste dagen met internet (tragere verbindingen) en ook héél veel problemen met internetbankieren. (Vooral dan in NL: ING, Rabo, ... )
http://www.tijd.be/nieuws/ondernemingen ... 4-3095.art" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik kom nog even terug op de discussie ivm verwerkingssnelheid bij banken:
Gisteren reageerde ik op de beweringen van Satsurfer en beperkte mij bijgevolg tot Keytrade en Argenta, met Fortis als begunstigde.
Eigenlijk heb ik gisterenvoormiddag (lokale tijd +- 11.30 u overschrijvingen ingevoerd van 5 verschillende banken, nl. Argenta, Keytrade, Banco Monte Paschi Belgio, Rabobank en BKCP;
Sommen geboekt bij Fortis gisteren in deze volgorde: 1. Argenta, 2. BMPB en 3. Rabobank
Van Keytrade en BKCP nog geen spoor... dit verwondert mij overigens geenszins want mijn jarenlange ervaring met deze 2 laatste banken is steeds dezelfde: rommelige internetsite en trage verwerkingsprocessen.
Ik lig daar niet wakker van maar ik vraag me wel af hoe het komt dat sommigen voortdurend Argenta met alle zonden van Israel menen te moeten overladen, terwijl ik zelf met deze bank nog NOOIT problemen heb gehad
.
Sommigen hier zijn of waren heel fanatiek over de superieure kwaliteiten van HUN bank. Dit laat me volkomen koud! Ik beoordeel banken op hun rentepolitiek, hun dagdagelijkse werking en wat ze voor mij kunnen betekenen. Als iets goed is, zeg ik het. Als iets minder goed is, zeg ik het ook...
Gisteren reageerde ik op de beweringen van Satsurfer en beperkte mij bijgevolg tot Keytrade en Argenta, met Fortis als begunstigde.
Eigenlijk heb ik gisterenvoormiddag (lokale tijd +- 11.30 u overschrijvingen ingevoerd van 5 verschillende banken, nl. Argenta, Keytrade, Banco Monte Paschi Belgio, Rabobank en BKCP;
Sommen geboekt bij Fortis gisteren in deze volgorde: 1. Argenta, 2. BMPB en 3. Rabobank
Van Keytrade en BKCP nog geen spoor... dit verwondert mij overigens geenszins want mijn jarenlange ervaring met deze 2 laatste banken is steeds dezelfde: rommelige internetsite en trage verwerkingsprocessen.
Ik lig daar niet wakker van maar ik vraag me wel af hoe het komt dat sommigen voortdurend Argenta met alle zonden van Israel menen te moeten overladen, terwijl ik zelf met deze bank nog NOOIT problemen heb gehad
Sommigen hier zijn of waren heel fanatiek over de superieure kwaliteiten van HUN bank. Dit laat me volkomen koud! Ik beoordeel banken op hun rentepolitiek, hun dagdagelijkse werking en wat ze voor mij kunnen betekenen. Als iets goed is, zeg ik het. Als iets minder goed is, zeg ik het ook...