keytrade
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
keytrade
Iemand weet of men alleen de selectie van obligaties kan kopen of ook orders kan doorgeven van andere obligaties die niet in hun lijst voorkomen en indien mogelijk, hoe moet je dit doen ?
Zo niet, iemand een goede alternatieve bank waar men wel aan goede voorwaarden een ruime waaier van obligaties heeft ?
Zo niet, iemand een goede alternatieve bank waar men wel aan goede voorwaarden een ruime waaier van obligaties heeft ?
Geld verdienen doe je door te werken.
Geld verliezen is simpel dankzij Fortis & Co
Re: keytrade
Kan me moeilijk inbeelden dat er niemand op deze site hier meer over kan zeggen ?!?
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
- disterminator
- Hero Member

- Contacteer:
Jawel hoor, zoals ik elders op dit forum al eens gezegd heb, kan je bij Fortis eender welke obligatie kopen op de secundaire markt, zolang er nog aanbod in de markt zit tenminste, en er geen wettelijke beperkingen zijn.
Als ik mij niet vergis betaal je hiervoor 0,5 % op de clean price van de obligatie (dus als je ze koopt aan 101% bijv betaal je op je afrekening 101,5%). Als je gaat voor de langere looptijden heeft het commissieloon dus nauwelijks invloed op je rendement.
Maar Fortis was voor jou niet echt een optie veronderstel ik, aan je lijfspreuk te zien
Als ik mij niet vergis betaal je hiervoor 0,5 % op de clean price van de obligatie (dus als je ze koopt aan 101% bijv betaal je op je afrekening 101,5%). Als je gaat voor de langere looptijden heeft het commissieloon dus nauwelijks invloed op je rendement.
Maar Fortis was voor jou niet echt een optie veronderstel ik, aan je lijfspreuk te zien
Enjoy the party, but dance near the door
Klopt, Fortis niet echt een optie, maar toch bedankt voor de moeite.disterminator schreef: Jawel hoor, zoals ik elders op dit forum al eens gezegd heb, kan je bij Fortis eender welke obligatie kopen op de secundaire markt, zolang er nog aanbod in de markt zit tenminste, en er geen wettelijke beperkingen zijn.
Maar Fortis was voor jou niet echt een optie veronderstel ik, aan je lijfspreuk te zien![]()
Zou liever weten of het bij keytrade kan en zo niet, een goedkoop alternatief. ( zowel aankoop als bewaarloon )
een antwoord op je vraag; bij Keytrade kan je ook obligaties kopen op de secundaire markt. je opent de site (KEYTRADE),vervolgens beleggen-investeren-obligaties aanklikken, wens je uitleg kan je bellen met( frederic Vervueren) op 026799099. deze gegevens heb ik toevallig gisteren doorgekregen na mijn vraag om uitleg
hopelijk help je dat verder
Ja , weet dat je obligaties kan kopen, de vraag is of je er ook kan kopen die niet in hun lijst voorkomen. Heb je dat soms ook gevraagd of vernomen ??weetjes schreef: een antwoord op je vraag; bij Keytrade kan je ook obligaties kopen op de secundaire markt. je opent de site (KEYTRADE),vervolgens beleggen-investeren-obligaties aanklikken, wens je uitleg kan je bellen met( frederic Vervueren) op 026799099. deze gegevens heb ik toevallig gisteren doorgekregen na mijn vraag om uitleg
dat heb ik niet gevraagd , je kan altijd bellen ;; bij DEXIA EN DEUTSCHE BANK 0,50 kosten , bij Keytrade is dat 0,20