Keytrade - problemen met annuleren van orders
TIP
Keytrade - problemen met annuleren van orders
Sinds eind februari, heb ik geregeld problemen met het annuleren van (stop) (limiet) aankoop- of verkooporders, en dit zowel op de app als op de website van Keytrade. Ik ben benieuwd of ik de enige ben die dit probleem heeft?
Re: Keytrade - problemen met annuleren van orders
Uit de faq's van Keytrade:
Tot wanneer kan ik een order annuleren ?
Een order kan tot 11u30 worden geannuleerd. Na 11u30 is dit niet meer mogelijk.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Ik had duidelijker moeten zijn.
Het betreft een technisch probleem. Je annuleert het (stop) (limiet) order (van onbeperkte duur), de status wijzigt naar "wachten op annulatie", maar na enige tijd wijzigt dit terug naar "wachten op uitvoering". Vanaf dan kan je niet meer beschikken over je positie, je kan je order niet meer annuleren, je zou moeten wachten tot je order ooit eens wordt uitgevoerd tegen de (stop) limiet van je order. Ik ben in contact met Keytrade, ze hebben wat dingen aangepast, maar het probleem is nog niet opgelost.
Het betreft een technisch probleem. Je annuleert het (stop) (limiet) order (van onbeperkte duur), de status wijzigt naar "wachten op annulatie", maar na enige tijd wijzigt dit terug naar "wachten op uitvoering". Vanaf dan kan je niet meer beschikken over je positie, je kan je order niet meer annuleren, je zou moeten wachten tot je order ooit eens wordt uitgevoerd tegen de (stop) limiet van je order. Ik ben in contact met Keytrade, ze hebben wat dingen aangepast, maar het probleem is nog niet opgelost.
Dat is toch een grote beperking, mogelijk was dat lang geleden niet zo.
Bij MeDirect kun je een ingegeven order helemaal niet meer annuleren. Wat ik eigenlijk goed vind voor de twijfelaars: die zouden een order maken, annuleren, opnieuw maken, weer annuleren, ...
Dat gaat over fondsen, beursorders kun je annuleren tijdens de openingsuren van desbetreffende beurs.
En ook dit gaat over fondsen
Bij fondsen is dat bij MeDirect inderdaad het geval, maar dat zijn per definitie marktorders.
Ik heb het over (stop) (limiet) orders, waar je toch je order wil annuleren als de markt in een andere richting gaat, dan verwacht.
Wat is Yaris toch een kieken.
-
Gebruikersnaam2
- Jr. Member

- Contacteer:
Yaris, u bedoelt een kieken zonder kop ! 
Allez, evita doet er nog een schepje bovenop.
Maar daarmee is de vraag van topicstarter nog niet beantwoord. Dus als iemand weet waarom aankoop- of verkooporders bij Keytrade niet geannuleerd kunnen worden ...
Maar daarmee is de vraag van topicstarter nog niet beantwoord. Dus als iemand weet waarom aankoop- of verkooporders bij Keytrade niet geannuleerd kunnen worden ...
- EarthNvstr1
- VIP member

- Contacteer:
Ik annuleer nagenoeg geen orders, maar ben dat nog niet tegengekomen.
Best wanneer je het nog eens tegenkomt bellen naar helpdesk zodat ze het live kunnen nakijken.
Als je buiten beurstijd een order annuleert dan zie je dat niet in de app maar het is wel degelijk geannuleerd. Ik heb daar eens voor gebeld (en het klopte).
- Brugse Leeuw
- Hero Member

- Contacteer:
Ik geraak al de ganse namiddag via de app niet op mijn internetbankieren...nog iemand met inlogproblemen?
Hier geen problemen